KALLA MIG INTE DET, JAG BLIR LEDSEN

SV;
Okej! 1, kalla mig inte  CP! Det gör man inte! Respektlöst som fan!
2. Vadå?! Vet du vad en epilog är?! Jag kommer skriva många kapitel på denna och sen kommer ett kapitel "epilog" om det! Lär dig om vad en epilog är innan du hackar på mig. Snälla, låt mig vara.
Ni kan inte begära att jag ska skriva när ni tycker det är bra. Jag skriver en epilog när jag tycker det är dags. En epilog är inget jag skulle skriva direkt efter slutet! Åh... Vet inte om jag har lust med mer kapitel ikväll. Ni hackar på mig som bara den om "epilogen." Jag blir ledsen över att "Anonym" kallar mig cp. Tack säger jag bara. Kram...

Uppdate, kapitel här under. Kommentera.

Kommentarer

Emma skriver:

JO HALLÅÅÅÅ SKRIV MER !!!!



skit i haters, du skriver skitbra! och om du inte gör någon epilog så skit i dom. du har börjat på en ny nu som är skitbra!

Datum: 2012-06-06 - Tid: 20:07:35 - URL: http://nattstad.se/idjuterna


Josefine skriver:

Det finns alltid personer som beter sig så men dom kan bara sticka. Jag fattar inte varför dm lägger ner tid på att kommentera och vara allmänt störiga. Det bästa vore om dom bara stack och sket i att kolla på bloggen då om dom tycker så. Jag tycker din blogg är sjukt bra! Jag hoppas att du vill fortsätta skriva ändå även fast det finns dom som vill förstöra. Men jag älskar att läsa det du skriver och hoppas du skriver ett nytt kapitel snart. PS. Sjukt bra novell!

Datum: 2012-06-06 - Tid: 20:15:08 -


Ebba skriver:

Skit i HATERZARNA!<3 DE är BARA AVUNDSJUKA!<3<3<3

Datum: 2012-06-06 - Tid: 20:18:00 -


Linn skriver:

Vet du?

(Antagligen inte, hihi)



SKIT I HENNE/HONOM!!!!!



Cp, är en sjukdom och det är fan inget man skojar eller skriker/skriver/säger om man blir sur, ajg har ADHD, men jag är fortfarande mäniska och att bara skriva en sådan sak till en människa är så patetiskt och sedan inte ens kunna skriva sitt namn.

Du har så flera fina läsare som älskar allt du skriver.



Jag tänker inte säga "ta inte åt dig" för jag vet att det gör man inte, men du MÅSTE ta åt dig av alla fina komentarer du får också! Du är jätte duktig sen kommer det alltid finnas personer som itne uppskattar det, men vet du, då är det deras problem för de behöver inte läsa vad du skiriver!



DU ÄR DUKTIG, DU TÅG ÅT DIG AV "ANONYM"´S KOMENTAR SÅ TA ÅT DIG AV DET HÄR, DU ÄR DUKTIG!!!!!!!!

Datum: 2012-06-06 - Tid: 20:34:12 -


Josse skriver:

Fy vad taskigt att kommentera så! Men du, dem är bara avundsjuka på att du skriver så j*vla bra! Bry dig inte om alla hatkommentarer!! Du är sjukt duktig och kommer alltid att vara det!

Det finns alltid folk bakom en datorskärm och skriver massor med elaka kommentarer till folk, bara för att dem inte har något liv. Att dem ens kommenterar liksom, bara onödig tid! Bry dig inte om alla dem kommentarerna! Ta åt dig av dem fina istället! Du skriver jättebra, och är helt klart en förebild för mig!

Kramis!♥

Datum: 2012-06-06 - Tid: 20:46:39 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


Sara skriver:

Anonyms mammas fitta!! Nu vet jag varför personen är anonym för att den personen är en jävla fegis som har förstört min dag eftersom att jag råkar GILLA dina noveller och drogar på dom.

Datum: 2012-06-06 - Tid: 21:12:27 - URL: http://jbieberstoriies.blogg.se/


Nora skriver:

du sa ju att du skulle lägga in epilogen senare. så enligt mig är "anonym" korkad. och att kalla dig massa saker gör inte att du vill skriva. och att inte stå för det och lägga in sitt namn? det är bara jävligt fegt. hon/han har ingen jävla rätt att kalla dig cp. det är en sjukdom och jag hoppas att "anonym" skäms som faaaan. du skriver awesome, mer idag? förstår om du inte vill efter den idioten :s ♥

Datum: 2012-06-06 - Tid: 21:29:08 -


Amanda skriver:

Och hon säger att det är du som är cp! Vad betyder det där epilog??

Datum: 2012-06-06 - Tid: 21:52:47 - URL: http://novellonedirection.devote.se


elin skriver:

du är inte cp , du är en av dem bästa jag vet som kan skriva noveller och så jävla fegt att vara anonym och inte stå för det man säger och så har '' anonym'' så jävla fel också!



DU ÄGER ♥

Datum: 2012-06-06 - Tid: 22:34:42 - URL: http://elinohrn.devote.se


emma skriver:

Jag undrar bara, kommer det någon epilog på den förra novellen? Eftersom man inte vet vad som hände där i slutet.. ? GRYM NOVELL BLOGG! <3

Datum: 2012-06-09 - Tid: 17:12:59 - URL: http://emmatrygve.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback