Kapitel 39-. We have to tell mom. PART 1

Jag visste inte vad jag skulle göra eller säga utan satte mig
bara på knä framför henne.
"Sony?" Viskade jag. Hon slutade kolla rakt fram utan kollade bara rakt på mig.
"Justin, du ska bli pappa." Viskade hon lågt.
Mitt hjärta kunde inte slå. Den hade blivit som en sten som hade rullat ner i min magsäck
och bildat en klump.
"Du är vad?" Frågade jag med kletig röst. Hon andades in och ut innan hon kollade på mig.
"Gravid." Sa hon lungt.
Jag höll på att dö. Hela min karriär skulle förstöras. Allt jag har byggt upp, skulle sabbas pågrundav en bebis. Jag skulle bli pappa. Jag kunde inte ens tänka på ordet utan avsmak.
Men Justin, det är ju värre för Sony! Det är ju hon som är gravid. Hennes karriär har precis börjat och det ska sabbas pga ett barn nu. Du måste stötta henne!! Skrek en röst i mitt huvud.
Jag lydde och la en hand på hennes kind.
"Okej. Om du inte vill göra abort, något som jag aldrig skulle tillåta, så kommer jag stötta dig." Sa jag och kysste henne sedan mjukt på läpparna.
"Kommer du?" rågade hon chokat när kyssen var över.
"Ja, och jag också." Sa Selena i munnen på mig. Jag hade helt glömt bort att hon var i samma rum som oss. Jag log stort mot henne och reste mig upp för att krama om henne.
"Tack." Viskade jag i hennes öra medans hon var omringad av mina armar. Jag kände hur ett leénde spreds på hennes läppar och hon nickade långsamt medans hon gick ut ur mitt grepp och sedan ut ur rummet. Antagligen för att berätta för de andra om varför de hade varit inne i rummet så länge.
"Nu åker vi hem." Sa Sony lågt och kysste mig på min kind.
Flygresan hem var lugn, men snarare när vi var där blev det kaos. Det var folk på New York Airport, precis överallt. Och med det så var det en massa paparazzi¨s. Det här var inte direkt min tur dag.
Justin satte en hand framför mitt ansikte och trängde oss igenom folkmassan till en bil.
En vit gubbe med grått hår satt i förarsätet och log mot oss när vi kom in.
"Vart är Kenny?" Frågade jag förvånat medans jag spände fast mig med bältet.
"Han har typ semester. Han och Moshe brukar byta av med varandra." Svarade Justin och tog tag i min hand. Jag log mot Moshe och kollade ut på det rullande New York.
-
"Justin vad gör vi på ditt hotell?" Frågade jag undrande när vi kom in i lobbyn.
"Vi måste berätta för mamma." Svara han bara och hoppade in i hissen. Jag följde efter med en tjock klump i halsen. Justin stod helt utan min och kollade bara rakt fram.
Hur kan han inte visa något ansiktsuttryk?
KOMMENTERA <3

Kommentarer

Anonym skriver:

AAAH skit bra när kommer nästa kapitel :)<3

Datum: 2012-02-27 - Tid: 20:26:50 -


Erika skriver:

Hoppas att hon inte är gravid på riktigt, det skulle förstöra ganska mycket. :<

Älskar denna fanfic annars.♥

Datum: 2012-02-27 - Tid: 20:37:57 -


Hanna skriver:

Aaaaaa vad spännande!!!

Datum: 2012-02-27 - Tid: 20:53:03 -


Anonym skriver:

MEEEEEEEEER det var jättebra!! :D

Datum: 2012-02-27 - Tid: 21:19:23 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback