Svar på Kommentar!


Becca  (-----------------------) om Yeye :D:
Verkligen jätte bra !:D 
Men börjar den längst ner på sidan? Undrar liksom vilket kapitel som är det första kapitlet.
För isåfall vill jag läsa ALLA kapitel!:) verkligen ÄLSKAR den novellen!:D
Hej Becca! Tack så mycket! :D
Om du kollar åt höger så ser du att det står "Kategorier/Noveller" så då klickar
du på Once upon a lifetime! Då borde du komma till novellen.
Då skrollar du ner och klickar på äldre inlägg tills du kommer till det första.
Kram <3

Kommentarer

Becca skriver:

Vill ha mer!!:D verkligen ÄÄÄLLLSSSSKKKKAAARRR den!! Borde bli en bok;) sen en film!;p och jag skulle isåfall köpa bådA! Så bra!!:D

Kram<3

Datum: 2012-01-30 - Tid: 10:42:24 -


Anonym skriver:

Hej!;)

Sorry att jag bombar med frågor/kommentarer.. Men jag kunde inte hitta kapitel 42, är inne på mobilen så det är klart att Allt kanske inte syns... Men seriöst, VERKLIGEN ÄLSKAR NOVELLEN!:D skulle vilja att du gjorde jätte många fler! Jag bara ÄÄLLSSKKAARR den!!:D



Ps. Hur gammal är du?:)



Kram<3

Datum: 2012-01-30 - Tid: 13:44:01 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback