DEL 1


Lemoni ([email protected]) om FRÅGESTUND!:
Jaru... Svarar du på ALLT Liv..? Hahahaha, var gör du dina bilder?! :D
Jag gör mina på picnik, så nu får du säga :p x]


SVAR: Jag gör mina bilder på PiZap ;)
Anonym om FRÅGESTUND!:
Läser du andra noveller?isåfall vilken är din favorit länka hjärna till den:)

14 Januari, 17:19


SVAR: Hehe jaa det gör jag ;) Har inte någon favorit.
Alla är lika bra men ingen 'favvo' :)

Anonym om FRÅGESTUND!:
Har du twitter?

14 Januari, 14:58
SVAR:  Ja jag har twitter men förstår mig inte riktigt på det xD
Jag ska göra en ny :)


C om FRÅGESTUND!:
Grym blogg, hur länge har du varit ett fan av Justin?

14 Januari, 14:58
SVAR:  Jag har nog varit ett fán av Justin sen 2009, då One Time kom ut.
Min kompis visade
mig hans videor och sen kom One Time ut och då blev jag mer och mer besatt.
Var en
hater i en månad men sen blev jag besatt igen ;)
in love om FRÅGESTUND!:
Äääälskaar din novell har faktist läst den sen du började och jag hoppas du fortsätter skriva så bra som du gör nu<333


14 Januari, 13:40
SVAR: Haha det där var nog ingen fråga ;)
Men tack iallafall! <33
Anonym om FRÅGESTUND!:
hur länge har du bloggat(novellen)
14 Januari, 12:27


SVAR: Jag har bloggat sen 17 December 2011 tror jag att det var,
så två månader :D Stolt chey!

HOPPAS NI FICK SVAR PÅ ERA FRÅGOR OCH SOMSAGT,
DEL ETT FÖR DET VAR SÅ LITE FRÅGOR SÅ FRÅGA PÅ MER! <33

14 Januari, 18:30

Kommentarer

Sonja skriver:

vaaa? Du svarade inte på mina??=O

Datum: 2012-01-15 - Tid: 01:21:36 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback