KAPITEL 4-. SLEEP OVER

"Den här?" Fnissade Selena och snurrade runt i en röd klänning. Jag log stort och nickade.
"Den blir toppen!" Hon log större medans hon lunkade tillbaka in i omklädningsrummet. Då kom Melody ut med en kort, svart klänning med puffärmar. För att sitta på henne var den väldigt, väldigt fin. Jag kipade efter andan och kollade på henne topp till tå.
"Du ser... fantastisk ut." Mumlade jag och log stort. Hon pressade ihop sina läppar och nickade till.
"Tack... Biever." Flinade hon och gick in i omklädningsrummet. Jag suckade djupt och gick med henne in och slog till dörren bakom oss.
"Justin, vad gör du?" Frågade hon förvånat. Jag ställde mig närmre henne och kollade ner i hennes gröna ögon.
"Vad sa du sa du?" Viskade jag och kisade lätt. Hon log nervöst och kollade ner på mina läppar. Fjärilarna bubblade upp i min mage och mina läppar var riktigt nära hennes då Selena ropade på mig.
"Justin? Vart är du?" Jag gick snabbt ut ur omklädningsrummet och mötte Selena´s förvånade min.
"Vad gjorde du där inne?" Muttrade hon och korsade  på armarna över bröstet. Jag svalde hårt och höll upp min mobil.
"Hon tog den." Sa jag kort. Selena nickade.
"Kommer du Melly?" Ropade hon till Melody, som snabbt kom ut med klänningen över armen.
"Jag är så klar man bara kan." Svarade hon surt och gick mot kassan för att betala. Selena log stort och gick dit för att göra detsamma.
-
"Vad ska vi nu göra?" Frågade Selena milt och slog sig ner i soffan.
"Jag vet inte. Jag ska in på mitt rum bara." Sa Melody kort och kollade menandes på mig.
Hon klampade iväg. Då var det min tur.
"Vart ska du?" Grumlade Selena ledsamt. Jag bet mig löst i läppen och lät blicken vandra mot toalettdörren bredvid Melody´s rum.
"På toa." Jag staplade mot toalettt dörren och låste snabbt efter mig, då jag märkte en till dörr. In till Melody´s rum. Jag gick in dit och kollade förvirrat på henne.
"Vad är det?" Frågade jag lågt. Hon himlade med ögonen och puffade till mig i bröstet.
"Lägg ner. Du har redan gjort samma sak mot Selena, lägg ner bara Justin. Jag fattade inte hur du orkar. Bara.. sluta." Muttrade hon och kollade menandes på mig.
Jag nickade och snörpte på munnen. Var hon tvungen att ta upp allt det där? Igen...
Helt plötsligt ställde hon sig på tå och pressade sina läppar mot mina. Hennes hand vandrade sig upp på min nacke och min på hennes korsrygg. Fjärilarna bubblade upp och mina ben började darra. Men kyssen höll inte så länge.
"Nej! Vad gör vi?!" Väste hon och knufffade ut mig i badrummet igen och låste. Jag hörde hur hon sjönk ner på golvet. Jag gjorde detsamma.
Vad hade jag gjort?
MELODYYYYYYYY
Jag kände hur skuldkänslorna hoppade upp när jag såg på Selena. Illamåendet steg i halsen.
Vad hade jag gjort egentligen? En suck slank ur min mun och jag svalde ner spagettin och köttfärsåsen jag hade i munnen.
"Justin, jag sover här ikväll. Ok?" Log Selena mjukt. Jag kände Justin´s blick brännas på min kind.
"Jadå." Svarade han lika lent och suckade. Jag snörpte på munnen och skrapade upp det sista på tallriken.
"Kan jag lämna bordet?" Mamma kollade på mig som om jag vore dum i hela huvudet.
"Nej, det kan du verkligen inte Melody Gold Gomez. Sitt ner!" Sa hon stelt. Jag slog mig snabbt ner på stolen igen och svalde hårt.
Pappa var på något ärende inne i Toronto och skulle komma hem först imorgon.
På måndag skulle vi åka till Vancouver på släktträffen, som tydligen skulle fortsätta till Mexico mot nyår. Nya planer.
"Ska vi sätta på en film?" Frågade Selena glatt när hon och Justin hade ätti upp.
"Ja, det borde ni. Jag ska åka och jobba och kommer inte hem ikväll, så det kan ni. Justin du kan också sova här, men bara om du sover på soffan." Sa mamma och blinkade med ögat mot Justin.
Han skrattade till och nickade.
"Tack Ma'am." Mamma nickade och började duka av med blicken på mig.
"Melly, du kan ju plocka fram lite godis? Det finns i skafferiet och läsk i kylen. Selena väljer film så Justin kan hjälpa dig." Jag svalde hårt och nickade.
Såklart att Justin skulle hjälpa mig... Jag fnös lågt till för mig själv och kramade om mamma innan hon gick. Justin stod redan i köket och hällde upp godiset i en skål.
Jag gick fram till kylskåpet och tog ut colan och 3 glas. Innan jag skulle gå ut stoppade Justin mig.
"Förlåt." När han rörde vid mig brändes det till. Jag nickade.
"Nämn det bara inte." Han fuktade sina läppar och log smått mot mig. Vi gick ut till Selena som hade klickat in "Devil"
"Den blir väll bra?" Justin flinade och nickade.
"Den blir toppen babe." Han böjde sig ner och pressade sina läppar mot hennes. Ett hav av svartsjuka skjöldes över mig.
"Nu startar jag." Mumlade jag och klickade på play. Den här kvällen kommer bli rena helvetet.
-
"Godnatt." Viskade jag till Selena som låg bredvid mig i min stora säng. Hon log stort mot mig i mörktret och la sig på sidan.
"God natt Melly." Svarade hon mjukt och suckade. Jag slog för mina ögonlock och lät drömmarna ta över...
*Jag gick på en strand. Solen lös starkt mot min bara hud, Jag hade endast på mig en bikini.
"Melly! Vänta." Ropade en välbekant röst bakom mig. Justin... fjärilarna bubblade upp och jag log stort mot honom.
"Hej älskling." Log jag och pressade mina läppar mot hans. Hans tunga fann snabbt min.
Allt svartnade och vi låg helt plötsligt i en säng. Han drog av mig den ljusblåa bikinin på min kropp och spände fast mina läppar. Jag kollade upp på Justin, som ändå inte var Justin.
"Sluta!" Skrek jag och sprattlade med benen. Han slog hårt till mig över kinden och trängde in i mig.
Smärtan spreds snabbt och jag skrek högre och högre för varje tryck han gav till.
"Nej!" Skrek jag. Helt plötsligt försvann all smärta och jag stod i ett hörn av rummet med min pyjamas på mig.
Nu låg istället Justin och Wendy i sängen. Jag svalde hårt.
"Nej! Justin!" Dörren slogs upp och Selena's ansikte dök upp. Hennes ögon var våta och rödsprängda.
"Jag hatar dig!" Fast hon skrek det till mig. Snälla gud, ta mig här ifrån.. Var allt jag tänkte..*
Jag satte mig snabbt upp i sängen och drog en hand genom mitt hår. Bara en dröm... jag reste mig snabbt upp ur sängen och gick in i badrummet för att badda ansiktet med kallt vatten. Jag lugnade snabbt ner mig och gick ut i köket och fyllde ett glas med kallt vatten.
"Melody?" Jag hoppade till av rösten och slog en hand mot mitt bröst. Hjärtat bultade hårt där innanför.
"Justin? Skräms inte så!" Röt jag lågt och kollade anklagande på honom.
"Förlåt." Mumlade han och kollade ner på sina fötter. Min blick hamnade på hans nakna överkropp och jag gick snabbt ut i vardagsrummet då han tog tag i min handled och drog mig tillbaka.
"Säg inte att du inte njöt." Viskade han och bet sig löst i läppen.
"Jag njöt.." Han log nöjt mot mig och pressade sina läppar mot mina då lampan tändes.
Jag kollade upp på Selena som kom in i rummet och skakade på huvudet.
“Nej, vi har inte köpt ett dugg. Vi kan väll göra det tillsammans?” Föreslog hon och log stort mot oss båda. Jag snörpte på munnen och rynkade pannan.
“Visst.” Sa Melody skadeglatt mot mig och kramade om Selena´s handled. Jag spärrade upp ögonen.
“Det låter.. toppen.” Sa jag fejkat och log stelt. Selena applåderade glatt och drog upp sin mobil för att ringa någon.
“Vi försöker. Bara idag. För Selena?” Sa Melody och höll fram sin hand. Jag suckade och skakade om den.
“Ja.” Svarade jag kort.
“Den här?” Fnissade Selena och snurrade runt i en röd klänning. Jag log stort och nickade.
“Den blir toppen!” Hon log större medans hon lunkade tillbaka in i omklädningsrummet. Då kom Melody ut med en kort, svart klänning med puffärmar. För att sitta på henne var den väldigt, väldigt fin. Jag kipade efter andan och kollade på henne topp till tå.
“Du ser... fantastisk ut.” Mumlade jag och log stort. Hon pressade ihop sina läppar och nickade till.
“Tack... Biever.” Flinade hon och gick in i omklädningsrummet. Jag suckade djupt och gick med henne in och slog till dörren bakom oss.
“Justin, vad gör du?” Frågade hon förvånat. Jag ställde mig närmre henne och kollade ner i hennes gröna ögon.
“Vad sa du sa du?” Viskade jag och kisade lätt. Hon log nervöst och kollade ner på mina läppar. Fjärilarna bubblade upp i min mage och mina läppar var riktigt nära hennes då Selena ropade på mig.
“Justin? Vart är du?” Jag gick snabbt ut ur omklädningsrummet och mötte Selena´s förvånade min.
“Vad gjorde du där inne?” Muttrade hon och korsade  på armarna över bröstet. Jag svalde hårt och höll upp min mobil.
“Hon tog den.” Sa jag kort. Selena nickade.
“Kommer du Melly?” Ropade hon till Melody, som snabbt kom ut med klänningen över armen.
“Jag är så klar man bara kan.” Svarade hon surt och gick mot kassan för att betala. Selena log stort och gick dit för att göra detsamma.
-
“Vad ska vi nu göra?” Frågade Selena milt och slog sig ner i soffan.
“Jag vet inte. Jag ska in på mitt rum bara.” Sa Melody kort och kollade menandes på mig.
Hon klampade iväg. Då var det min tur.
“Vart ska du?” Grumlade Selena ledsamt. Jag bet mig löst i läppen och lät blicken vandra mot toalettdörren bredvid Melody´s rum.
“På toa.” Jag staplade mot toalettt dörren och låste snabbt efter mig, då jag märkte en till dörr. In till Melody´s rum. Jag gick in dit och kollade förvirrat på henne.
“Vad är det?” Frågade jag lågt. Hon himlade med ögonen och puffade till mig i bröstet.
“Lägg ner. Du har redan gjort samma sak mot Selena, lägg ner bara Justin. Jag fattade inte hur du orkar. Bara.. sluta.” Muttrade hon och kollade menandes på mig.
Jag nickade och snörpte på munnen. Var hon tvungen att ta upp allt det där? Igen...
Helt plötsligt ställde hon sig på tå och pressade sina läppar mot mina. Hennes hand vandrade sig upp på min nacke och min på hennes korsrygg. Fjärilarna bubblade upp och mina ben började darra. Men kyssen höll inte så länge.
“Nej! Vad gör vi?!” Väste hon och knufffade ut mig i badrummet igen och låste. Jag hörde hur hon sjönk ner på golvet. Jag gjorde detsamma.
Vad hade jag gjort?
Jag kände hur skuldkänslorna hoppade upp när jag såg på Selena. Illamåendet steg i halsen.
Vad hade jag gjort egentligen? En suck slank ur min mun och jag svalde ner spagettin och köttfärsåsen jag hade i munnen.
“Justin, jag sover här ikväll. Ok?” Log Selena mjukt. Jag kände Justin´s blick brännas på min kind.
“Jadå.” Svarade han lika lent och suckade. Jag snörpte på munnen och skrapade upp det sista på tallriken.
“Kan jag lämna bordet?” Mamma kollade på mig som om jag vore dum i hela huvudet.
“Nej, det kan du verkligen inte Melody Gold Gomez. Sitt ner!” Sa hon stelt. Jag slog mig snabbt ner på stolen igen och svalde hårt.
Pappa var på något ärende inne i Toronto och skulle komma hem först imorgon.
På måndag skulle vi åka till Vancouver på släktträffen, som tydligen skulle fortsätta till Mexico mot nyår. Nya planer.
“Ska vi sätta på en film?” Frågade Selena glatt när hon och Justin hade ätti upp.
“Ja, det borde ni. Jag ska åka och jobba och kommer inte hem ikväll, så det kan ni. Justin du kan också sova här, men bara om du sover på soffan.” Sa mamma och blinkade med ögat mot Justin.
Han skrattade till och nickade.
“Tack Ma'am.” Mamma nickade och började duka av med blicken på mig.
“Melly, du kan ju plocka fram lite godis? Det finns i skafferiet och läsk i kylen. Selena väljer film så Justin kan hjälpa dig.” Jag svalde hårt och nickade.
Såklart att Justin skulle hjälpa mig... Jag fnös lågt till för mig själv och kramade om mamma innan hon gick. Justin stod redan i köket och hällde upp godiset i en skål.
Jag gick fram till kylskåpet och tog ut colan och 3 glas. Innan jag skulle gå ut stoppade Justin mig.
“Förlåt.” När han rörde vid mig brändes det till. Jag nickade.
“Nämn det bara inte.” Han fuktade sina läppar och log smått mot mig. Vi gick ut till Selena som hade klickat in  “Devil”
“Den blir väll bra?” Justin flinade och nickade.
“Den blir toppen babe.” Han böjde sig ner och pressade sina läppar mot hennes. Ett hav av svartsjuka skjöldes över mig.
“Nu startar jag.” Mumlade jag och klickade på play. Den här kvällen kommer bli rena helvetet.
-
“Godnatt.” Viskade jag till Selena som låg bredvid mig i min stora säng. Hon log stort mot mig i mörktret och la sig på sidan.
“God natt Melly.” Svarade hon mjukt och suckade. Jag slog för mina ögonlock och lät drömmarna ta över...
-
*Jag gick på en strand. Solen lös starkt mot min bara hud, Jag hade endast på mig en bikini.
Melly! Vänta. Ropade en välbekant röst bakom mig. Justin... fjärilarna bubblade upp och jag log stort mot honom.
Hej älskling. Log jag och pressade mina läppar mot hans. Hans tunga fann snabbt min.
Allt svartnade och vi låg helt plötsligt i en säng. Han drog av mig den ljusblåa bikinin på min kropp och spände fast mina läppar. Jag kollade upp på Justin, som ändå inte var Justin.
Sluta! Skrek jag och sprattlade med benen. Han slog hårt till mig över kinden och trängde in i mig.
Smärtan spreds snabbt och jag skrek högre och högre för varje tryck han gav till.
Nej!Skrek jag. Helt plötsligt försvann all smärta och jag stod i ett hörn av rummet med min pyjamas på mig.
Nu låg istället Justin och Wendy i sängen. Jag svalde hårt.
Nej! Justin!Dörren slogs upp och Selena's ansikte dök upp. Hennes ögon var våta och rödsprängda.
Jag hatar dig! Fast hon skrek det till mig. Snälla gud, ta mig här ifrån.. Var allt jag tänkte..*
-
Jag satte mig snabbt upp i sängen och drog en hand genom mitt hår. Bara en dröm... jag reste mig snabbt upp ur sängen och gick in i badrummet för att badda ansiktet med kallt vatten. Jag lugnade snabbt ner mig och gick ut i köket och fyllde ett glas med kallt vatten.
“Melody?” Jag hoppade till av rösten och slog en hand mot mitt bröst. Hjärtat bultade hårt där innanför.
“Justin? Skräms inte så!” Röt jag lågt och kollade anklagande på honom.
“Förlåt.” Mumlade han och kollade ner på sina fötter. Min blick hamnade på hans nakna överkropp och jag gick snabbt ut i vardagsrummet då han tog tag i min handled och drog mig tillbaka.
“Säg inte att du inte njöt.” Viskade han och bet sig löst i läppen.
“Jag njöt..” Han log nöjt mot mig och pressade sina läppar mot mina då lampan tändes.
OMG! Jelody? Seriously? Bad Justin.. vem tände lampan? Hur kommer allt gå med Selena - Justin- Melly?
KOMMENTERA, DET KOMMER NOG UPP 2 ELLER KANSKE TILL OCH MED 3 IMORRN OM DET KOMMER MÅÅNGA! :D

Trackback