Kapitel 54-. Happines of doing it again.

Mitt humör var verkligen inte på topp. Jag kysste Jen länge innan jag tog vattenflaskan hur hennes¨
grepp och drack upp det sista som var kvar.
Dagen rullade på och när det var dags att åka hem så hittade jag inte Jen.
Jag sprang runt och letade tills jag hittade henne.
Jag orkade verkligen inte vara kvar när de skulle göra kyss scenen så jag gick iväg
för att gå en liten promenad.
Jag satte mig ner på stranden efter ett tag och kollade på solen när den höll på att
dyka ner bortom horisonten.
-Jen! Hörde jag Justin's röst ropa svagt. Jag ställde mig upp
och kollade runtom mig tills jag såg honom.
-Justin! Ropade jag och vinkade tills jag fick hans blick vänd mot mig.
Han log stort och sprang emot mig.
-Vad vill du göra nu då min prinsessa? Frågade han andfått och tog min hand.
-Kan vi inte... Började jag men blev avbruten av ingen mindre än Selena.
-Justin! Hey! Sa hon när hon hade kommit ikapp oss.
-Hej.. Muttrade Justin och tryckte åt min hand hårdare.
-Vad ska ni göra nu då? Frågade hon och kollade bara på Justin. Gud vad jag hatar henne.
-Inget. Sa jag och kollade menande på Justin som precis skulle säga något.
-Nähä.. Vad synd då! Sa hon och la en hand på Justin's axel.
Han ryckte till så att hon tog bort den.
-Jaha men då ses vi imorgon då, hejdå! Sa hon och vände sig om.
-Gud vad jag hatar henne. Sa jag stelt när hon var såpass långt bort att hon inte kunde höra oss.
-Mm.. Men vad ville du göra? Frågade han igen och lossade lite av sitt hårda
tag runt min hand.
-Surfa! Sa jag glatt och kollade hoppfullt på Justin.
-Men babe, jag kan inte surfa. Sa han och höjde lätt på ögonbrynen.
Jag kollade besviket på honom och sa sedan:
-Men då får jag väll lära dig!
Han suckade högt och nickade till. Jag började springa och Justin var i släptåg men jag hann
först till bilen.
-
Himlen såg nästan rosa ut när vi kom tillbaka till stranden. Det hade inte blivit kolsvart än iallafall.
-Kom nu trögmåns! Sa jag till Justin som tydligen inte kunde bära en surfbräda ens.
-Jaja jag kommer, suckade han och skakade till lite på huvudet.
Jag vände mig om mot havet igen och sprang ner mot vattnet.
Det var ljummet och svalkande. Jag fortsatte längre och längre ut tills vattnet var till midjan.
Himlen var så vacker att jag var tvungen att studera den ett tag.
Jag var så inne i mina egna tankar att jag inte hörde när Justin smög in på mig.
Helt plötsligt kände jag hans haka mot min axel. Jag ryckte till lite och kollade tillbaka på himlen.
-Det är så vackert. Viskade jag.
-Inte vackrare än du shawty, svarade han och jag vände mig snabbt om.
-Shawty? Är du seriös Justin? Sa jag och försökte kväva skrattet så gott jag kunde.
-Njae, det är så jag tycker, sa han med ett stort lin på läpparna och ryckte på axlarna.
Jag himlade med ögonen och började skvätta vatten på honom.
Han ryggade undan och stod och stirrade på mig tillräckligt länge för mig att kunna hoppa
på brädan och paddla ut.
-Hallå! Det där är inte sjyst! Jag kan inte ens surfa! Hörde jag Justin ropa bakom mig.
Jag log stort och såg en våg komma mot mig.
Den skulle jag ta!Tänkte jag och reste mig upp på brädan såfort
vågan var framme.
Känslan att få surfa igen var en obeskrivlig känsla.
Jag satte mig upp på brädan och granskade Jen som surfade.
Hon var så vacker, tänkte jag. Helt plöstlig kände jag hur något kalt rörde vid min fot.
-Aaaah! Skrek jag och ramlade av brädan.
Såfort jag kom upp över ytan igen möttes jag av Jen's oroliga blick.
-Vad hände? Frågade hon medans jag satte mig upp på brädan igen.
-Jag tror en fisk snuddade min fot.. Sa jag och skakade på håret.
-Justin.. En fisk? Och du ser ut som en blöt hund för tillfället. Sa hon och pekade på mitt hår.
Jag kollade argt på henne innan jag hoppade på henne så att båda två hamnade i vattnet.
Jag nafsade henne på halsen medans hon bara skrattade och skrattade.
-Jus..JUSTIIIN! Nej...Hahaha... Neeeeej! Sa hon mellan skratt attackerna.
-Jo jag är din lilla hund! Skrek jag tillbaka men slutade nafsa efter ett tag och kollade in i hennes ögon.
Jag drog bort en hårslinga och fäste den bakom hennes öra.
-Jag älskar dig. Viskade jag och la en hand på hennes kind.
-Jag älskar dig också biebs. Svarade hon och vi möttes i en lång kyss.
Fyrverkerierna bubblade upp i min mage.
-Hallå! Är ni här?! Hörde vi någon ropa från stranden. Jen avbröt kyssen och blängde mot stranden.
-Glädjeförstöraren har chekat in. Sa hon surt och paddlade ut mot vågorna igen.
Alla vet ju såklart vem hon menar men.... Kommentera ändå!! :D :D

Kommentarer

olivia skriver:

vad bra kapittel ! skriv meeer !! :D <333

Datum: 2012-01-29 - Tid: 21:22:45 - URL: http://bieberstoory.devote.se


ilma<3 skriver:

SKITBRA!!<3333

Datum: 2012-01-29 - Tid: 22:17:00 -


Anonym skriver:

jättebra

Datum: 2012-01-29 - Tid: 23:59:36 - URL: http://mystoorie.blogg.se/


linnea skriver:

ASSS!! bra gillar verkligen att Selena alltid ska störa och att Justin bara puttar iväg Selena !

Keep up the good work ! :D

Datum: 2012-01-30 - Tid: 17:49:16 -


LOLLO skriver:

As bra, nu har jag läst allt på två dagar :D

Du är grym! :D

Datum: 2012-01-31 - Tid: 20:26:26 -


Bliber <3 skriver:

Du är jätte duktig, och borde skriv mer!(om Justin) ;) Jag läste allt du skrivit på en kväll, kommer vissa den för alla mina bliber vänner! :D

Datum: 2012-01-31 - Tid: 21:49:27 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback