Kapitel 7-. Suprice? Hell Yeah

"Hej Mr.Bieber." Sa portvakten till hotellet. Jag nickade mot honom och fortsatte in genom
glasdörrarna.
Jag log än en gång och gick in i rummet. Helt plötsligt blev jag indragen i en famn
som luktade hallon?
När personen släppte kunde jag se vem det var.. Det var Gabbie.
"Hej Justin!" Sa hon med ett stort leénde på läpparna.
"Vad gör du här?" Frågade jag och bet mig nervöst i läppen.
"Jag bor här i NY dummer!" Skrattade hon och slog till mig på armen. Jag log stelt.
Det knackade det på dörren. Jag gick och öppnade och där stod mamma
med ett stort smile på läpparna.
"Suprice!" Sa hon och jag kände hur Gabbie's hand tog tag i min. Jag drog
snabbt åt mig den och gick ut ur rummet och stängde dörren.
"Mamma!" Sa jag surt. "Vad gör hon är?"
"Jodu Justin, du har varit så nere, så kanske en tjej, som däremot är kär i dig, kanske skulle gaska upp dig!"
Jag skakade bara på huvudet och gick in i hissen.
"Vart ska du?" Ropade mamma. Jag ignorerade bara henne och drog på mig luvan.
Jag drog på vattnet och hoppade in i duschen. Mitt hår var så smutsigt att det såg rent ut.
Idag var jag iallafall hyffsat frisk, så Kuk hade ringt mig och bett mig komma ner till studion.
Vattnet strilade ner över min kropp. Det kände skönt.
Jag schamponerade mig snabbt innan jag vred av vattnet och lindade in min kropp
i en handduk.
En kall vindpust blåste mot mig när jag öppnade toalettdörren.
"Iiih" Skrek jag till och mamma stack ut sitt huvud från köket.
"Vad är det?" Frågade hon nervöst. Varför var hon nervös? Det är jag som ska möta en
av världens kändaste producenter.
"Inget.." Sa jag snabbt och hoppade in på mitt rum.
Mamma hade städat. Great! Nu skulle jag inte hitta någonting alls! Jag öppnade garderoben och
tog ut lite kläder.
Jag satte på mig de och sminkade mig snabbt innan jag fönade håret.
Såfort jag var klar tog jag mobilen och gick ut.
En skål med fruktsallad stod på bordet. Jag rynkade näsan och fick en sträng blick av mamma.
"Sony Mariah Tree! Nu äter du det där!" Sa hon såpass högt att hon nästan skrek.
Jag ignorerade henne och då tog hon tag i spanskan.
"Sony! Ahora come su comida, de lo contrario no saldrá de su habitación durante todo el verano!
Problamente usted está con Justin!" Skrek hon.
Jag stelnade till och gick med snabba steg mot bordet och stoppade in en bit annanas i min mut.
Stoppa in i munnen, tugga, svälja. Det var processen innan
allt var uppätet.
Jag sprang och drog på mig mina skor innan jag lämnade lägenheten och hoppade in i en taxi.
Vägen dit tog kanske 10 minuter så det blev inte så dyrt.
När jag kom fram fick jag sitta lite och prata med L.A Reids som hade hört låten jag sjungit för Justin och
Kuk här om dagen.
Hela min kropp var pirrig eftersom att jag skulle komma tillbaka till studion imorgon,
och spela in lite låtar.
Jag gick med stora steg mot receptionen. När jag kom fram försvann pirret.
Justin stod och kramade en kort blondhårig tjej.
Varför mitt hjärta helt plötsligt försvann, vet jag inte varför.
SKA FÖRSÖKA SKRIVA IKVÄLL. SORRY!!!!!
:'(
Statistiken har sjunkigt och jag har haft fullt upp. Men nästa vecka
ska jag försöka skriva åtminstånde 2-3 kapitel om dagen.
Puss

Kommentarer

Anonym skriver:

Nej? Det har jag inte?...

Datum: 2012-02-05 - Tid: 16:26:39 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Anonym skriver:

bra!

Datum: 2012-02-05 - Tid: 16:38:50 -


Anonym skriver:

Skit bra :)

Datum: 2012-02-05 - Tid: 19:20:14 -


Jossan skriver:

Snälla snälla snälla, skriv mer ikväll, annars kmr jag nt kuna sova! :z

Datum: 2012-02-05 - Tid: 19:30:42 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback