INFO- You smile, i what?



Namn: Sony Mariah Tree.
Ålder: 17
Familj: Mamma Pearl, lillasyster Isabelle, Pappa Derek och storebror Dan.
Bor: New york
kommer från: Chile och USA
Prolog:
Jag kollade ut genom mitt igenimmade sovrumsfönster ner på Washington's gator, Jag hade levt här i nästan hela mitt liv.
-Kom nu Sony vi åker nu! Ropade pappa från hallen.
Jag suckade högt och gav mitt tomma rum en sista blick innan jag lämnade det.
Var de tvugna att flytta? Jag var tvungen att lämna allt.
Mina kompisar, Zayn, som förvisso hade gjort slut med mig när
jag berättade att vi skulle flytta 30 Mil härifrån.
Jag drog på mig min jacka och lämnade huset innan jag hoppade in i bilen.
-Mamma hur lång tid tar det att komma fram? Ropade Isabelle.
Jag orkade inte lyssna på hennes tjat så jag stoppade in mina hörlurar i öronen och satte igång
musiken.
'Baby' dök upp men jag tog bort den snabbt. Han hade ignorerat mig sen han blev känd.



                                                          Nåååå? :) Kommentera! :P <3
                                                    Kramis! // Liv =)

Kommentarer

Jennifer skriver:

Jättebra! Längtar efter första kapitlet :)

Datum: 2012-01-31 - Tid: 20:24:43 -


olivia skriver:

jätte bra !! länktar värkligen efter första kapittlet ! :D <3

Datum: 2012-01-31 - Tid: 21:01:59 - URL: http://bieberstoory.devote.se


Emma den riktiga av alla andra skriver:

låter skit bra liv längtar till kap

Datum: 2012-01-31 - Tid: 21:29:25 - URL: http://emmzanslife.blogg.se/


Anonym skriver:

Whaaat? Fattar ingenting. Vad var detta?

Datum: 2012-01-31 - Tid: 21:52:50 -


Anonym skriver:

ouuf ska de här också handla om bieber !

Datum: 2012-01-31 - Tid: 22:29:10 -


Lydia skriver:

Längtar också, späääännande :D

Datum: 2012-01-31 - Tid: 22:35:41 - URL: http://lydiasblogg.blogg.se/


Molly skriver:

Jätte bra! längtar tills första kapitlet kommer! :)

Datum: 2012-01-31 - Tid: 22:49:56 - URL: http://mollykkrazy.blogspot.com


Alexandra skriver:

Super bra! :D

Datum: 2012-01-31 - Tid: 23:29:53 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback