Kapitel 36-. SleepOver PART 2

Jag svajade till. Ex? Ja just det. Jelena hade ju varit världskänt. Men när break-up:en blev av slutade folk intressera sig.
"Ska gå på toa." Sa Justin och kysste mig på läpparna. Jag satte mig ner i soffan och fick sällskap av
Selena. Hur ska detta gå?


"Hej hej Sony!" Sa hon glatt och kollade mig i ögonen.
Wow, hur kunde Justin tycka om henne mer än mig?
"Hej hej!" Svarade jag och försökte dölja nervositeten. Herregud. Hur skulle detta gå?
-
"Haha! Ja och bara så du vet Justin är....-" Sa hon och blev avbruten av mig.
"En bra kyssare!" Sa jag och båda brast ut i skratt.
"Här!" Sa Ashley. Hon hade slängt ett par vita mjukisbyxor och en ljusgrön hoodie.
"Tack." Svarade jag och log smått.
Vi skulle göra en video till Carly Rae Jepsen's låt Call me Maybe, så jag behövde andra kläder.
Jag gick mot toaletten exakt när Justin gick där så jag drog med honom in.
"Sony vad är det?" Frågade han vänligt och log smått.
"Hjälp mig av med byxorna." Svarade jag och började fippla med mina tighta jeans.
"Nä. Du måste betala!" Svarade han.
Jag suckade och kollade på honom. Han blundade och putade med läpparna, vilket fick mig att skratta till.
"Okey." Viskade jag och kysste de mjukt. Han la sin hand på min nacke och tryckte mig närmare honom.
Justin's kyssar var obeskrivliga.
Han avbröt den och log mot mig innan han började dra ner mina byxor.
-
"Okej. Sätt på dig de här solglasögonen och vicka på rumpan och huvudet när jag säger till." Sa Ashley glatt till mig och ställde sig bakom kameran.
"Nu!" Sa hon och musik började spelas. Introt var lätt att hänga med på, så jag bara stod där och vickade.
"Great!" Sa hon och gjorde tummen upp innan hon gick ut och gjorde alla andra videoscener.
De böt av med kameramännen hela tiden typ.
Nu hade jag iallafall fått lite sväng på vilka som var här. Big time rush, Selena, Alfredo,Ashleys kompisar och hennes band.
Jag gick till köket för att ta en redbull och gick sedan ut till vardagsrummet där de skulle spela in
den näst sista scenen.
Selena mimade mot Justin's kind. Han vände huvudet om och putade med läpparna.
Nej. De får inte kyssas... Tänkte jag oroligt när Ashley kom och drog ifrån deras huvuden och började dansa. uh!



Jag och Sony satt och gosade med varandra under en filt när vi kollade på en film.
Jag tror den hette "The Notebook."
Selena mötte min blick och log stort mot mig. Jag log tillbaka och kollade sedan ner på Sony som studerade tv:n medans hon åt popcorn. En efter en.
Det var skönt att Selena respekterade Sony och mig. Att hon inte var en såndär jobbig ex-tjej som ville ha tillbaka sin kille.
Vi var såklart fortfarande jättebra vänner. Det hoppas jag att hon och Sony skulle bli.
Bieber Gasm i nästa ch! Sorry för att det kom upp sent, men somsagt sover jag ju inte hemma så det blir ju sent ;)
Kommenteraaaa!

Kommentarer

Hanna skriver:

Nice:)

Datum: 2012-02-25 - Tid: 09:57:57 -


Anonym skriver:

MEEEEEEEEER!! :D

Datum: 2012-02-25 - Tid: 14:01:25 -


HannaLovesJustin971 skriver:

MMMEEERRR =D

Datum: 2012-02-26 - Tid: 22:04:51 -


Anonym skriver:

MEEEEEEEEER SNÄLLA! :D

Datum: 2012-02-27 - Tid: 13:47:37 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback