Kapitel 37-. You heard? Nooo waay

Selena mötte min blick och log stort mot mig. Jag log tillbaka och kollade sedan ner på Sony som studerade tv:n medans hon åt popcorn. En efter en.
Det var skönt att Selena respekterade Sony och mig. Att hon inte var en såndär jobbig ex-tjej som ville ha tillbaka sin kille.
Vi var såklart fortfarande jättebra vänner. Det hoppas jag att hon och Sony skulle bli.
Jag satte snabbt på mig mina kläder. Justin gjorde detsamma. När vi var klara greppade vi tag om                                         varandras händer och gick ner till köket där alla redan satt.
När vi satte oss ner började Alfredo fnissa som bara den. Jag kollade på honom och han kollade ner med röda
kinder.
Jag kollade -precis som Justin- runt bordet och såg att alla kollade odiskret ner i sin tallrik med röda kinder.
"Vad är det?" Frågade Justin hetsigt. Då brast alla ut i ett skratt.
Jag kollade undrande på Justin och han på mig. De andra satt och skrattade väldigt länge innan
ens någon sansade sig och kollade mot vårt håll.
"Kan ni berätta nu?" Frågade jag furstrerat och tog en klunk vatten, som naturligtvis, hamnade i fel strupe. Jag började hosta som en galning och fick Selena's hand dunkade i min rygg. Jag hostade och hostade och såg säkert ut som en röd, tjock, hostande tomat just nu. Jag log mot henne och fingrade samman mina fingrar med en orolig Justin's. Jag kollade på Ashley för att hon skulle berätta vad som var så otroligt kul.
"Asså.. Igår. Ni var inte direkt tysta." Sa hon och knep ihop läpparna för att inte börja skratta.
Mina kinder hettade till och jag kollade ner på mina strumpor.
Jag påmindes om kvällen igår. Jag och Justin, ihoplinkade som en.
-
*Jag skrattade högt åt Selena's skämt, vilket fick alla att glo på mig innan det blev ett skratt kalas.
Jag gäspade stort och kollade på Justin. Han log mot mig.
Jag lutade mig mot honom och började kyssa honom. Kyssen blev intensivare och intenivare.
"Kom shawty." Viskade han och tog tag i min hand för att gå till vårat rum.
Såfort dörren stängdes drog han mig emot honom och började kyssa mig. Tungorna blev inblandade. Allt var som en dröm. Jag kände hur vi föll och landade på sängen. Justin slet av sig sin t-shirt och fortsatte sedan kyssen.
Jag började dra av mig mina kläder och tillslut låg vi där i bara unbderkläder.
"Vill du?" Frågade jag när kyssen slutade.
"Vill du?" Frågade han och smekte min kind med sin tumme. Jag nickade och log stort mot honom innan kyssen var igång igen.
Han drog av sig mina underkläder och sedann sina egna innan han kom in i mig.*

"Ursäkta mig." Sa Sony snabbt och sprang med små steg mot vårat rum och stängde dörren.
"Jag tar det." Sa Selena och log stort mot mig. Jag log tacksamt och tog tag i min gaffel och började skyffla i mig pannkakor. Det blev en väldigt pinsam tystnad över bordet som Ashley var tvungen att bryta.
"Sony's album släpps idag, huh?" Frågade hon och kollade på mig.
"Eh.. Ja det gör det faktiskt!" Sa jag glatt tillbaka. Man kunde nästan höra hur alla pustade ut.
"Så ni åker..?" Frågade nu Alfredo. Jag log mot honom och kollade på klockan. Den var 8.
"Vi åker runt elva tror jag, så är vi hemma i NY runt klockan ett, då hinner hon till Kuk så att de kan åka och presentera albumet för alla." Svarade jag.
Han nickade och fuktade sig snabbt om läpparna. Gud vad länge Selena och Sony var borta.
Jag satte mig ner på sängen och fick världens ångest. Nej hur ska jag göra?!
Jag hörde hur dörren öppnades och Selena kom in. Hon log smått mot mig och sjönk ner på sängen och la en beskyddande arm runt mina axlar.
"Vad är det?" Frågade hon lent efter alla mina tårar. Ja, jag hade gråtit.
Jag skakade bara på huvudet. Henne kan jag ju inte berätta för! Och jag ska ju på invigning idag.
"Sony.. Berätta." Sa hon igen upmanande.
Jag kollade på henne och sedan ner på mina fötter. Lungorna täpptes igen och salivet blev klibbigt.
"Vi...." Började jag. Hon kollade stöttande mot mig.
"Vi.. eh.. vi glömde kondom."
Åhneeeej! Inte det :/
Kommentera! Kapitel inom en halvtimme, börjar skriva... NU! :D

Kommentarer
Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback