Kapitel 28-. Suprice!

"Nej!" Skrek jag som en galning medans tårarna klippade på mina kinder.
"Sony!" Skrek jag med tårar som åkte hit och dit.
Min syn vinklades till fönstret. Jag gick dit och såg Sony och Harry gå där nere, hand i hand.
Han ska få! Tänkte jag och lämnade rummet som ett skott.
Igår... Det hade varit en tuff dag.
Jag och Harry hade pratat och gick sedan ut. Då kom Justin ut helt galen och gav sig på Harry.
Jag hade ju försökt stoppa honom men det slutade med att Vakterna till hotellet fick komma och sära på de.
Jag skakade på huvudet för att bli av med tankarna.
Kylskåpet var fullt med delikatesser men det ända som skulle passa nu var melon bitar.
Jag tog fram en skål och lade ner bitarna i den innan jag gick ut på balkongen och började äta.
Solen hade precis gått upp. Inte så konstigt eftersom att klockan bara var 5 på morgonen.
-
Jag granskade mitt klädval i spegeln. Helt plötsligt knackade det på dörren.
Jag gick för att öppna men ingen var där. Det blev alldeles tyst och svart.
Jag vankade av och an för att hitta på ett sätt att gottgöra Sony. Harry bryr jag mig inte om..
Solen hade precis gått upp så jag gick ut på balkongen.
På balkongen snett över mig såg jag en välbekant person. Sony..
Ja!
Jag ringde Kenny och bad honom att försöka få med Sony till bilen på ett smidigt sätt.
Han tvekade först men gick sen med på det.
Jag skyndade mig ner till bilen och satte mig ner i framsätet.
-
När Kenny kom med Sony hade hon en säck över huvudet.
"Inget smidigare sätt?" Viskade jag när han startade bilen. Han flinade bara och började köra till ön.
Sony låg och sprattlade och skrek hela vägen.
Hon skulle vara glad när vi kom fram. Hoppas jag.
Hjärtate slog jätte snabbt i hjärtat. Paniken tog över och jag började sprattla.
Bilen stannade och någon lyfte ur mig.
"Hjälp!" Skrek jag under påsen. Den drogs av och jag möttes av Justin's smile.
"Justin för i helvete!" Skrek jag och kastade mig på min mobil som han höll i.
Vi stod på en brygga.
"Ge mig den." Sa han bara och togb min mobil innan han kastade i oss båda i vattnet.
"IIIIIHHH!" Skrek jag när min mun passerade vatten ytan.
Justin skrattade bara medans jag kämpade mig upp till stranden.
"Kan du sluta knuffa ner mig i vatten?" Sa jag surt och tog min mobil.
Justin sprang upp ur vattnet
och tog tag i min hand men jag sprang bara därifrån. När jag hade kommit 20 meter
därifrån plingade mobilen till.
"I adore you." stod det från okänt nummer.
Jag kollade på Justin och log. Han såg inte mig eftersom att han stod med ryggen vänd mot
mig.
Jag började springa och slängde mig på honom och kysste honom hårt på läpparna.
Yeeey! Sony och Justin igen? Vad tror ni?
Kommentera<3

Kommentarer

Hanna skriver:

Super bra!!!Jag älskar din novell:)

Datum: 2012-02-18 - Tid: 18:30:00 -


Anonym skriver:

Bra :D

Mer ikväll? :D

Datum: 2012-02-18 - Tid: 18:41:47 -


Anonym skriver:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa äntligen!!!!!!!!!!!!! :D:D mer nuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!:D

Datum: 2012-02-18 - Tid: 18:50:41 -


ella skriver:

så himla bra! :)

Datum: 2012-02-18 - Tid: 19:10:15 -


Anonym skriver:

Yes, nu blir de ihop! MEEEEEER! :D

Datum: 2012-02-18 - Tid: 19:12:19 -


Anonym skriver:

YAYAY!! Omg, sjuukt bra! Du bara måste skriva minst 2 till ikväll? Snälla?<3

Datum: 2012-02-18 - Tid: 19:58:18 -


olivia skriver:

Skriv mer idag ,snälla !!! :) <3

Datum: 2012-02-18 - Tid: 20:19:29 - URL: http://bieberstoory.devote.se


Anonym skriver:

Äntligeeeen J+S = <3 mer ikväll?

Datum: 2012-02-18 - Tid: 20:43:59 -


Sonja skriver:

WTF?:D hahha...

Datum: 2012-02-18 - Tid: 21:38:27 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Anonym skriver:

Du MÅSTE skriva mer idag! :D

Datum: 2012-02-19 - Tid: 18:32:25 -


Ilma <333 skriver:

YEY JB BACK ON TRACK <3

Datum: 2012-02-19 - Tid: 19:36:06 -


Anonym skriver:

grym!! Men när kommer nästa kapitel? :)

Datum: 2012-02-19 - Tid: 21:43:32 - URL: http://linneabengtsberg.devote.se


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback