Kapitel 26-. Fuck you

Annars var de sprillans nya.

"Kom!" Han gled fantastiskt på igen, medans jag staplade ut som Bambi på hal is.

"Jag.. behöver.. hjälp.." Stammade jag fram. Han skrattade lätt och greppade om min hand innan det far iväg.

Fjärilar dök upp i min mage. Gillar jag Lucas?


 

"Det här var.." Sa jag och försökte hitta rätt ord. Lucas tog de ur min mun.

"Kul!" Jag log stort mot honom och nickade. Jag såg den röda bussen komma upp bakom honom. Han vände sig om och kollade på den ett litet tag innan han vände på sig igen.

"Hej då!" Log han och kramade om mig.

"Vaa? Ska inte du också ta bussen?" Frågade jag snopet och snörpte lätt på munnen. Han skakade på huvudet.

"Det är tio minuter till mig härifrån!" Svarade han och log stort innan han kramade mig igen. Jag log tillbaka och hoppade på bussen.

 

TARA
Jag lutade huvudet mot det kalla fönstret och kollade ut på det gråa Atlanta. Snart var det Oktober. Yey! Tänkte jag sarcastic och suckade djupt. En lätt, grå dimma hade lagt sig över himmeln när jag gick av bussen. Sådär ja, nu är hösten Officiel.
-
Jag virade en handduk runt min blöta kropp och gick ut ur badrummet. Som alltid så fick jag en rysning I märgen såfort jag öppnade dörren. Det var alltid så stor tempratur skillnad mellan badrummet och mitt sovrum när jag hade duschat. Undra varför? Tänkte jag ironiskt och fnittrade till av min tanke. Ja, jag är töntig och skrattar eller fnittrar åt mina tankar, men jag har iallafall humor.
Jag drog på mig min rosa mysdräkt och slog mig ner I min obäddade säng. Idag hade inte städerskan kommit iallafall, vilket var skönt. Jag ville ha en normal uppväxt ibland, där jag fick diska, laga mat eller bara städa själv! Eller hade pappa planerat att köpa en städerska och kockerska till mig när jag flyttade hemmifrån också?
Jag gnuggade I håret med handduken innan jag satte upp den I en slavig bulle på huvudet och drog upp laptopen I mitt knä. Bara av ren nyfikenhet så gick jag in på Bieberzone. Man vill ju veta vad som händer I hans liv…
“Justin Bieber kommit över Tara Mitchell efter break- upen igår!?”
Hur visste de om det? Seriöst, Belieber’s och såna där nyhetsmänniskor kan vara riktigt Scary.. Jag scrolled ner och började läsa.
“Popsensationen Justin Bieber, gjorde slut med High-school cheer’en Tara Mitchell, igår eftermiddag. Men senast ikväll syntes Justin med en annan tjej. De gick på midday och skrattade hela tiden. Frågan är, vem är denna mystiska tjej? Och hur känner sig Tara nu?!”
Jag orkade seriöst inte med honom längre. Justin Bieber kan dra åt helvete! Tänkte jag surt och tryckte upp twitter. Jag behövde skriva av mig nånstans. Facebook var fel, då skulle alla fråga..
“O-M-G! How dare you? I had you, now I don’t wanna remember you!” Jag skrev hårt på tangenterna.
Han var inte värd mina tårar. Tänkte jag tålmodigt och höll tillbaka de brännande tårarna. Justin kan gå och dö!
Jag smällde igen datorn och la mig ner med huvuder tryckt mot kudden.
JUSTIN
“Oki doki! Vill du göra något imorgon?” Frågade jag och kollade ut på horizontal. Joy hade kommit med iden att gå till stranden. Hon nickade och log stort.
“Gärna, Mr.Bieber!” Skrattade hon flörtigt. Jag blinkade med ögat och tog min hand närmare hennes. Hon market det och gjorde samma sak innan våra händer var sammanflätade och min hud brände till.

Jag lutade huvudet mot det kalla fönstret och kollade ut på det gråa Atlanta. Snart var det Oktober. Yey! Tänkte jag sarcastic och suckade djupt. En lätt, grå dimma hade lagt sig över himmeln när jag gick av bussen. Sådär ja, nu är hösten Officiel.

-

Jag virade en handduk runt min blöta kropp och gick ut ur badrummet. Som alltid så fick jag en rysning I märgen såfort jag öppnade dörren. Det var alltid så stor tempratur skillnad mellan badrummet och mitt sovrum när jag hade duschat. Undra varför? Tänkte jag ironiskt och fnittrade till av min tanke. Ja, jag är töntig och skrattar eller fnittrar åt mina tankar, men jag har iallafall humor.

Jag drog på mig min rosa mysdräkt och slog mig ner I min obäddade säng. Idag hade inte städerskan kommit iallafall, vilket var skönt. Jag ville ha en normal uppväxt ibland, där jag fick diska, laga mat eller bara städa själv! Eller hade pappa planerat att köpa en städerska och kockerska till mig när jag flyttade hemmifrån också?

Jag gnuggade I håret med handduken innan jag satte upp den I en slavig bulle på huvudet och drog upp laptopen I mitt knä. Bara av ren nyfikenhet så gick jag in på Bieberzone. Man vill ju veta vad som händer I hans liv…

Justin Bieber kommit över Tara Mitchell efter break- upen igår!?

Hur visste de om det? Seriöst, Belieber’s och såna där nyhetsmänniskor kan vara riktigt Scary.. Jag scrolled ner och började läsa.

Popsensationen Justin Bieber, gjorde slut med High-school cheer’en Tara Mitchell, igår eftermiddag. Men senast ikväll syntes Justin med en annan tjej. De gick på middag och skrattade hela tiden. Frågan är, vem är denna mystiska tjej? Och hur känner sig Tara nu?!

Jag orkade seriöst inte med honom längre. Justin Bieber kan dra åt helvete! Tänkte jag surt och tryckte upp twitter. Jag behövde skriva av mig nånstans. Facebook var fel, då skulle alla fråga..

O-M-G! How dare you? I had you, now I don’t wanna remember you!

Jag skrev hårt på tangenterna.

Han var inte värd mina tårar. Tänkte jag tålmodigt och höll tillbaka de brännande tårarna. Justin kan gå och dö!

Jag smällde igen datorn och la mig ner med huvuder tryckt mot kudden.

“Oki doki! Vill du göra något imorgon?” Frågade jag och kollade ut på horisonten. Joy hade kommit med iden att gå till stranden. Hon nickade och log stort.

“Gärna, Mr.Bieber!” Skrattade hon flörtigt. Jag blinkade med ögat och tog min hand närmare hennes. Hon märkte det och gjorde samma sak innan våra händer var sammanflätade och min hud brände till.

-

Jag satte mig ner i soffan med ett flin, vilket fick mamma att kolla upp ur E L L E.

"Nåå? Vad har hänt?!" Utbrast hon nyfiket och jag började skratta. Hon kollade surt på mig och fuktade sina läppar.

"Nej, men vi gick på middag, blev förföljda av pap'z och gick till stranden!" Sa jag leéndes och fuktade mina läppar.  Hon log större och kollade ner i magasinet igen.

"Så ni ska träffas imorgon??" Frågade hon nyfiket och bläddrade. Jag reste mig upp och drog upp byxorna.

"Jadå. Efter jobbet." Flinade jag och gick med snabba steg in i mitt rum.


TAHA! O no! Justin käär?! Kommer TYVÄRR inte mer ikväll, men.... KOMMENTERA BÄTTRE TJEJOR! ;D

 

 


Kommentarer

Hanna skriver:

Oj då!!! Kommer det här sluta bra?

Datum: 2012-03-15 - Tid: 20:07:01 -


A-King<3 skriver:

HAHA player! xD

men sjukt bra kapitel! längtar tills nästa :D

Datum: 2012-03-15 - Tid: 20:26:06 -


Ebba skriver:

BRA! :D

Datum: 2012-03-15 - Tid: 20:31:06 -


Ilma skriver:

Sjuuuukt bra! Längtar efter nästa kapitel!!

Datum: 2012-03-15 - Tid: 20:39:39 - URL: http://1d4e.blogspot.com/


Anonym skriver:

noooooooooooooo :) Vill ha dem tsm, men det är gryyyymmttt <333

Datum: 2012-03-15 - Tid: 20:41:53 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Lydia skriver:

BRAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Datum: 2012-03-15 - Tid: 21:30:11 -


alex skriver:

jätte bra !! skriv meer :3 <3

Datum: 2012-03-16 - Tid: 15:29:31 - URL: http://itsonlyonedirectiontomyheart.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback