Kapitel 20- All day, all night

Jag ställde mig och kollade upp mot skrämen där de räknade ner.
Det var jätte synd att Jen inte kunde vara med.. tänkte jag och svalde hårt.
Nu var de på tre och då grabbade någon tag i mig. Jag vände mig om och personen kysste mig exakt när dem var på 1.
Jag behövde inte öppna ögonen ör jag visste vem det var. Jag lutade min panna mot hennes och kollade in i hennes havsblåa ögon.
-Gott nytt år! Ropade jag så att hon skulle höra.
-Gott nytt år. Svarade hon fast inte lika högt.
När firandet var slut gick vi till mitt hotell rum. Då slog hon sig i pannan.
-Drew! Sa hon bara och kollade på mig. Jag höjde ena ögonbrynet och kollade frågandes på henne.
-Han vet inte vart jag är. Svarade hon när hon hade sätt mitt ansiktutryck.
Jag kände hur svartsjukan spred sig. När hon var i New York kunde hon väll bo här?
-Naw! Du är svartsjuk! Vad gulligt, utbrast hon. Jag kände hur rodnaden började sprida sig i mitt ansikte.
Hon gick fram till mig och började naffsa mig på halsen.
-Neej! Je..hahaha...nn! Slutaaahhahahah! Skrattade jag ur mig och hon knuffade ner mig på sängen och satte sig gränsle över mig med händerna på mina armar så att jag skulle ligga helt orörlig.
Vi log och kollade varandra i ögonen länge innan hon böjde sig neråt och kysste mig. Våra tungor började leka med varandra och jag drog av mig tröjan.
Vi låg och kysste passionerat och jag skulle precis dra av henne sin klänning innan hon avbröt kyssen.
-Nej Justin.. Jag är inte redo. Inte ÄN, sa hon och skakade på huvuvdet.
Jag suckade besviket och ryckte på axlarna.
-Man kan ju fortfarande hångla, svarade jag och log.
Hon log större nu och grabbade tag i min telefon. Hon låste upp den och rynkade pannan.
-När tog du den här? Frågade hon och visade upp min skärm som hade en bild på henne när hon sov.
-När du sov. Svarade jag och flinade.
Hon slog till mig löst på armen och lyfte mobilen mot örat.
-Vem ringer du? Mimade jag.
-Drew's mamma, svarade hon och blinkade med ögat. Jag nickade och klev upp ur sängen och gick mot toaletten och in i duschen.
Jennifer.
Jag slog Drew's mammas nummer ochla mig ner på sängen.
Justin reste sig upp och jag följde honom med blicken ända fram till toaletten.
-Hallå?
-Hej Michi. Det är Jennifer.
-Oh Jen! Vart är du? Jag har varit så orolig.
-Jag sover hos en kompis inatt.
-Okej, jag berättar det för Drew sen.
-Är han hemma? Frågade jag.
-Ja men han ligger och sover. Jag nickade men slutade när jag kom på att hon inte såg det.
-Okej hejdå.
-Ja godnatt Jen. Svarade hon och vi la på.
Då kom Justin ut med bara en handuk runt midjan. Han ruffsade i håret med handen och kollade på mig och log.
Jag bet mig i läppen och kollade på hans mage. Han kollade ner på den och kollade sedan på mig.
-Gillar du vad du ser? Frågade han och pekade på magen.
Jag kollade upp mot honom och drog handen genom håret.
-Varför är du så snygg? Frågade jag och log.
-Pratar du om dig själv nu? Svarade han och log större.
-Besvara inte min fråga med en fråga! Sa jag och försökte leka sur men det gick inte.
-Haha, men joo.. Min mamma och min pappa var riktigt kära och sen.. Började han innan jag avbröt honom och viftade med händerna.
-Okej okej! Jag fattar! Sa jag och såg att han redan hade sattit på sig ett bar mjukis byxor. Endast.
Jag gick in i badrummet och drog av mina kläder och la de på en pall där och gick sedan ut i bara underkläder.
-Försöker du döda mig? Frågade han med öppen mun.
-Ehum.. Ska jag ta på mig nåt? Frågade jag retandes och vände mig om mot badrummet.
-Nej nej! Ropade Justin då och kom fram och la sina händer på min midja och lutade hakan på min axel.
Han lyfte upp mig och la ner m ig i sängen innan han släckte.
-Godnatt Biebs. Sa jag och försökte hitta hans läppar i mörkret, och hittade de till slut.
-God natt älskling, svarade han och tog ett stadigare grepp om mig.
Jag la huvudet på hans bröstkorg och somnade snabbt.
Då skrek alla "Happy New Year!" och Abbas låt började spelas över hela ställningen.
Justin lutade sin panna mot min och log.
-Gott nytt år! Skrek han för att jag skulle höra.
-Gott nytt år. Svarade jag och vi började kyssas igen.
Det här var den bästa starten på ett år jag kunde få..

Jag ställde mig och kollade upp mot skrämen där de räknade ner.
Det var jätte synd att Jen inte kunde vara med.. tänkte jag och svalde hårt.
Nu var de på tre och då grabbade någon tag i mig. Jag vände mig om och personen kysste mig exakt när dem var på 1.
Jag behövde inte öppna ögonen för jag visste vem det var. Jag lutade min panna mot hennes och kollade in i hennes havsblåa ögon.
-Gott nytt år! Ropade jag så att hon skulle höra.
-Gott nytt år. Svarade hon fast inte lika högt.
När firandet var slut gick vi till mitt hotell rum. Då slog hon sig i pannan.
-Drew! Sa hon bara och kollade på mig. Jag höjde ena ögonbrynet och kollade frågandes på henne.
-Han vet inte vart jag är. Svarade hon när hon hade sätt mitt ansiktutryck.
Jag kände hur svartsjukan spred sig. När hon var i New York kunde hon väll bo här?
-Naw! Du är svartsjuk! Vad gulligt, utbrast hon. Jag kände hur rodnaden började sprida sig i mitt ansikte.
Hon gick fram till mig och började naffsa mig på halsen.
-Neej! Je..hahaha...nn! Slutaaahhahahah! Skrattade jag ur mig och hon knuffade ner mig på sängen och satte sig gränsle över mig med händerna på mina armar så att jag skulle ligga helt orörlig.
Vi log och kollade varandra i ögonen länge innan hon böjde sig neråt och kysste mig. Våra tungor började leka med varandra och jag drog av mig tröjan.
Vi låg och kysste passionerat och jag skulle precis dra av henne sin klänning innan hon avbröt kyssen.
-Nej Justin.. Jag är inte redo. Inte ÄN, sa hon och skakade på huvuvdet.
Jag suckade besviket och ryckte på axlarna.
-Man kan ju fortfarande hångla, svarade jag och log.
Hon log större nu och grabbade tag i min telefon. Hon låste upp den och rynkade pannan.
-När tog du den här? Frågade hon och visade upp min skärm som hade en bild på henne när hon sov.
-När du sov. Svarade jag och flinade.
Hon slog till mig löst på armen och lyfte mobilen mot örat.
-Vem ringer du? Mimade jag.
-Drew's mamma, svarade hon och blinkade med ögat. Jag nickade och klev upp ur sängen och gick mot toaletten och in i duschen.
Jag slog Drew's mammas nummer och la mig ner på sängen.
Justin reste sig upp och jag följde honom med blicken ända fram till toaletten.
-Hallå?
-Hej Michi. Det är Jennifer.
-Oh Jen! Vart är du? Jag har varit så orolig.
-Jag sover hos en kompis inatt.
-Okej, jag berättar det för Drew sen.
-Är han hemma? Frågade jag.
-Ja men han ligger och sover. Jag nickade men slutade när jag kom på att hon inte såg det.
-Okej hejdå.
-Ja godnatt Jen. Svarade hon och vi la på.
Då kom Justin ut med bara en handuk runt midjan. Han ruffsade i håret med handen och kollade på mig och log.
Jag bet mig i läppen och kollade på hans mage. Han kollade ner på den och kollade sedan på mig.
-Gillar du vad du ser? Frågade han och pekade på magen.
Jag kollade upp mot honom och drog handen genom håret.
-Varför är du så snygg? Frågade jag och log.
-Pratar du om dig själv nu? Svarade han och log större.
-Besvara inte min fråga med en fråga! Sa jag och försökte leka sur men det gick inte.
-Haha, men joo.. Min mamma och min pappa var riktigt kära och sen.. Började han innan jag avbröt honom och viftade med händerna.
-Okej okej! Jag fattar! Sa jag och såg att han redan hade sattit på sig ett bar mjukis byxor. Endast.
Jag gick in i badrummet och drog av mina kläder och la de på en pall där och gick sedan ut i bara underkläder.
-Försöker du döda mig? Frågade han med öppen mun.
-Ehum.. Ska jag ta på mig nåt? Frågade jag retandes och vände mig om mot badrummet.
-Nej nej! Ropade Justin då och kom fram och la sina händer på min midja och lutade hakan på min axel.
Han lyfte upp mig och la ner mig i sängen innan han släckte.
-Godnatt Biebs. Sa jag och försökte hitta hans läppar i mörkret, och hittade de till slut.
-God natt älskling, svarade han och tog ett stadigare grepp om mig.
Jag la huvudet på hans bröstkorg och somnade snabbt.

kommentera snälla!
kortis this time! :)

Kommentarer

Hanna skriver:

ASBRA med andra ord! det blir bara bättre o bättre!

Datum: 2012-01-02 - Tid: 20:47:08 -


Lisa skriver:

Jättebra skrivet :)

Datum: 2012-01-02 - Tid: 21:06:34 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback