Kapitel 41-. My love

Hon hade haft på en massa krämer och salter av en massa olika slag, och skrubbat vilket had fått min hud av bli len men svidande. Mitt hår llåg på min axel och klänningen, wow. Den var perfekt vanilj färgad med små paljetter längst ner.
När allt var påsatt gick jag ut och möttes av Justin's läppar.

(Låten betyder mycket för mig. Lyssna på den :) )
"Hey beautiful." Viskade han mot mina läppar.
Jag log stort mot honom och kollade länge på hans outfit. Guld jeans med en svart t-shirt.
"Sexigt." Sa jag gillande och kysste honom i pannan.
"Redo?" Viskade han och greppade tag om min hand. Jag nickade och vi gick ut. Ljuset var sjukt starkt så jag var tvungen att kisa ordentligt för att kunna se alla.
"Sony! Hur är det?! Justin bieber?! Är ni ihop! Le! Sony?! Sonyyy!!!" Skrek pap'zen.
Jag log stort mot de och gick sedan upp på scenen och satte mig ner bredvid Kuk och Justin. Han släppte inte taget om min hand under hela konferensen.
-
"Hungrig?" Frågade Justin med ett stort leénde på läpparna.  Jag log och nickade.
Prim drog med mig in i logen igen och satte upp håret i en sne fläta och satte på mig en klänning med typ ränder och en kappa innan hon släppte iväg mig. Nyparfymerad,påklädd och nytt smink kom jag ut och möttes av Justin som också hade fått en makeover. En grå kofta och gråa jeans, med en svart mössa stod han nu i och log.
"Kom här." Sa han och tog tag i min hand och drog med mig ut på gatan. Jag log mot pap'zen och satte mig trött ner i bilen.
"Varför ska alla dra runt mig idag?" Frågade jag och lutade mig på Justin's axel.
"Du vänjer dig." Sa han.
Hon var så vacker. Hennes ljusa hår. Allt. Hela hon var en ängel som var nerskickad från himlen.
Gud hade välsignat mig. Tänkte jag lyckligt.
Hon tog upp ett rosa lipsyl och smörjde in läpparna innan hon tog upp mobilen och kollade vad klockan var. Mina ögon var fastfrustna på hennes fantastiskt fina ansikte så jag märkte inte när hon kollade på mig.
"Justin? Lite stalker eller?" Frågade hon oroligt.
"Nä.." Svarade jag pinsamt.
"Okej. Vad har jag gjort?" Frågade hon igen med ett flin på läpparna.
"Du använde ett rosa lipsyl och kollade hur mycket klockan var." Svarade jag och en rodnad dök upp på mina kinder. "Åh. Du har mig som bakgrundsbild också."
"Rodnar du?" Frågade hon med sin gull röst.
"Bara lite." Svarade jag och log mot henne. Hon log tillbaka och mitt hjärta tog ett extra skutt.
Tumblr_lw1funot1g1qf7mb2o1_500_large_large
-
"Winipeg imorgon?" Frågade jag när vi stod utanför hennes dörr.
Hon nickade snabbt och kysste mig. Länge och passionerat. Som alltid kom fjärilarna och det var som en ilning igenom hela min kropp. Allt stannade till så vi märkte inte när dörren öppnades.
"Sony Mariah Tree! Vardags rummet nu! Du också Justin!" Skrek hennes mamma för full hals.
Ohnej.
Kommentera!

Kommentarer

Anonym skriver:

Merrrrrr nuuuuu

Datum: 2012-02-27 - Tid: 22:59:23 -


Becca❤ skriver:

Helt, totally azzuumm!!😄

Datum: 2012-02-27 - Tid: 23:30:23 -


Anonym skriver:

Asgrymt! meeer :D

Datum: 2012-02-27 - Tid: 23:59:13 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback