Kapitel 24-. Forget me ,okey?

Fjärilarna i magen fladdrade upp och jag tog tag i hans nackhår. När kyssen var slut så
log han mot mig och gick in på rummet igen.
Jag smekte med fingrarna över läpparna och vände mig om. Jag vet inte varför men jag gjorde bara det.
Där stod Justin med tårar rinnandes ner för kinderna.
"Justin.." Började jag men han skakade bara på huvudet och gick in i sitt rum igen.Fan!
Varför behövde han stå där?!
Tårarna brann på ögonen. Helvete!
Jag gick ut ur rummet och slog snabbt igen dörren. Klockan visade 4 ute i korridoren.
Det kändes som om den blev längre och längre.
Mina ben började automatisk röra sig fram och tillbaka i korridoren. Tankarna virvlade runt så att jag fick
ont i huvudet.
-
"Vad fan gör du?" Sa Sony som hade kommit ut från deras rum.
Jag stannade upp och kollade på henne innan jag fortsatte igen. Hon grabbade tag i min hand men jag skakade bort
den.
"Justin!" Väste hon och tog tag i den igen. Ilskan bubblade upp.
Jag vände mig mot henne och gav henne en lätt örfil. Åhnej. Varför gjorde du så Justin?!
Jag hörde steg ute i korridoren så jag bestämde mig för att gå och kolla.
Där gick Justin fram och tillbaka.
"Vad fan gör du?" Sa jag och kollade surt på honom. Han kollade på mig i en stund innan han fortsatte.
Jag greppade tag i hans hand men han ryckte bort den. Jag försökte igen men
då kollade han ilsket mot mig.
Till min förvåning höjde han handen och den träffade min kind. Det började bränna så jag
la dit handen snabbt.
Som om det skulle hjälpa det minsta lilla. Jag kollade på Justin och tårarna började rinna.
Det sved på kinden.
"Sony.. Ja-" Sa han men blev avbruten av Harry som kom ut.
"Sony va-... Slog du henne?!" Röt han mot honom och drog in mig i sin famn.
"Inte med mening." Spottade Justin ur sig.
"Du din.. Äh Sony, nu går vi bort från honom." Sa Harry surt och drog med mig in på rummet.
"Sony.." Viskade Justin och tog tag i min hand men jag skakade till den.
"Justin, lova mig en sak?" Sa jag med seg röst.
Han nickade och jag såg hur tårarna rann ner för hans kinder. Det forsade ner på mina kinder också.
"Låt mig vara. Kontakta mig aldrig mer igen, försök inte få kontakt! Glöm mitt namn.." Viskade jag innan jag
stängde dörren.
Jag gled ner på golvet i tårar. Fan i hela helvete!
Hon hade lämnat mig. Försvunnit. Helt kapott!
Jag gick med sega steg in på mitt och Gabbie's rumn och kröp ner under täcket.
Tårarna rann och rann.
Nej. Justin du ska glömma henne. Du har ju Gabbie. Lika bra med en dålig än inget alls.
Sådär ja! Imorgon ska jag vara barnvakt så då kanske det kommer 1-2 kapitel ;3
Kommentera!

Kommentarer

Jossan skriver:

Bääääääääääst!!

Datum: 2012-02-16 - Tid: 21:29:05 -


Hanna skriver:

Ojoj!!

Datum: 2012-02-16 - Tid: 21:42:11 -


Anonym skriver:

Asså du är grym! orkar inte vänta till imorgon! xD

Datum: 2012-02-16 - Tid: 22:06:07 -


Anonym skriver:

Meeeer men sälla få ihop Justin och Sony nu jag vill st de ska vara de två men annars skit bra:)<3

Datum: 2012-02-16 - Tid: 22:21:22 -


Anonym skriver:

Du börjar få mig att hata Justin bieber hahah :(

Datum: 2012-02-16 - Tid: 22:37:11 -


Julia skriver:

heelt bääst! :)

Datum: 2012-02-16 - Tid: 22:43:28 -


Ilma <333 skriver:

Förlåt men är det en Bieber novell eller en 1D? :)

Datum: 2012-02-17 - Tid: 02:22:57 - URL: http://ilma-lilith99.blogspot.com


olivia skriver:

Jätte bra !!!! Pls skriv meer och kan int Sonny bli kär i Harry ...?? :3 <33

Datum: 2012-02-17 - Tid: 09:21:40 - URL: http://bieberstoory.devote.se


ella skriver:

Helt sjukt bra! åååh <3

Datum: 2012-02-17 - Tid: 17:00:18 -


Jssmn! skriver:

Ellerhur! Håller med Ilma! Det är ju en BIEBER novell?;o...tråkigt..

Datum: 2012-02-17 - Tid: 18:46:46 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback