Kapitel 31-.Bye Mexico, and hello New York!

Det fick honom att avbryta kyssen och kollade ledsamt på mig.
"Aouch." Sa han bara och putade med underläppen.
"Justin Drew Bieber, jag älskar dig min pussgurka." Sa jag och lutade mig mot hans bröst
för att kunna höra hans hjärtslag.
"Och jag, älskar dig Sony Maria Tree, min egna shawty." Viskade han mot mitt hår.
Mobilen ringde i min ficka. Mina ögonlock fladdrade upp och jag tog snabbt upp den för att svara, utan att kolla vem det var.
"Justin.. Är du vaken?" Sa mamma i luren.
"Typ." Sa jag sömndrucket och gnuggade mig i ögonen.
"Det borde du vara. Ditt och Gabbie's flyg går om en timme, så om du ska hinna borde du
var påklädd och klar om en kvart." Sa hon strängt.
Jag flög snabbt upp ur soffan, något som fick Sony att vakna av. Hon kollade surt på mig och gnydde
innan hon blundade och förmodligen försökte somna om.
"Om en timme?!" Sa jag förskräckt och kollade på klockan. Ja hon hade rätt, klockan var sju.
Jag hade helt glömt bort att jag skulle hem idag. Solen lyste fortfarande starkt på himmeln.
Jag sa hejdå till mamma och la på.
"När ska ni hem?" Frågade jag Sony som inte hade kunnat somna om.
"Vet inte.. Mamma! När åker vi hem?!" Ropade hon till sovrummet.
"Eh... Om fyra timmar!" Ropade Pearl tillbaka (Sry skrev fel, hon heter Pearl)
Sony spärrade upp ögonen.
Tumblr_lw5vgvtqk71qfamzf_large
"Va?! Packningen då?" Skrek hon förtvivlat.
"Jag packade när ni låg och sov." Svarade Pearl lungt. Sony lugnade ner sig och log mot mig.
"Jag måste dra." Sa jag och gick mot hallen.
Sony kom upp efter mig och när jag öppnade dörren hade jag så brottom att jag inte hann krama henne.
Dålig pojkvän Justin.
Jaha. Ingen puss eller kram då?
Jag suckade och gick in i badrummet för att ta en dusch. Mitt linne var klibbigt av allt svett, så det
tog ett tag innan jag hade fått av mig alla kläder och stod i duschen.
Vattnet kändes genast varmt så jag vred på kallvattnet för att kunna svalka ner mig. Väl klar
gjorde jag som vanligt och tog en handduk runt kroppen och håret och gick fram till spegeln.
Jag såg ut som ett monster utan smink.
Hyllorna var fulla med produkter från hotellet så jag tog en kräm som luktade vanilj och började smörja in
kroppen med den.
Mamma hade ju packat ner allt så jag var tvungen att gräva upp rena underkläder och kläder.
Sminkväskan fick jag inte glömma.
Jag drog på mig jeansen och tröjan jag hade tagit upp och piffade till allt med lite ringar från necesären.
Jag började snabbt kamma igenom håret och la sedan på ett lager maskara
och tog mitt favorit läppglans på mina fylliga läppar. Jag blev nöjd med resultatet och gick ut för
att lägga ner allt i väskan igen.
Klockan var bara kvart i åtta. Vad ska man göra nu då?
-
"Sony! Skynda! Terminal 6 och gate 34!!" Ropade mamma och sprang så snabbt hon kunde i sina höga klackskor.
Jag hade tur att jag hade tagit mina converse annars hade jag haft samma problem.
Vagnen med våra väskor på var inte direkt tung så jag kunde springa, men inte snabbt.
"Ni kom exakt i tid." Sa en tjej med blå skjorta.
Hon log mot mamma och tog emot biljetterna och våra väskor. Vi skulle knappast hinna lägga de på rullbandet själva.
Mamma hade bestält 1:a klass. Det förvånade mig inte. Jag stoppade in hörsnäckorna i öronen
och satte på musiken. 'Love me' började spelas.
Justin då. Han hade lagt till en spellista på min iPod som hette 'My favorites xP <3'
Jag log åt mig själv och kollade ut över Mexiko som låg flera meter under oss nu.
Hej då Mexiko, hej New York!
Höhö! Kommentera <3

Kommentarer

Carmen skriver:

äääälskaaar det!!<33

Datum: 2012-02-21 - Tid: 20:17:42 -


olivia skriver:

jätte bra !! fast kan du inte skriva fr justins perpskeitv, hur det blir att flyga hem med gabie?? :P <3333 skriv merrr idag snälla?? <3

Datum: 2012-02-21 - Tid: 20:34:54 - URL: http://bieberstoory.devote.se


Anonym skriver:

mer nu <3 snälla fina du <3 :)

Datum: 2012-02-21 - Tid: 20:58:46 -


Anonym skriver:

Ååååååå va bra!!

Datum: 2012-02-21 - Tid: 21:12:10 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback