Kapitel 47-. Screw You!

Hon började gapskratta, så det fick jag tysta ner med mina läppar. Jag tryckte de snabbt mot hennes och kyssen var passionerad. Allt runtomkring stannade upp och det var bara vi två som fanns.
"Så det är här ni ligger?" Sa en välbekant röst helt plötsligt.

FORTFARANDE SONY
Jag kollade mig förskräckt om och såg Selena stå där med en stor bubbla kommandes ur munnen.
Man kunde känna lukten av melon och mint när bubblan spräcktes och hamnade i hennes mun igen.
"Söta ni är!" Sa hon glatt innan hon gick fram till mig och kramade om mig och sedan Justin.
Deras kram var lite längre, och Justin verkade inte ha något emot det. Det gjorde mig lite pissed off...
"Så Selena, du är här för att?" Frågade jag och försökte dölja min bitch-sida som snart skulle vara aktiverad om hon rörde Justin sådär intimt igen.
"Jag följer med bara för att få lite semester, kanske sjunga lite som gästartist?" Sa hon och ryckte på axlarna med ett stort leénde på läpparna.
Justin hade ett lika stort lekandes på sina egna. Och blicken. Han kollade på henne som han gjorde med mig.
"Ska vi gå till TacoBell?!" Sa Selena uppspelt och kollade på mig och sedan på Justin.
Han nickade med ett stort leénde på läpparna innan båda kollade på mig. Jag pressade fram ett stort leénde och ryckte lätt på axlarna.
"Varför inte?" Sa jag snabbt och började gå bakom de.¨
Hon hade inte släppt honom. Han hade inte släppt henne.
-
"Haha och kommer du ihåg resan till Hawaii? Du var såååå gullig!" Sa Selena mellan fnittringarna.
Jag log mot henne och tog en stor tugga av min Burito.
Selena drog sitt sugrör mot sin mun och sörplade i sig det sista av sin läsk, och sörplade, det gjorde hon väldigt diskret och snabbt... Tänkte jag sarkastiskt.
Justin kollade runt i affären och skrev några autografer till fáns som kom fram till oss för att just få det.
Jag och Selena hade också fått skriva en massa autografer och ta kort med våra fáns.
"Vi måste gå nu. Scooter messade det." Sa Justin efter ett tag och log mot mig.
Jag nickade och tog tag i min jacka innan jag satte på mig den. Det hade redan blivit blåsigt och kallt i New York, så det skulle bli skönt att åka någon annanstans.
"Vart ska vi nu då?" Frågade jag Justin och tog tag i hans hand medans jag flätade ihop våra fingrar.
"Eh.. Vi ska till. Låt mig tänka.. Juste! Vi ska till L.A!" Sa han glatt och log stort mot mig.
Jag nickade gillande och fortsatte gå framåt, utan att tänka på Selena som gick långt bakom oss med telefonen tryckt mot sitt öra.
"Ska vi inte vänta lite på Selen?" Frågade Justin och kollade sig bakom axeln på Selena som gick minst 15 meter bakom oss.
Jag nickade surt och kollade runt. Jo visst, vänta på lilla söta rara Selena... Tänkte jag bittert.
Sony verkade inte alls gilla det faktum med att Selena skulle vara med på touren.
Jag som verkligen hade hoppats på att de två skulle bli tajta. Det kommer väll med tiden. Kanske inte just i dag.
Tumblr_lxtopy5fbc1qevo0qo1_500_large
"Ska vi spela något Justin?" Frågade Selena med ett stort leénde från soffan mitemot den jag satt i.
Jag nickade och log mot henne innan jag satte igång xboxet. Det var skönt att kunna göra sådant även fast man var ute och körde mitt i ingenstans. Jag tror vi var mellan Missisipi och NY nu.
Sony suckade och gick in på mitt rum.
Jag kollade menande på Selena och gick in efter henne. Jag var tvungen och tassa på tå eftersom att jag gick förbi där Kenny låg och sov.
"Vad är problemet?" Sa jag surt när jag hade stängt dörren.
"Jo, att ditt ex flörtar med dig och du gör inget åt det!!!" Skrek hon tillbaka och ställde sig framför mig.
"Vadå så jag får inte ha vänner?!" Röt jag tillbaka.
"Jo men inte såna som flörtar med en!"
"Bara för att du inte har några vänner kvar!" Skrek jag. Jag visste inte vad som tog åt mig..
Hennes ögon började vattnas och hon kollade snabbt bort från mig.
"Sony ja...-" Började jag och tog tag i hennes hand men hon drog bort den.¨
"Låt mig vara!" Skrek hon och lade sig ner under täcket med ansiktet tryckt mot kudden. Jag ville inte göra det värre så jag gick ut därifrån, och såsnabbt jag stängde dörren, hörde jag hur hon började storgråta där inne.
Oj ;(
KOMMENTERA!

Kommentarer

Hanna skriver:

Ojj!! Vad kommer att hända?

Datum: 2012-03-01 - Tid: 22:28:20 -


Anonym skriver:

Braaaaaaa!!!

Datum: 2012-03-01 - Tid: 22:37:58 -


Anonym skriver:

spänningen stiger... mer nuu <3 <3 <3

Datum: 2012-03-01 - Tid: 23:27:18 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback