Kapitel 30-. No,no.. Missunderstanding?

Jag gick fram till henne och harklade mig, något som fick henne att hoppa till.
"Vem är du?" Frågade jag när jag hade hennes uppmärksamhet. Hon kollade sig oroligt runt och log sen mot mig.
"Hey. Ashey Dale, trevligt att träffas." Sa hon och skakade om min hand.
Det var något konstigt med henne, men jag visste inte vad.
(Kollage kommer sen!)
"Okej då vet jag... Men vad gör du här?" Frågade jag och la handen på midjan.
"Ehum.. Jag tror nog inte att-.. Justin!" Skrek hon och kollade över min axel.
Va? Kände hon Justin?
Men hur? Och vad gjorde hon här? Och den största frågan av alla, vem var hon?
Jag kände Justin's hand runt min midja mitt i allt mitt tänkande så jag var tvungen att avbryta det och återgå
till verkligheten, vilket var svårt eftersom att jag nog skulle komma in i tank-dvala igen.
Den så kallade Ashley kollade surt på Justin's hand som låg på min midja.
Hon lutade sig framåt och kysste Justin på kinden, något som fick mig att haja till. Visst alla tjejer gör
väll så på Justin men som jag tänkte, så var det något skumt med henne.
"Hey älskling! Jag har saknat dig!" Sa hon och putade med underläppen. Jag slet mig ur Justin's grepp och kollad
stint på honom.
"Älskling? Justin, nu säger du vem det här är?" Sa jag och lade armarna beskyddande över mitt bröst.
Justin svalde hårt och skulle nog precis svara på min fråga när hon gjorde det.
"Jag är hans flickvän." Sa Ashley glatt. Va?
Nej! Det kan inte vara sant. Jag kollade på Justin för att få en bevitnelse. Han kollade skamset ner
på sina skor. Moget.
"Justin! Ä-ä-är det sant?" Stammade jag fram och försökte svälja klumpen i halsen.
"Nej." Sa Justin bara. Ett enkelt nej.
Ashley kollade förvirrat på Justin som tog tag i mina händer och kollade surt på Ashley.
"Jag gjorde slut, precis innan sommarlovet började." Sa han och kollade på mig och sen Ashley.
"Nej." Sa Ashley som om hon ville dölja sanningen.
Jag nickade åt Justin, som tecken på att jag trodde på honom och kramade sedan om honom.
"Kom" Viskade han och gick i motsatt riktning mot där Ashley stod.
"Justiiiiiiin! Du älskar väll mig fortfarande?" Skrek Ashley där hon satt på sin reseväska.
"Nej! Och om du inte visste det, så är det där rummet min ex-tjej bor i!" Ropade han och stängde dörren om mitt och mammas rum. Jag suckade och drog av mig mina ballerina skor.
"Jobbigt... Tjejer hit och dit!" Skrek jag när jag satte mig ner i soffan. Justin satte sig bredvid mig och drog
mig till honom.
"Tell me about it." Viskade han i mitt öra. Duschen stängdes av och två minuter senare kom mamma ut
med en handduk virad runt kroppen och håret.
"Herregud vad ni skräms!" Sa hon och la handen på bröstet. Jag skrattade till och flätade samman mina och
Justin's fingrar. Han lutade sig mot mig och våra läppar möttes i en varm kyss.
Allt runtomkring stannade upp. Det var bara vi och våra läppar som existerade. Hans läppar masserade
mina lätt och fyrverkerier startade upp i min mage.
Han öppnade sin mun och tungorna blandades in. Jag hade aldrig känt mig såhär lycklig.
Jag rös till ända in i märgen av välbehag.
Allt det försvann på några sekunder, när han avbröt kyssen. Han log stort mot mig och fuktade
sedan läpparna.
"Det där, kommer jag ALDRIG få nog av." Sa han och höjde på ögonbrynen. Jag fnittrade till,
något jag aldrig hade gjort.
Jag har antingen skrattat eller inte gjort något alls. Men Justin, fick mig att fnittra.
"Du är min lilla pussgurka!" Sa jag retsamt och putade med läpparna.
Han tvekade lite innan han gjorde detsamma och tryckte sina mot mina. Jag bet honom i underläppen.
Det fick honom att avbryta kyssen och kollade ledsamt på mig.
"Aouch." Sa han bara och putade med underläppen.
"Justin Drew Bieber, jag älskar dig min pussgurka." Sa jag och lutade mig mot hans bröst
för att kunna höra hans hjärtslag.
"Och jag, älskar dig Sony Maria Tree, min egna shawty." Viskade han mot mitt hår.
Naaw! Kärleks trubbel?
Haha naaej. Kommentera!!!

Kommentarer

Anonym skriver:

supeeeeeer braaa!!! mer

Datum: 2012-02-20 - Tid: 21:15:33 -


Lydia skriver:

FORTSÄTT, FETT BRAAAA!

Datum: 2012-02-20 - Tid: 21:16:36 -


Becca skriver:

Mee LOOOOOVE!

Datum: 2012-02-20 - Tid: 21:17:51 -


olivia skriver:

Jätte bra. Skriv mer !! <333

Datum: 2012-02-20 - Tid: 21:39:39 - URL: http://bieberstoory.devote.se


Anonym skriver:

Skitbra! MEEEEEEER :D

Datum: 2012-02-20 - Tid: 23:18:48 -


Hanna skriver:

Super bra!

Datum: 2012-02-21 - Tid: 07:10:48 -


Anonym skriver:

As bra :)

Datum: 2012-02-21 - Tid: 07:23:34 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback