Kapitel 52-.That B*tch

-Så.. Först är ni på en båt. Började Scooter och fortsatte babbla på om vad som skulle hända.
Tiden rullade på och Selena satt med ett nöjt leénde på läpparna under hela 'presentationen'
av videon.
-Och i slutet ska ni kyssa varandra. Avlsutade Scooter och Selena's leénde blev ännu större
medans Jen's hand klämde åt.
-Va?! Utbrast jag och kollade argt på Scooter.
Det kändes som alla mina luftvägar täpptes igen. Va? Kyssa Selena?
-Va?! Utbrast Justin och kollade argt mot Scooter.
-Ja Justin. Jag vet att det är svårt men.... Började han men avbröts av Justin som reste sig upp.
-Du vet ingenting! Jen kan ju vara med! Jag tänkte absolut inte kyssa Selena! Skrek
Justin och gick med snabba steg ut.
Pattie kollade på Scooter innan hon följde efter Justin.
Jag kollade mot Selena som kollade ner på sina fötter. Scooter slog knytnäven i bordet.
-Det.. Började jag och svalde hårt när jag fick alla blickar mot mig.- Det är okej..
-Vad är okej? Frågade Selena och blängde surt på mig som om det
skulle vara mitt fel att jag och Justin var ihop.
-Han kan kyssa henne. I musikvideon alltså. Sa jag men kände fortfarande att det inte
alls var okej.
-Bra. Sa Selena och hennes leénde höjdes till max.
Jag reste mig upp och gav Scooter ett leénde innan jag också gick ut.
Jag mötte Pattie i receptionen.
-Han vill inte prata med mig iallafall. Sa hon och skakade på huvudet och fortsatte
in till rummet där de andra satt kvar.
Jag öppnade dörren och möttes av en stekhet bris. Det är nog minus
grade i Stratford nu.. Tänkte jag och drog på mig mina solglasögon innan
jag lät blicken glida över parken som var utanför studion.
Tillsist såg jag Justin's rygg lutad mot en parkbänk. Jag gick med snabba steg dit.
-Justin.. Viskade jag och satte mig ner.
-Hur kan de kräva det av mig? Sa han med tjock röst.
-Det är okej.. Du kan kyssa henne.
-Nej Jen. Det är inte okej. Jag kan absolut inte kyssa henne. Sa han och kollade
allvarligt på mig.
-Justin tänk på dina fans! Sa jag eftersom det var det första som kom upp i min hjärna.
-Nej! Även om det är för de tänker jag inte göra det!! Röt han.
Jag ryggade snabbt undan och kollade förvånat på honom. Han hade aldrig
skrikit på mig.
-Jen förlåt.. Sa han och drog in mig i en omfamning.
-Det är okej, men du måste göra det här. Det är en kyss. Okej?
-Visst. Men jag kommer inte tycka om det.
-Nej inte jag heller. Sa jag innan jag reste mig upp och räckte min hand mot Justin.
-
Jag vaknade av att mobilen vibrerade. Justin låg inte brevid mig.
Jag reste mig upp och tog tag i mobilen.
Klockan visade 11. Hade jag sovit så länge? Jag låste upp mobilen
och öppnade sms:et.
"Jag vaknade innan dig så jag åkte till Scooter för att spela in lite." Stod det.
"Okey älskling. Men hur tar jag mig dit?" Skickade jag iväg.
"Kenny är påväg nu ;) Ses snart<3" Svarade han och jag hoppade snabbt upp ur sängen.
Jag sprang mot garderoben och plockade fram lite kläder och hoppade snabbt i
de.
Frukost skulle jag inte hinna med. Tänkte jag och sprang in i badrummet och kammade
igenom håret innan jag kletade på lite maskara.
När jag var klar tog jag mobilen innan jag satte på mig ett par skor och lämnade lägenheten.
Kenny satt redan och väntade så jag sprang mot bilen och hoppade in i framsätet.
-Har du väntat länge? Frågade jag och rynkade pannan.
-Nej då, svarade han och startade bilen.
Vi stannade utanför Starbucks och jag kollade oförstående på Kenny.
-Vad gör vi här? Frågade jag och kliade mig på knät.
-Din mage har kurrat väldigt länge, så jag chansade på att du inte har ätit nåt.
Jag log tacksamt mot honom och hoppade ur bilen.
-
När jag hoppade in igen hade jag redan hunnit äta upp min macka men hade lite is-te kvar.
-Tack. Sa jag och han nickade innan han startade bilen igen.
Den här gången åkte vi inte till Studion utan till stranden.
Scooter stod och pratade med Selena och Justin. Selena hade på sig en bikini-överdel
och shorts medan Justin var shirtless.
Jag smög in bakom honom och drog upp mina armar på hans bröst.
Han vände sig om och pressade sina läppar mot mina i en kyss som gick över till hångel.
Selena's blick brändes mot min hud hela tiden.
När Scooter skickade iväg mig gick jag och satte mig bredvid Pattie som satt under ett parasol.
Hela dagen gick jätte långsamt.
Jag och Pattie hade bestämt oss för att gå till en resturang eftersom klockan
hade börjat närma sig 6.
När vi kom tillbaka till stranden var både Selena och Justin ombytta,
Selena i en blå klänning och Justin med olivgröna shorts och en vit tröja. Det var dags för kyss scenen.
De tog om scenen minst fem gånger innan det var nog för idag.
Justin kom springandes mot oss men blev stoppad av Selena. Jag såg
hur han himlade med ögonen och fortsatte mot oss.
-Halloj! Sa han och lyfte upp mig. Jag log stort och kysste honom passionerat på
läpparna.
-Nu.. åker..vi..hem. Sa han mellan kyssarna och släppte ner mig.
-
När vi var hemma så smällde vi snabbt igen dörren och började kyssas intensivt.
Ungefär en timme senare låg vi svettiga brevid varandra i Justin's säng och kollade upp mot taket.
-Hur hittade jag dig? Frågade han och kollade mig djupt in i ögonen.
Mer? Kommenteraaaa :D:D

Kommentarer

Anonym skriver:

Jätte bra! Kan inte vänta tills nästa! <3

Datum: 2012-01-28 - Tid: 23:26:06 -


Anonym skriver:

skitbra!!!!!

Datum: 2012-01-29 - Tid: 11:26:05 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback