Kapitel 14-. Trip

Jag gick fram och såg att Justin hade somnat med mobilen. Det var en konversation upp. Ryan. Haha, Butler?
Jag skulle precis lägga undan mobilen då jag skymtade mig egna namn. Mitt hjärta började bulta och jag svalde hårt när jag läste.
EN VECKA SENARE, PARIS AIRPORT:
"Tara vi ska hitåt." Viskade Justin och kramade om min hand. Jag drog försiktigt den åt mig och låtsades hålla på med mobilen. Vi kom fram till en stor van som vi hoppade i. Chaufören gasade och började köra mot hotellet vi skulle bo på.
Clariton eller något sånt där flottigt.
Bilen började sakta ner efter 20 minuter. Jag knäppte upp bältet och gick ut med Justin.
"Vad är det?" Frågade han när vi gick in på hotellet.
"Inget." Svarade jag och försökte dölja min butterhet. Ett leénde klistrades fast på mina läppar och jag fick ett leénde tillbaka.
"Vad vill du göra ikväll då?" Han slickade sig lätt om sina perfekt formade läppar.
"Bara sitta inne på mitt rum och äta Ben & Jerry's." Viskade jag tillbaka och log stort. Han log tillbaka igen, och tog våra nycklar.
"Takvåning?" Sa jag förvånat och spärrade upp ögonen mot Justin som nickade gillandes.
"Mamma har smak." Jag log och klickade på PH knappen.
-
Mitt rum var stort och ljust. När man kom in var det först en hall med parkettgolv. Till höger var det en liten mini bar och ett kök, medans till vänster var det en WC dörr.
När man gick in möttes man av det ljusa stora vardagsrummet. Den hade en lätt gräddfärg på väggarna och en stor vit tv på väggen.
När jag gick in i sovrummet blev jag alldeles paff. Det var en stor säng med svarta gavlar, ett stort fluggigt täcke som såg ut som moln. Hela väggen var ett ända stort fönster.
"Wow." Jag kunde inte hålle mig.
"Snyggt va?" Sa Kenny som hade dykt upp bakom mig med mina väskor. Jag nickade stumt och log mot honom.
"Så, du stannar inne ikväll?"
"Ja, förmodligen." Svarade jag och la en hand i min svettiga nacke. I Frankrike var det fortarande sommar typ.
"Komigen Tara. Ge killen en chans. Han gillar dig!" Sa Kenny och la en hand på min axel. Jag kollade in i hans bruna ögon och log lätt.
"Jag vet." Viskade jag. Han nickade till svars och gick sedan iväg. Jag började packa upp och la mig ner på sängen när jag var klar. Klockan var bara 7 på kvällen än så länge.
Jag kunde inte glömma vad Justin hade skrivit till Ryan.
*Jag gick fram och såg att Justin hade somnat med mobilen. Det var en konversation upp. Ryan. Haha, Butler?
Jag skulle precis lägga undan mobilen då jag skymtade mig egna namn. Mitt hjärta började bulta och jag svalde hårt när jag läste.
"Hey Ry! Gissa vem som kom på besök tidigare?"
"Haha vet inte? Barack Obama? Haha! ^^"
"Nej, Tara!"
"Som i Tara Mitchell?"
"Jaa! :D"
"Oh damn! Lägg in en stöt."
"Jag ska.. Jag tror jag är kär..."
Nej. Jag kunde inte läsa mer. Jag låste hans mobil och la mig ner på den tjocka madrassen på golvet. Hur skulle det här sluta?*
JUSTIN
Jag väntade på att Kenny skulle komma med mina väskor. Jahopp. Min plan gick i kras.
Det knackade på dörren, så jag gick för att öppna.
"Kenny ja-.. Tara! Oh, hej!" Sa jag förvånat och kliade mig i nacken.
"Hey Justin. Eh.. Jag kan nog gå ut iallafall." Yes!
"Åh, okej. Men jag hämtar dig om en timme. Ses snart!" Sa jag glatt och log stort mot henne. Hon besvarade det med mitt favoritleénde och gick iväg till sitt rum.
När jag stängde dörren hoppade jag upp och ner och skrek Yes oräkneliga gånger.
"Vad håller du på med?" Sa en förvånad KennyJag gick fram och såg att Justin hade somnat med mobilen. Det var en konversation upp. Ryan. Haha, Butler?
Jag skulle precis lägga undan mobilen då jag skymtade mig egna namn. Mitt hjärta började bulta och jag svalde hårt när jag läste.
EN VECKA SENARE, PARIS AIRPORT:
"Tara vi ska hitåt." Viskade Justin och kramade om min hand. Jag drog försiktigt den åt mig och låtsades hålla på med mobilen. Vi kom fram till en stor van som vi hoppade i. Chaufören gasade och började köra mot hotellet vi skulle bo på.
Clariton eller något sånt där flottigt.
Bilen började sakta ner efter 20 minuter. Jag knäppte upp bältet och gick ut med Justin.
"Vad är det?" Frågade han när vi gick in på hotellet.
"Inget." Svarade jag och försökte dölja min butterhet. Ett leénde klistrades fast på mina läppar och jag fick ett leénde tillbaka.
"Vad vill du göra ikväll då?" Han slickade sig lätt om sina perfekt formade läppar.
"Bara sitta inne på mitt rum och äta Ben & Jerry's." Viskade jag tillbaka och log stort. Han log tillbaka igen, och tog våra nycklar.
"Takvåning?" Sa jag förvånat och spärrade upp ögonen mot Justin som nickade gillandes.
"Mamma har smak." Jag log och klickade på PH knappen.
-
Mitt rum var stort och ljust. När man kom in var det först en hall med parkettgolv. Till höger var det en liten mini bar och ett kök, medans till vänster var det en WC dörr.
När man gick in möttes man av det ljusa stora vardagsrummet. Den hade en lätt gräddfärg på väggarna och en stor vit tv på väggen.
När jag gick in i sovrummet blev jag alldeles paff. Det var en stor säng med svarta gavlar, ett stort fluggigt täcke som såg ut som moln. Hela väggen var ett ända stort fönster.
"Wow." Jag kunde inte hålle mig.
"Snyggt va?" Sa Kenny som hade dykt upp bakom mig med mina väskor. Jag nickade stumt och log mot honom.
"Så, du stannar inne ikväll?"
"Ja, förmodligen." Svarade jag och la en hand i min svettiga nacke. I Frankrike var det fortarande sommar typ.
"Komigen Tara. Ge killen en chans. Han gillar dig!" Sa Kenny och la en hand på min axel. Jag kollade in i hans bruna ögon och log lätt.
"Jag vet." Viskade jag. Han nickade till svars och gick sedan iväg. Jag började packa upp och la mig ner på sängen när jag var klar. Klockan var bara 7 på kvällen än så länge.
Jag kunde inte glömma vad Justin hade skrivit till Ryan.
*Jag gick fram och såg att Justin hade somnat med mobilen. Det var en konversation upp. Ryan. Haha, Butler?
Jag skulle precis lägga undan mobilen då jag skymtade mig egna namn. Mitt hjärta började bulta och jag svalde hårt när jag läste.
"Hey Ry! Gissa vem som kom på besök tidigare?"
"Haha vet inte? Barack Obama? Haha! ^^"
"Nej, Tara!"
"Som i Tara Mitchell?"
"Jaa! :D"
"Oh damn! Lägg in en stöt."
"Jag ska.. Jag tror jag är kär..."
Nej. Jag kunde inte läsa mer. Jag låste hans mobil och la mig ner på den tjocka madrassen på golvet. Hur skulle det här sluta?*
JUSTIN
Jag väntade på att Kenny skulle komma med mina väskor. Jahopp. Min plan gick i kras.
Det knackade på dörren, så jag gick för att öppna.
"Kenny ja-.. Tara! Oh, hej!" Sa jag förvånat och kliade mig i nacken.
"Hey Justin. Eh.. Jag kan nog gå ut iallafall." Yes!
"Åh, okej. Men jag hämtar dig om en timme. Ses snart!" Sa jag glatt och log stort mot henne. Hon besvarade det med mitt favoritleénde och gick iväg till sitt rum.
När jag stängde dörren hoppade jag upp och ner och skrek Yes oräkneliga gånger.
"Vad håller du på med?" Sa en förvånad Kenny som kom upp bakom mig.
Jag kollade förvånat på honom och sen brast båda ut i gapskratt.
-
Ja ställde mig framför hennes dörr och knackade. Hon öppnade nästan direkt och såg perfekt ut.
"Hej!" Sa hon glatt och gick ut ur sitt rum och stängde dörren.
Hon hade en vacker marinblå axellös klänning och ett silvrigt armband på handleden.
"Vart har du fått det ifrån?" Frågade jag intreserat och började gå.
"Mamma." Sa hon bara. Jag stannade snabbt till men fortsatte gå. Åhnej, nu har jag ju förstört allt! Regel ett som jag och Kenny hade kommit på var ju prata INTE om folk hon saknar!
"Vart ska vi?" Frpgade hon och log stort. Jag log tillbaka och höjde lätt på ögonbrynen.
"Hemligt." Hon lipade mot mig och fortsatte gå. När vi kom ner på gatan lirkade hon samman våra händer, vilket förvånade mig.
TARA
Jag gillade honom också faktiskt. Jag hade aldrig fattat det förrän Kenny berättade vekligheten för mig. Tara, Justin Bieber är kär i dig. Lev med det!
Han var så vacker.. Hans ögon,hår och allt! Jag kunde knappt fatta att jag kom på att jag gillade killen jag känt sen barnsben, nu!
-
"Tack för maten!" Sa jag tacksamt och började gå mot ingenstans.
"Det var så lite." Svarade han och la sin jacka över mina axlar. Jag log ett tacksamt leénde mot honom och kollade upp mot den stjärnglada himmlen.
"Det är så vackert." Han nickade instämande och kollade upp på de.
"Jag ska ta dig till ett ställe." Utbrast han och tog tag i min hand. Jag kunde bara gå efter. Undra vart?
Sen när vi kom fram blev jag överlycklig. Han hade tagit med mig till Eiffeltornet!
"Kom!" Viskade han och kramade om min hand igen.
Fjärilar fladdrade upp i min mage. Jag sprang efter honom in i entrén till tornet. Vi gick till hissen och åkte upp.
-
Jag kunde inta fatta att jag stod på Eiffeltornet! Jag hade varit i Paris med pappa en gång, men då hade jag bara suttit på ett hotellrum eller varit i Gallerian hela dagarna. Pappa var lite överbeskyddande en gång.. Men det ville jag inte tänka på.
"Det är så vackert." Uprepade jag och kollade ut över Paris. Jag var så fokuserad att jag inte märkte att Justin kom närmare mig.
Han lyfte min haka så att jag kollade i hans ögon.
"Jag..älskar dig." Viskade han. Jag kollade in i hans ögon och kände hur de kom närmare. Mitt hjärta började slå snabbare och jag kunde känna hand varma andetag mot mina läppar.
Han fuktade de innan de mötte mina. Allt stod still, bara Justin,jag och stjärnorna.
ag gick fram och såg att Justin hade somnat med mobilen. Det var en konversation upp. Ryan. Haha, Butler?
Jag skulle precis lägga undan mobilen då jag skymtade mig egna namn. Mitt hjärta började bulta och jag svalde hårt när jag läste.
EN VECKA SENARE, PARIS AIRPORT:
"Tara vi ska hitåt." Viskade Justin och kramade om min hand. Jag drog försiktigt den åt mig och låtsades hålla på med mobilen. Vi kom fram till en stor van som vi hoppade i. Chaufören gasade och började köra mot hotellet vi skulle bo på.
Hotel de france eller något sånt där flottigt.
Bilen började sakta ner efter 20 minuter. Jag knäppte upp bältet och gick ut med Justin.
"Vad är det?" Frågade han när vi gick in på hotellet.
"Inget." Svarade jag och försökte dölja min butterhet. Ett leénde klistrades fast på mina läppar och jag fick ett leénde tillbaka.
"Vad vill du göra ikväll då?" Han slickade sig lätt om sina perfekt formade läppar.
"Bara sitta inne på mitt rum och äta Ben & Jerry's." Viskade jag tillbaka och log stort. Han log tillbaka igen, och tog våra nycklar.
"Takvåning?" Sa jag förvånat och spärrade upp ögonen mot Justin som nickade gillandes.
"Mamma har smak." Jag log och klickade på PH knappen.
-
Mitt rum var stort och ljust. När man kom in var det först en hall med parkettgolv. Till höger var det en liten mini bar och ett kök, medans till vänster var det en WC dörr.
När man gick in möttes man av det ljusa stora vardagsrummet. Den hade en lätt gräddfärg på väggarna och en stor vit tv på väggen.
När jag gick in i sovrummet blev jag alldeles paff. Det var en stor säng med svarta gavlar, ett stort fluggigt täcke som såg ut som moln. Hela väggen var ett ända stort fönster.
"Wow." Jag kunde inte hålle mig.
"Snyggt va?" Sa Kenny som hade dykt upp bakom mig med mina väskor. Jag nickade stumt och log mot honom.
"Så, du stannar inne ikväll?"
"Ja, förmodligen." Svarade jag och la en hand i min svettiga nacke. I Frankrike var det fortarande sommar typ.
"Komigen Tara. Ge killen en chans. Han gillar dig!" Sa Kenny och la en hand på min axel. Jag kollade in i hans bruna ögon och log lätt.
Gif_de_dianna_agron_by_marinamajica-d46uoeo_large
"Jag vet." Viskade jag. Han nickade till svars och gick sedan iväg. Jag började packa upp och la mig ner på sängen när jag var klar. Klockan var bara 7 på kvällen än så länge.
Jag kunde inte glömma vad Justin hade skrivit till Ryan.
*Jag gick fram och såg att Justin hade somnat med mobilen. Det var en konversation upp. Ryan. Haha, Butler?
Jag skulle precis lägga undan mobilen då jag skymtade mig egna namn. Mitt hjärta började bulta och jag svalde hårt när jag läste.
"Hey Ry! Gissa vem som kom på besök tidigare?"
"Haha vet inte? Barack Obama? Haha! ^^"
"Nej, Tara!"
"Som i Tara Mitchell?"
"Jaa! :D"
"Oh damn! Lägg in en stöt."
"Jag ska.. Jag tror jag är kär..."
Nej. Jag kunde inte läsa mer. Jag låste hans mobil och la mig ner på den tjocka madrassen på golvet. Hur skulle det här sluta?*
Jag väntade på att Kenny skulle komma med mina väskor. Jahopp. Min plan gick i kras.
Det knackade på dörren, så jag gick för att öppna.
"Kenny ja-.. Tara! Oh, hej!" Sa jag förvånat och kliade mig i nacken.
"Hey Justin. Eh.. Jag kan nog gå ut iallafall." Yes!
"Åh, okej. Men jag hämtar dig om en timme. Ses snart!" Sa jag glatt och log stort mot henne. Hon besvarade det med mitt favoritleénde och gick iväg till sitt rum.
När jag stängde dörren hoppade jag upp och ner och skrek Yes oräkneliga gånger.
"Vad håller du på med?" Sa en förvånad Kenny.
-
Ja ställde mig framför hennes dörr och knackade. Hon öppnade nästan direkt och såg perfekt ut.
"Hej!" Sa hon glatt och gick ut ur sitt rum och stängde dörren.
Hon hade en vacker marinblå axellös klänning och ett silvrigt armband på handleden.
"Vart har du fått det ifrån?" Frågade jag intreserat och började gå.
"Mamma." Sa hon bara. Jag stannade snabbt till men fortsatte gå. Åhnej, nu har jag ju förstört allt! Regel ett som jag och Kenny hade kommit på var ju prata INTE om folk hon saknar!
"Vart ska vi?" Frpgade hon och log stort. Jag log tillbaka och höjde lätt på ögonbrynen.
"Hemligt." Hon lipade mot mig och fortsatte gå. När vi kom ner på gatan lirkade hon samman våra händer, vilket förvånade mig.
Jag gillade honom också faktiskt. Jag hade aldrig fattat det förrän Kenny berättade vekligheten för mig. Tara, Justin Bieber är kär i dig. Lev med det!
Han var så vacker.. Hans ögon,hår och allt! Jag kunde knappt fatta att jag kom på att jag gillade killen jag känt sen barnsben, nu!
-
"Tack för maten!" Sa jag tacksamt och började gå mot ingenstans.
"Det var så lite." Svarade han och la sin jacka över mina axlar. Jag log ett tacksamt leénde mot honom och kollade upp mot den stjärnglada himmlen.
"Det är så vackert." Han nickade instämande och kollade upp på de.
"Jag ska ta dig till ett ställe." Utbrast han och tog tag i min hand. Jag kunde bara gå efter. Undra vart?
Sen när vi kom fram blev jag överlycklig. Han hade tagit med mig till Eiffeltornet!
"Kom!" Viskade han och kramade om min hand igen.
Fjärilar fladdrade upp i min mage. Jag sprang efter honom in i entrén till tornet. Vi gick till hissen och åkte upp.
-
Jag kunde inta fatta att jag stod på Eiffeltornet! Jag hade varit i Paris med pappa en gång, men då hade jag bara suttit på ett hotellrum eller varit i Gallerian hela dagarna. Pappa var lite överbeskyddande en gång.. Men det ville jag inte tänka på.
"Det är så vackert." Uprepade jag och kollade ut över Paris. Jag var så fokuserad att jag inte märkte att Justin kom närmare mig.
Han lyfte min haka så att jag kollade i hans ögon.
"Jag..älskar dig." Viskade han. Jag kollade in i hans ögon och kände hur de kom närmare. Mitt hjärta började slå snabbare och jag kunde känna hand varma andetag mot mina läppar.
Han fuktade de innan de mötte mina. Allt stod still, bara Justin,jag och stjärnorna.
Tumblr_m02x4wxnvg1r7z3vto1_500_large

KOMMENTERA SÖTISAR!

Kommentarer

Lollo skriver:

Yeeeeeey!

MORE! :D

Datum: 2012-03-09 - Tid: 19:21:10 -


Linnéa skriver:

SKKIITT BRA!! :D

Datum: 2012-03-09 - Tid: 19:22:51 -


Anonym skriver:

Jag förstårinte justins persektiv han upprepar ju det sara säger

Datum: 2012-03-09 - Tid: 19:41:37 -


Anonym skriver:

OMFG MEEER :D

Datum: 2012-03-09 - Tid: 19:48:09 -


Carmen skriver:

JAG TROR JAG DÖÖR. FETT SJUKT. ÄLSKAR DET!!<3

Datum: 2012-03-09 - Tid: 20:21:52 -


olivia skriver:

åååh så bra ! skriv meeeeeeeeeer ! <3

Datum: 2012-03-09 - Tid: 20:37:25 - URL: http://bieberstoory.deovte.se


Anonym skriver:

åååååååååååååååååh så jävla bra mer nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Datum: 2012-03-09 - Tid: 20:51:41 -


Hanna skriver:

Ohh så super bra!!!!!

Datum: 2012-03-09 - Tid: 22:36:12 -


Anonym skriver:

MEr tjejen!! :D SEeeee du hade ju insperation och idéer! ;D WAT TO GO <3

Datum: 2012-03-10 - Tid: 00:01:54 - URL: http://jssmn.blogg.se/


:O skriver:

MEEEEEEER <333333333333

Datum: 2012-03-10 - Tid: 01:01:26 -


stina skriver:

awww sjukt bra! mer nunuunununuuuuu <3

Datum: 2012-03-10 - Tid: 09:07:39 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback