Kapitel 15-. Firework

Han lyfte min haka så att jag kollade i hans ögon.
"Jag..älskar dig." Viskade han. Jag kollade in i hans ögon och kände hur de kom närmare. Mitt hjärta började slå snabbare och jag kunde känna hand varma andetag mot mina läppar.
Han fuktade de innan de mötte mina. Allt stod still, bara Justin,jag och stjärnorna.
Han lyfte min haka så att jag kollade i hans ögon.
"Jag..älskar dig." Viskade han. Jag kollade in i hans ögon och kände hur de kom närmare. Mitt hjärta började slå snabbare och jag kunde känna hand varma andetag mot mina läppar.
Han fuktade de innan de mötte mina. Allt stod still, bara Justin,jag och stjärnorna.
_____________________________________________________________
JUSTIN
Jag kollade ner på hennes vackra ansikte för att döma hennes känsla.
Hon öppnade ögonen och log mot min innan hon tog en hand bakom min nacke och kysste mig, länge och passionerat.
Och precis som i en film, av ren slump, började de explodera en massa fyrverkerier på himmeln. Jag klamrade mig fast om henne och kyssen blev intensivare och intensivare, men tillslut var vi tvugna att hämta andan.
"Jag tror jag älskar dig." Viskade hon och kollade in i mina ögon.
"Jag vet att jag älskar dig." Svarade jag och log mot henne innan jag gav henne en lätt kyss på läpparna och tog tag i hennes hand för att börja gå mot kyssen.
Justin Bieber, du har kysst ditt livs kärlek.
TARA
WOW. Jag var inte förberedd på kyssen. Eller jo det var jag ju ioförsig.
Hans läppar lämnade snabbt mina och han kollade ner på mig. Jag log lätt innan jag la en hand på hans nacke och kysste honom intensivt på läpparna.
Ironiskt nog, började det smälla fyrverkerier över eifeltornet.
Kyssen tog slut efter någon minut, syrebrist.
Han tog min hand och började gå mot hissen.
-
Jag sprang ut från badrummet i min pyjamas och hoppade upp bakom min dator, som pappa hade tvingat mig att ha med för att kunna kontakta mig genom skype.
Jag kollade på kontakter och såg att Nicole var inne, jag ringde genast upp henne.
(Kursivt Nicole, Tjockt Tara)
"Hey bitch!"
"Hello there handsome!"
Vår humor var så torr.
"Vad har du gjort idag då med the biebs?"
"Vi hann typ bara gå på middag o kollade lite uppe på eifeltornet."
"Vad hände på eieltornet?!?!"
Skulle jag berätta? Hon var faktiskt min bästa kompis, någonsin och hade aldrig berättat en enda av mina hemligheter.
"Han kysste mig."
"O-M-G!!! JUSTIN BIEBER, KYSSTE DIG?!?!?!?!"
"Hahaha jaa!"
"OMB! JAG TROR JAG DÖÖÖÖÖÖÖR!"
"Nej dö inte!"
"Haha nejdå. Men mamma säger att jag måste sova, skola imorgon."
"Okej, puss puss!"
"Puss! Berätta ALLT sen!"
"Jadå!"
justin
Jag satte mig i soffan och tog upp mobilen för att ringa Ryan.
"Tja Ry!"
"Hej Jb!"
"Gissa vad?" Frågade jag exalterat.
"Näe, vadå?"
"Jag kysste henne!"
"Gorde du?! Grattis man!"
"Tack."
"Men, jag ska gå. Ses!"
Jag kunde höra hur hatet växte. Han hade gillat Tara sen vi var små. Han hade tillochmed köpt henne en bukett rosor i 2:an.
Nu skulle han hata mig, men jag kunde inte hjälpa min kärlek, o han uppmuntrade mig ju.
Hur skulle det här gå? Det var alltid 'Justin bieber, får alla tjejer!' tack vare mig fick de nästan aldrig sanna tjejer.
Klockan tickade och slog nu tolv, men jag var inte trött alls. Jetlag..
Klockan ett plingadde det på dörren.
Jag gick för att öppna och möttes av en överraskning.
NO KOLLAGE
Jag kollade ner på hennes vackra ansikte för att döma hennes känsla.
Hon öppnade ögonen och log mot min innan hon tog en hand bakom min nacke och kysste mig, länge och passionerat.
Och precis som i en film, av ren slump, började de explodera en massa fyrverkerier på himmeln. Jag klamrade mig fast om henne och kyssen blev intensivare och intensivare, men tillslut var vi tvugna att hämta andan.
"Jag tror jag älskar dig." Viskade hon och kollade in i mina ögon.
"Jag vet att jag älskar dig." Svarade jag och log mot henne innan jag gav henne en lätt kyss på läpparna och tog tag i hennes hand för att börja gå mot kyssen.
Justin Bieber, du har kysst ditt livs kärlek.
WOW. Jag var inte förberedd på kyssen. Eller jo det var jag ju ioförsig.
Hans läppar lämnade snabbt mina och han kollade ner på mig. Jag log lätt innan jag la en hand på hans nacke och kysste honom intensivt på läpparna.
Ironiskt nog, började det smälla fyrverkerier över eifeltornet.
Kyssen tog slut efter någon minut, syrebrist.
Han tog min hand och började gå mot hissen.
-
Jag sprang ut från badrummet i min pyjamas och hoppade upp bakom min dator, som pappa hade tvingat mig att ha med för att kunna kontakta mig genom skype.
Jag kollade på kontakter och såg att Nicole var inne, jag ringde genast upp henne.
(Kursivt Nicole, Tjockt Tara)
"Hey bitch!"
"Hello there handsome!"
Vår humor var så torr.
"Vad har du gjort idag då med the biebs?"
"Vi hann typ bara gå på middag o kollade lite uppe på eifeltornet."
"Vad hände på eieltornet?!?!"
Skulle jag berätta? Hon var faktiskt min bästa kompis, någonsin och hade aldrig berättat en enda av mina hemligheter.
"Han kysste mig."
"O-M-G!!! JUSTIN BIEBER, KYSSTE DIG?!?!?!?!"
"Hahaha jaa!"
"OMB! JAG TROR JAG DÖÖÖÖÖÖÖR!"
"Nej dö inte!"
"Haha nejdå. Men mamma säger att jag måste sova, skola imorgon."
"Okej, puss puss!"
"Puss! Berätta ALLT sen!"
"Jadå!"
Jag satte mig i soffan och tog upp mobilen för att ringa Ryan.
"Tja Ry!"
"Hej Jb!"
"Gissa vad?" Frågade jag exalterat.
"Näe, vadå?"
"Jag kysste henne!"
"Gorde du?! Grattis man!"
"Tack."
"Men, jag ska gå. Ses!"
Jag kunde höra hur hatet växte. Han hade gillat Tara sen vi var små. Han hade tillochmed köpt henne en bukett rosor i 2:an.
Nu skulle han hata mig, men jag kunde inte hjälpa min kärlek, o han uppmuntrade mig ju.
Hur skulle det här gå? Det var alltid 'Justin bieber, får alla tjejer!' tack vare mig fick de nästan aldrig sanna tjejer.
Klockan tickade och slog nu tolv, men jag var inte trött alls. Jetlag..
Klockan ett plingadde det på dörren.
Jag gick för att öppna och möttes av en överraskning.
KOMMENTERA

Kommentarer

Anonym skriver:

More more more !!! :D :D

Datum: 2012-03-10 - Tid: 13:34:44 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Anonym skriver:

Jätte bra! :) <3

Datum: 2012-03-10 - Tid: 14:00:25 -


Ilma skriver:

Sjuuukt bra!! Längtar efter nästa<333333

Datum: 2012-03-10 - Tid: 14:55:16 -


Linnéa skriver:

jäääääääättteee brraa!! :)

Datum: 2012-03-10 - Tid: 15:06:46 -


Anonym skriver:

Meeeeeeer :D :D

Datum: 2012-03-10 - Tid: 16:03:00 -


Anonym skriver:

Ååååh så bra mer!!!!!!!!!!!!:)

Datum: 2012-03-10 - Tid: 17:30:42 -


Hanna skriver:

Puss Eli puss:) super bra:)

Datum: 2012-03-10 - Tid: 17:51:24 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback