Kapitel 35-. SleepOver PART 1

Hans läppar smakade alltid sött och hans tunga brukade smaka peppar mint.
Han avslutade kyssen och kysste mig lent på hjässan innan han gick.
"Den där pojken är speciell.." Hörde jag pappas röst säga.
Jag kollade förskräckt mot våran dörr där Dan och pappa stod och log som två fån.
"Dra åt helvete," Fräste jag och gick förbi de.
"Hey babe." Sa jag glatt till Sony som nyss hade kommit in genom glasdörrarna till studion.
Hon mumlade något ohörbart och begravde ansiktet i min tröja.
-
"This is how we do it!" Sa Sony glatt och hoppade in i mina armar.
Allt var färdigt nu, nästan. Klockan var ett så det var dags att äta lunch.
"Mc?" Frågade jag.
Hon nickade glatt och hoppade iväg till bilen. Wow vad glad hon var då. Tänkte jag och gick iväg till bilen.
När vi skulle beställa plingade min mobil till. "Sleep over hos mig ikväll! Äru på? XX Ashley T"
Jag log stort och kollade sedan på Sony.
"Vill du åka på sleepover hos Ashley Tisdale ikväll?" Frågade jag med ett flin på läpparna.
Hon tappade bokstavligen hakan och nickade snabbt.
"Såklart!" Skrek hon glatt och fick en lätt rodnad över alla blickar som slets mot henne.
Jag log och kysste henne på läpparna innan jag svarade.
"Sure! Min tjej hänger med om det är ok? XX Justin" Svarade jag och tog min mat innan vi gick tillbaka till bilen.
"Jadå!" Hade Ashley svarat. Jag ringde till Alfredo och en massa andra och frågade om de ville hänga med men de var tydligen visst redan bjudna.
När jag kollade på Sony såg jag att hon hade somnat med hamburgaren i knät. Aw! Hon var så söt
när hon sov.. Tänkte jag och startade bilen.
"Tänk om ingen gillar mig?" Sa jag oroligt och kollade mot Ashley's stora hus.
Det låg i Miami så vi hade åkt dit för att sedan åka hem imorgon.
"Det kommer de att göra. Promise!" Sa Justin och tog tag i min hand och började gå mot huset.
*PLING PLONG*
"Hey Justin!" Sa Ashley glatt och krammade om honom. Jag kunde inte få fram ett ord.
Ashley Tisdale. Omg.
Eller vänta nu, du kommer ju få träffa en massa kändisar. Tänkte jag och skakade lätt på huvudet.
"Så det här är din tjej! Sony Tree, den mest förföljda av pap'zen just nu!" Sa hon och granskade mig med ett stort leénde på läpparna.
Jag log stort och nickade.
"Det måste vara jag." Sa jag och skrattade till. Ashley kramade om mig och vi gick in.
"Allihopa det här är Sony tree, Justin BIEBER'S flickvän!" Sa Ashley högt när vi kom in i vardagsrummet.
Det satt minst 10 pers där.
"Hej hej.." Sa jag lågt och log smått mot de och kramade om Justin's hand. Alla sa hej och var jätte trevliga.
-
Jag ställde mig vid läsken med Justin då det kom fram en svarthårig tjej.
"Hej Justin." Sa hon med ett stort leénde.
"Selena." Sa Justin och log. Jag granskade henne och sträckte sedan ut handen.
"Sony, Justin's tjej." Sa jag och log smått.
"Selena, Justin's ex."
Jag svajade till. Ex? Ja just det. Jelena hade ju varit världskänt. Men när break-up:en blev av slutade folk intressera sig.
"Ska gå på toa." Sa Justin och kysste mig på läpparna. Jag satte mig ner i soffan och fick sällskap av
Selena. Hur ska detta gå?
Tror inte det kommer något mer kapitel idag :/
Mår sjukt illa och ska plugga+kolla på Never Say Never. Puss<3
Kommentera!

Kommentarer

Ilma skriver:

Asså Selena kommer o förstör igen? :) Haha, nej men FETT GRYYMT!!<333

Datum: 2012-02-23 - Tid: 20:35:53 -


Hanna skriver:

Nice:)Det är så spännande jämt!

Datum: 2012-02-23 - Tid: 20:40:27 -


Becca skriver:

Jättebra! MEEEER snälla<33

Datum: 2012-02-24 - Tid: 14:05:54 -


Anonym skriver:

Jättebra, MEER! :D

Datum: 2012-02-24 - Tid: 18:12:07 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback