Kapitel 29-. And you are?

När jag hade kommit 20 meter
därifrån plingade mobilen till.
"I adore you." stod det från okänt nummer.
Jag kollade på Justin och log. Han såg inte mig eftersom att han stod med ryggen vänd mot
mig.
Jag började springa och slängde mig på honom och kysste honom hårt på läpparna.
Nähä. Den här planen sög visst... Tänkte jag och vände mig om från Sony.
Helt oförberett slängde hon sig på mig och gav mig en lång och väldigt hård kyss. Det var fantastiskt.
Bandet mellan oss. Våra läppar formade varandra perfekt.
Hon avbröt kyssen men fortfarande med stängda ögon. Det tog ett tag innan hon öppnade de och log
mot mig.
"Jag har saknat dig." Viskade hon innan hon kysste mig igen.
Jag log stort och kramade om hennes hand. "Kom." Viskade jag och gick till bilen.
Jag satte mig bakom ratten och hon vid sidan om.
Kenny fick ringa en helikopter eller något annat transportmedel att ta sig hem med. Jag log när jag startade
motorn och började köra.
Sony la upp fötterna på instrument brädet och kollade mot mig.
"Vad?" Frågade jag och kollade snabbt på henne och sen tillbaka till vägen. Då började hon bara skratta.
"Vad?" Sa jag frustrerat.
"Här vänta." Sa hon och böjde sig fram och drog loss något från mitt hår.
"Euw!" Pep jag till när jag såg vad det var som hade suttit i mitt hår.
En sjöstjärna.
"Vadå? Den bits ju inte direkt. Stanna här så släpper jag ut den!" Sa hon och pekade mot en strand.
Jag svängde av och väntade på att hon skulle släppa ut den.
"Sådär ja." Sa hon när hon satte sig ner igen.
-
"Vart har du varit?" Skrek mamma från vardagsrummet när jag och Sony kom innanför dörren.
"Varit med Justin.." Viskade hon försiktigt.
Jane, som hennes mamma hette, kom in till hallen och kollade surt på mig.
"Mrs.Tree" Sa jag och log smått.
Hon kollade med avsky på mig och sedan på Sony. Hade jag varit så elak?
"Sony, ut. Jag ska prata lite med honom." Sa Jane strängt och kollade surt på mig.
"Döda honom inte bara." Sa hon och vände sig om.
"Dödade jag Zayn?" Sa Jane snabbt. Sony lipade mot henne och gick ut från hotellrummet. Nu kändes det som
'att jag verkligen skulle dö.
"Justin sätt dig." Sa Jane och pekade på soffan där hon själv satte sig. Jag gick snabbt dit och
satte mig ner stelt.
Det var frustrerande att inte veta vad som förigick där. Jag kollade runt i korridoren och såg
en blond tjej stå framför Justin's och Gabbie's förra rum.
Jag gick fram till henne och harklade mig, något som fick henne att hoppa till.
"Vem är du?" Frågade jag när jag hade hennes uppmärksamhet. Hon kollade sig oroligt runt och log sen mot mig.
"Hey. Ashey Dale, trevligt att träffas." Sa hon och skakade om min hand.
Det var något konstigt med henne, men jag visste inte vad.
Vad tror ni? Kommentera :D

Kommentarer

Becca skriver:

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

Datum: 2012-02-20 - Tid: 12:42:21 -


Anonym skriver:

Jättebra! meeeeer :D

Datum: 2012-02-20 - Tid: 15:18:26 -


http://thatsmile.webblogg.se/ skriver:

kapitel 2 ute nu. Checka in: http://thatsmile.webblogg.se/ kramar!

Datum: 2012-02-20 - Tid: 15:35:35 - URL: http://thatsmile.webblogg.se/


Anonym skriver:

justins ex, som vill ha tillbaka justin......<3

Datum: 2012-02-20 - Tid: 16:04:39 -


Celine<3 skriver:

Snälla mer den är super bra:) <3333

Datum: 2012-02-20 - Tid: 16:28:57 -


Hanna skriver:

Awesome:)Vad kommer Sony's mamma säga?

Datum: 2012-02-20 - Tid: 16:48:30 -


felicia skriver:

snälla skriva så fort du bara kan snällaaaaa!! <3 :)

Datum: 2012-02-20 - Tid: 20:17:26 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback