Kapitel 37-. Let me be a child, OKEY?


Jag rullade över och la mig bredvid honom.
"Vill du?" Frågade han. Jag nickade ivrigt och han nickade och böjde sig ner till golvet och drog ut något ur byxfickan.
"För att vara på den säkra sidan." Han kysste mig igen och drog av mig det sista av vad jag hade på mig innan han själv drog av sig sina kalsonger och öppnade det lilla paketet för att ta ut kondomen.
Solen strimmade in genom persienerna, så den träffade precis mina ögon. Jag försökte somna om, men kunde inte.. Jag kollade på Justin. Hans hår stod åt alla håll och han hade munnen vidöppen. Små, djupa andetag åkte in och ut, flera gånger.
"Justin." Viskade jag. Han gnydde till och skakade lätt till huvudet. Nehe.. Tänkte jag surt och satte mig gränsle över hans midja. Då fladdrade hans ögonlock upp.
"God morgon!" Utbrast han glatt. Jag himlade med ögonen och ett brett leénde dök upp på hans ansikte. Han greppade tag om mina axlar och drog ner mig mot hans läppar.
"Neeej!" Jag drog mig surt undan och kollad anklagande på honom och fick en orolig blick tillbaka.
"Vad är det?" Frågade han besviket.
"Inte nu. Du, du ska han en bättre andedräkt först." Han skrockade till och reste sig upp.
"Jag ska ta en dusch, vill du följa med?" Frågade han och la en hand på min midja. Vi var fortfarande nakna och luktade svett sen igår kväll, så jag nickade. Han log stort och reste sig upp ur sängen.
Vattnet strilade ner för våra varma kroppar. Jag drog en hand genom mitt blöta hår och fortsatte kolla ner på Tara. Hon mötte min blick och log smått.
"Vad glor du på?" Fnös hon retsamt. Jag la båda händerna på hennes höfter och kysste hennes mjuka läppar innan jag lutade min panna mot hennes.
"Jag glor på mitt liv.." Viskade jag och la hennes hand på mitt bröst. "Det slår för just dig."
Hon log stort och kysste mig igen.
"Jag ska.. humm... Jo! Ingen förutom du, ska få kyssa mina läppar!" Skrattade hon.
"Taraa!" Jag samlade ihop lite vatten i mina händer och kastade det på henne.
-
"Vad ska jag ha på mig?" Frågade jag anklagande, där jag stod i hennes rum med en handduk runt midjan. Hon formade sina läppar till ett 'O' och log sedan mot mig.
"Vänta!" Log hon och drog på sig sina underkläder innan hon snabbt gick ut ur rummet.
Någon sekund senare kom hon in igen med ett par mjukisbycor och en svart t-shirt
"Här. Det är pappas, men du kan ha de!" Jag log tacksamt mot henne och drog på mig kläderna.
Jag plockade fram ett packet smör popcorn och stoppade in de i micron.
"Justin!" Ropade jag och han kom rusandes, vilket fick mig att börja gapskratta.
"Vad är det?" Frågade han med en liten rynka mellan ögonbrynen.
"Du är allt för söt!" Skrattade jag men samlade mig sedan och pekade på kylskåpet.
"Välj något att dricka!" Han nickade snabbt och öppnade kylskåpet och tog ut en vanlig Coca Cola
*PIP.PIP.PIP!*
Micron pep till och jag tog ut den varma påsen och hällde ner innehållet i en bunke innan jag började salta ordentligt. Justin gick framför mig in i vardagsrummet och ställde ner glasen och colan på bordet.
"Jag väljer film!" Hojtade jag till och hoppade ner framför filmskåpet. Jag hörde hur Justin slog sig ner i soffan och började spela 'Temple Run'. Han glömde alltid att stänga av ljudet.
Jag drog med fingrarna över filmernas ryggar och drog ut en och stoppade snabbt in den i DVD:N.
"Vilken tog du?" Frågade Justin när jag satte mig ner, intryckt mot honom i soffan.
"Du får se.." Svarade jag lömskt och klickade på 'PLAY'
Med tanke på att vi hade SoroundLjud, så lät det riktigt högt. Justin log stort medans jag bara skrattade.
"Låt mig vara barn, okej?" Han nickade och kollade på tv:n igen, med ett stort leénde på läpparna.
SENT! MEN DET KOMMER MER... OM NI GER MIG 12 KOMMENTARER!!!!


Kommentarer

Anonym skriver:

HAHAHAHAHAHA, omg liknade ett av mina kapitel fett mycket:) Bra ändå!:p

Datum: 2012-03-20 - Tid: 19:54:00 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Becca skriver:

Hur bra som helst! Du borde sattsa på författare!! Älskar verkligen dina noveller!!:D fortsätt sååå!<3

Datum: 2012-03-20 - Tid: 19:55:28 -


Emma den riktiga av alla andra skriver:

skit bra!!!! maria kommer att bli fett stolt över att ha en så här duktig elev!!! <333

Datum: 2012-03-20 - Tid: 20:19:00 -


Ilma skriver:

Jättebra!! <333 Längtar<3

Datum: 2012-03-20 - Tid: 20:19:56 -


johanna skriver:

komm igen ett kap till ikväll jag vet att det är fett jobbigt men snälla vill inte tjata men dom är så braa!!!!!!!!

Datum: 2012-03-20 - Tid: 20:20:41 -


Emma skriver:

liiiivvvvvvv duuuu äääägggeeerrr ppåå aattttt sskkrrivvaa noveller!!!!!!!1 puss puss

Datum: 2012-03-20 - Tid: 20:22:17 -


Anonym skriver:

sjukt duktig liv!!

Datum: 2012-03-20 - Tid: 20:23:13 -


Linnea skriver:

MER!!! fortsätt så här så kommer du bli stor inom författar branschen!<3

Datum: 2012-03-20 - Tid: 20:23:53 -


moa skriver:

MER NU!! :)

Datum: 2012-03-20 - Tid: 20:25:20 -


Anonym skriver:

skit bra!!!!!!!!!

Datum: 2012-03-20 - Tid: 20:26:15 -


Anonym skriver:

Om Justin hade sett det här hade han vart så stolt över dig! :)

Datum: 2012-03-20 - Tid: 20:27:05 -


SWAG skriver:

we want more nu!! :):)

Datum: 2012-03-20 - Tid: 20:29:59 -


Becca skriver:

Awesome!

Datum: 2012-03-20 - Tid: 20:55:04 -


alex skriver:

Jätte bra !!! Skriv meeeeer <333 :D

Datum: 2012-03-20 - Tid: 22:13:31 - URL: http://itsonlyonedirection.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback