Kapitel 2-. Tickle me, until i say STOP



Hon var ungefär i min ålder, med brunt hår och smaragdgröna ögon. Nog den vackraste jag har sett..
Hennes tjocka lockar la sig perfekt ner på hennes bruna axlar. Wow. Jag mötte hennes blick och fick en chokad min tillbaka.
"Justin Bieber?" Hon fördröjde ordet 'Bieber'. Då var det dags igen...
Jag stoppade ner min ena hand i byxfickan och kollade upp. Där stod Justin. Bieber. Jag var tvungen att andas ut och in regelbundet för att inte skrika.
"Justin Bieber?" Fick jag fram. Hans läppar lämnade en suck och man kunde se på honom att det var en pina.
"Kimberly. Kalla mig Kim." Jag räckte fram min hand och han kramade om den och ett leénde växte fram på hans läppar.
"Pattie. Mallete!" Log hans mamma. Det visste jag redan, men jag ville inte framstå som en stalker.
"Hej." Jag skakade om hennes hand också och backade sedan tillbaka några steg och snurrade med mitt finger på håret.
"Maten är klar!" Ropade Sierra från köket och Justin log stort mot mig.
"Damerna först." Ett fnitter lämnade min mun, men kvävdes snabbt. Jag fnittrar aldrig? Mina kinder började bränna till och jag kollade ner på mina fötter.
"Vilken gentleman du var då!" Utbrast jag och gick in i matsalen där maten stod uppdukad. Justin satte sig framför mig och under hela måltiden kunde jag känna hans blickar bränna på min kind. Men såfort jag kollade dit, kollade han bort.
-
"Kim, du kan ju ta med dig Justin upp till ditt nya rum?" Sa pappa prövande och smuttade lite på sitt vin.
Jag ryckte på axlarna och kollade på Justin.
"Är du sugen på att se mitt rum?" Han flinade stort och nickade lätt och kollade bort med en stor rodnad på kinderna.
Tumblr_m1lq2ijyhh1rrll3xo1_500_large
"Sure." Vi lämnade matsalen och gick med långa steg upp för trappan. Justin Bieber, i mitt rum. Jag kunde inte fatta det. Kompisarna i Sverige skulle aldrig tro det men jag kunde ju inte direkt be om en bild.
"Så, vad gör du på fridtiden?" Frågade han helt plötsligt och satte sig ner på min stora säng. Jag satte mig ner på skrivbords stolen och lutade hakan mot handen.
"Jag ska börja på fotboll. I övermorgon." Gäspade jag och kollade trött på honom.
"Trött?" Ett flin dök upp på hans ansikte och jag nickade svagt.
"Ja.. När man har åkt 16 timmar från Sverige så.." Mumlade jag och satte mig tillrätta i stolen. Pappa hade gett Sierra fria händer att inreda mitt rum. Så hon hade ju gjort det så vackert.. Host.
"Gillar du grönt och vitt eller?" Justin hade också märkt den 'Fina' inredningen. Jag skakade snabbt på huvudet.
"Nej. Snarare Sierra.
Han nickade och tog upp mobilen med ett stort smile på läpparna.
"Vem är tjejen?" Frågade jag nyfiket. Han kollade upp på mig med höjda ögonbryn.
"Ingen. Det är min kompis. Han skickade en bild på sig sjäv!" Jag nickade segt och grymtade till.
"Det är så tråkiiiigt!"
Hon var så vacker. Men jag hade ju Jasmine. Henne kunde jag inte bara dumpa sådär.
"Vem är tjejen?" Frågade Kim helt plötsligt. Jag kollade upp på henne med höjda ögonbryn. Hon var så vacker..
"Ingen. Det är min kompis. Han skickade en bild på sig själv!" Sa jag till mitt försvar. Så dålig du är på att ljuga Justin. Men jag kunde inte berätta att det var Jasmine. Jag kunde bara inte...
"Det är så tråkiiiigt!"
Jag skrattade till och slängde ner mobilen på hennes mjuka säng.
"Jaså?" Jag kollade listigt på henne och gick långsamt frammåt vilket fick henne att reagera och resa sig upp.
"Nej, Justin. Neej!" Hon skakade på huvudet och kollade varnande på mig, men jag brydde mig inte utan sprang fram mot henne och lyfte upp henne på min axel. Så lätt. Hon var så lätt!
"Justin! Nee...hahah..neeej!!" Skrattade hon och slog mig på ryggen. Jag sprang fram mot sängen och slängde ner henne där och började kittla henne.
"Neeeej!" Skrek hon och började gapskratta. Jag slutade och lutade mig över henne. Hennes blick flackade mellan mina läppar och mina ögon. Det gjorde min också.
Jag avbröt inte ögonkontakten, utan kollade in i hennes ögon hela tiden.
"Justin! Vi ska hem!" Ropade mamma där nerefrån och förstörde det hela. Jag suckade högt och reste mig upp.
Klockan var redan 23.46.
"Ska vi ses imorgon? För Justin Bieber har väll sommarlov?" Retades hon och nöp till mig i armen.
"Aoch! Ja. Jag kommer runt 12. Ses då." Hon kramade om mig vilket fick mig 10 sekunder att andas in hennes himmelska doft.
"Hejdå." 
Mwihihihihi! :D Pattie = Glädjeförstörare? ;)



Kommentarer

Stina skriver:

Meeeeeeeeeeer

Datum: 2012-03-28 - Tid: 21:06:52 -


Anonym skriver:

Såååå braa!!!!

Datum: 2012-03-28 - Tid: 21:11:51 -


A-King<3 skriver:

Åh Pattie! ;)

MEEER snälla ett till!

eller jag skulle gärna vilja ha typ 10 till men aja snälla snälla ett till :D

Datum: 2012-03-28 - Tid: 21:15:18 -


Anonym skriver:

Ett kapitel till!!

Datum: 2012-03-28 - Tid: 21:28:50 -


Hanna skriver:

Just in time Pattie!! Hahaha!! Gulligt kapitel:)

Datum: 2012-03-28 - Tid: 21:32:36 -


Becca skriver:

Mycket bra!!:))))

Mer kapitel?:D

Datum: 2012-03-28 - Tid: 21:35:34 -


Ebba skriver:

Jätte bra! Mer!

Datum: 2012-03-28 - Tid: 21:49:24 -


Anonym skriver:

Jaa, bra kapitel! Lääängtar tills nästa! :D

Datum: 2012-03-28 - Tid: 23:46:03 -


jenny skriver:

JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTEBRA!!!!!!! meeeeeeeeer :)

Datum: 2012-03-29 - Tid: 14:04:36 - URL: http://delfinblondin.blogg.se/


Anonym skriver:

HAR LITE DAMP NU MEN SNÄÄÄÄLLLA MER NU JAG TYP DÖR XD

Datum: 2012-03-29 - Tid: 14:31:02 -


Anonym skriver:

mooooorrree! ♥

Datum: 2012-03-29 - Tid: 15:40:30 -


Anonym skriver:

VILL HA MER NU!!! HUR MÅNGA KAPITEL IDAG?! :)

Datum: 2012-03-29 - Tid: 17:09:34 -


lolo skriver:

gillar den novellen riktigt mycket

Datum: 2012-03-29 - Tid: 18:02:39 -


Anonym skriver:

mer?? (:

Datum: 2012-03-29 - Tid: 19:52:46 -


kelly skriver:

Asså det är helt sjukt hur duktig du är på att skriva noveller! Tröttnar aldrig!

Datum: 2012-06-07 - Tid: 23:58:39 - URL: http://kellyvanessa.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback