SVAR PÅ EN SPECIELL FRÅGA:

Jag har fått ett antal frågor på om jag ska till Justin Bieber's konsert, om jag kan lägga upp en bild på mig så att man kanske känner igen mig, och om man får komma fram till mig.
 
SV; Självklart! Ni får definitivt komma fram och hälsa på mig! :D Jag blir superglad! Haha. Jo, jag ska på Justins Konsert som är i Globen, med en kompis. Biljetterna kommer jag SJÄLVKLART köpa på fredag! Hihih ^^ Men bild? Öh, är det inte lite tidigt nu att lägga upp en bild på mig? Hahaha :P KRAM! 
 
 
SKROLLA NER TILL KAPITEL 5, KOMMENTERA!

Kommentarer

ellen skriver:

DÅÅÅ SKA JAG MÖTA DIG! DET KAN DU TA DIG FAAAN PÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Datum: 2012-07-04 - Tid: 19:46:19 - URL: http://biebzfreak.blogg.se


Anonym skriver:

Kan du inte skriva mer idagg!!!! snälla !♥♥ ;D

Datum: 2012-07-04 - Tid: 21:05:38 -


Kajsa skriver:

JAG SKA OCKSÅ GÅÅÅ! JAG SKA BÅDE GÅ I DANMARK & I SVERIGE. JAG HAR GOLDER CIRCLE BILJETTER TILL BÅDA :DDDDD OMG. DÖÖÖR LITE! Men nu till det jag tänkte säga: Asbra kapitel! Behöver meeeer

Datum: 2012-07-04 - Tid: 21:18:11 -


Amanda, Läs och Kommentera skriver:

JOO SNÄLLA<3 JAG BER! :D
Jag skulle jätte gärna vilja träffa dig och säga hur bra du är på att skriva<3 helt fantastiskt om jag fick det<3 please! :) stort fan<3

Datum: 2012-07-04 - Tid: 21:45:17 - URL: http://novellonedirection.devote.se


Anonym skriver:

Kajsa: GS biljetterna var redan slut när jag skulle köpa de!! Lyllo dig!

Datum: 2012-07-04 - Tid: 22:50:53 -


elin (: skriver:

skulle vara grym att träffa dig , du är liksom as grym ju ;)

Datum: 2012-07-05 - Tid: 00:40:59 - URL: http://elinohrn.devote.se


Anonym skriver:

Var var dom slut? I Danmark eller i Sverige?? ;oo

Datum: 2012-07-05 - Tid: 21:07:23 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback