Kapitel 44-. Problem, PART 1

JUSTIN
Jazzy och Sony var så tajta. Just nu satt de och kollade på My little pony.
Mina favorittjejer gillade varandra.. Det var en dröm som gick i uppfyllelse.
"Vad tänker du på?" Frågade pappa när han satte sig ner beredvid mig.
"Livet. Vad som ska hända." Sa jag långsamt.
”Pappa-Sony, Sony-Pappa.” Sa Justin och log mot oss.
Jag räckte fram handen och han skakade den glatt. Jag började genast le och tog tag i min väska och börjad gå mot bilen.
”Vilket kap!” Hörde jag Jeremy viska till Justin.
”Jag vet.” Svarade han och jag kände att han kollade på mig när han sa de orden. Jag älskar honom.
Jazzy och Sony var så tajta. Just nu satt de och kollade på My little pony. Mina favorittjejer gillade varandra.. Det var en dröm som gick i uppfyllelse.
"Vad tänker du på?" Frågade pappa när han satte sig ner beredvid mig.
"Livet. Vad som ska hända." Sa jag långsamt.
"Mhm.. Ni ska behålla barnet va?" Frågade han och tog en klunk kaffe ur sin kopp. Jag nickade långsamt och tårarna började rinna.
"Jag vill inte bli pappa. Inte än." Sa jag med gråtfärdig röst.
"Kom." Viskade pappa och drog in mig i sin famn. Jag tryckte näsan mot hans tröja och drog in hans lukt.
-
"Bieber! Vet du? Sony haj lovat mig att åka till djujpajken imojgon!!" Sa Jazzy överlyckligt vid matbordet.
Jag log stort mot henne och sen mot Sony.
"Jaså det ska hon? Jag trodde hon var rädd för vilddjur?" Sa jag sarkastiskt och snurrade på lite spagetti på min gaffel. Hon log tillbaka och öppnade munnen.
"Bara för dig, Bieber." Svarade hon retsamt och fnittrade till. Jag gav henne en varnande blick, så att hon skulle fatta att jag inte skulle glömma det här.
Jaxon kletade upp köttfärsås i hela ansiktet och började genast gapskratta, vilket fick det att sprida sig.
Man undrade ju vart de hade fått allt ifrån. Inte mig iallafall.
Jag lutade mig tillbaka mot Justin's axel medans vi log och kollade på någon film.
'Sherlock Holmes' tror jag den hette.
Helt plötsligt, började min kräkreflex sätta igång. Jag satte mig rakt upp och kollade mig förvirrat runt tills jag såg en vit dörr där det stod WC med stora guldiga bokstäver.
Jag sprang genast dit och lutade mig över toaletten. Så det var såhär det skulle vara att vara gravid i 9 månader?
-
"Du hade verkligen inte behövt komma." Sa jag till Justin med riktigt stort dåligt samvete.
"Jodå. Det är mitt barn också." Svarade han och kysste mig försiktigt på läpparna.
EN MÅNAD SENARE
Jag kysste Justin intensivt på läpparna och drog täcket tätare kring min kropp.
Jag hade iallafall fått en liten bula just nu.
"Hur är det?" Frågade han och drog med handen över min mage. Sommaren var slut och Kuk hade gett mig ledigt från sång-livet, men jag var tvungen att skriva en massa låtar till min tour, och hade Justin's privatlärare också. Men oturligtvis fick vi INTE ha lektioner tillsammans eftersom att det skulle distrahera oss från skoluppgifterna.
"Bara bra, med dig och min lilla tjej här." Sa jag glatt.
Justin spärrade upp ögonen och satte sig snabbt upp över mig med stora bruna ögon.
"Va?! En flicka?!" Sa han glatt men ändå förvånat.
Jag nickade och glädjetårar började rinna ner för mina kinder. Han drog bort den med tummen och satte sedan handen på magen och lutade sig imot den och viskade :
"Min lilla Summer, du kommer bli lika vacker som din mamma."
Jag log stort och kramade om honom länge innan han tog upp telefonen och ringde Pattie med högtalare på.
(Kursiva Pattie, Tjocka Justin)
"Hallå?"
"Hej mamma!"
"Hej Justin! Har det hänt något? Gråter Sony?"
"Ja det har hänt något och hon gråter."
"Nämen gud! Vad är det?!"
"Vi ska få en liten Summer, grattis farmor!"
"Va? eh.. Wow! Grattis till er båda! Det kommer bli en fin liten tjej det."
"Ja, man brås ju på sina mammor."
"Och pappor." La jag snabbt till med ett stort flin mot Justin.
"Haha! Ja men nu du Justin, nu måste jag gå. Vi ses ikväll! Puss puss."
-
Jag proppade i mig det sista ägget och klunkade i mig oboyen. Vilken aptit man fick av barn!
"Hoppas du inte blir fet nu." Sa Justin retsamt och kollade glatt på mig.
"Det ska du säga om 9 månader du."
Han skrattade till och gick ut på toaletten. Programmet var tråkigt, så jag hoppade upp i soffan för att byta kanal.
Helt plötsligt började min mage värka. Jag höll mig på den men det fortsatte.
Min hand blev alldeles blöt så jag tog upp den och kollade vad det var. Den var alldeles blodig.
"JUSTIN!!!!!"
ÅHNEJ! 6 KOMMENTARER SEN NÄSTA! :D

Kommentarer

tack skriver:

OMG! Tack för att du skrev! MEEER

Datum: 2012-02-29 - Tid: 23:17:39 -


GIVE skriver:

ME. MORE. NOOOW!

Datum: 2012-02-29 - Tid: 23:17:54 -


Lydia skriver:

MEEEEEER FETT SPÄNNANDE!!!!!! :D

Datum: 2012-02-29 - Tid: 23:39:20 - URL: http://happylevels.blogg.se/


Anonym skriver:

Mer du är grymm

Datum: 2012-03-01 - Tid: 00:33:45 -


Anonym skriver:

Meeeer du är ju grym på att skriva :)<3

Datum: 2012-03-01 - Tid: 07:27:37 -


Barbra skriver:

mer tack.<3

Datum: 2012-03-01 - Tid: 12:12:33 -


Anonym skriver:

Meeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!

Datum: 2012-03-01 - Tid: 13:01:28 -


Anonym skriver:

OMG! MEEEEEER!

Datum: 2012-03-01 - Tid: 14:18:59 -


Becca skriver:

OMG, för spännande! Meeer kan inte vänta längre

Datum: 2012-03-01 - Tid: 15:13:32 -


kelly skriver:

Jag undrar om du skulle kunna länka mig? :)

Har precis lagt upp min första novell/berättelse ^^

Datum: 2012-06-02 - Tid: 20:18:44 - URL: http://novellenomjustindbieber.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback