Kapitel 18-. Sorry does'nt make it up

Ryan och Chaz hoppade på mig såfort vi var hemma.
"Säg det Chaz!" Skrek Ryan och kollade på Chaz. Båda två hoppade upp och ner.
"Säg vad?" Frågade jag och tog av mig skorna.
"Sony är vaken!!!!!!" Skrek de glatt i munnen på varandra. 
Jag kände hur jag kom tillbaka. Ögonen ville inte öppnas än men jag lyssnade på allt jag hörde.
Mamma satt bredvid mig och snyftade. Jag hade en slang intryckt i munnen som gjorde det svårt för mig att andas.
Jag slog snabbt upp ögonen och var tvungen att blunda igen eftersom att
ljuset var för starkt för mina ögon.
"Sony?" Mammas röst var lite irriterande att vara det första att höra.
"Nä du vet. En zombie som heter Malajka!" Sa jag svagt och slog upp ögonen igen.
"Åh Sony! Doktor! Hon är vaken!!" Ropade mamma.
En doktor kom in i rummet och drog ur
slangen från min mun. Han log stort mot mig vilket var lite läskigt.
"Det är ett mirakel att du klarade fallet." Sa han och log mot mig och mamma. Mamma märkte nog inget
för hon fipplade med sin
mobil för att ringa runt till hela släkten. Det är det som är problemet med mamma. Hon ska
alltid berätta för hela tjocka släkten borta i Chile. Hon
satt och bablade en massa saker på spanska.
-
Pappa,Dan och Isabelle var här. Konstigt nog, men jag grät såfort jag såg Isabelle. Min syster.
"Hur länge har jag varit borta?" Frågade jag och tryckte hårdare om Isabelle som
låg bredvid mig i den stora sängen.
"Ungefär 1 vecka." Svarade Dan med ett flin. Jag log tillbaka. Helt plötsligt harklade
sig någon i dörröppningen.
Justin..
"Vi lämnar er." Sa mamma och de gick ut ur rummet. Det ända jag ville skrika var
att "Lämna mig inte med HONOM!!!" Men de hade redan gått ut.
Jag kollade ut genom det stora fönstret
när han satte sig ner. Trodde han att allt var okej nu? Då måste han verkligen vara dum.
"Förlåt..." Viskade han tyst.
Ni blev jag riktigt förbannad. Förlåt? Jag började rodna av min ilska.
"Förlåt?! Efter en vecka, och att det var du som bad mig om det här, så kommer du med ett förlåt?!" Röt jag.
Nu blev han också lite arg.
"Jag bad dig inte! Så vadå, om någon säger 'Hoppa ut genom ett fönster Sony' gör du det då?"
Jag lugnade ner mig lite. Han hade rätt. Jag var dum.
"Gå." Sa jag bara.
"Sony snäl-...." Började han och tog tag i min hand. Jag drog bort den ur hans grepp och kollate surt på
honom.
"Gå!" Röt jag och han ryggade undan.
Han reste sig upp och gick mot dörren där han vände sig mot mig igen.
"Förlåt.." Viskade han igen och det rann ner en tår för hans kind. Bra. Nu hade han fått
mig att bli 'The bad one'
Mitt hjärta gick i kras. Jag kan inte klara av allt det här.
Jag drog upp mobilen och slog ett nummer jag inte borde slå.
"Vad?" Sa hennes ljusa stämma argt.
"Förlåt. Jag behöver dig. Jag älskar dig. Kan du komma?" Snyftade jag fram. Jag hörde
hur hon reste sig upp.
"Jag kommer direkt. Jag lovar, jag kommer göra dig glad." Sa hon sexigt innan vi lade på.
Jag log för mig själv men slutade genast.
Jag utnytjar ju henne. Det är inte okej Justin.
Vem är tjejen? DUM-DUM-DUM!
Kommentera! :)

Kommentarer

Hanna skriver:

Bad Justin!Jättebra:)Men en aning sorgligt faktiskt:'(

Datum: 2012-02-11 - Tid: 23:11:42 -


Celine skriver:

När kommer nästa kapitel :)? <3

Datum: 2012-02-11 - Tid: 23:22:47 -


Anonym skriver:

Åååååh så bra :) <3

Datum: 2012-02-11 - Tid: 23:27:40 -


Jossan skriver:

Mer! Ett till?ikväll? :D

Datum: 2012-02-11 - Tid: 23:32:06 -


Lisa skriver:

Gabbi? :/

Datum: 2012-02-11 - Tid: 23:38:13 -


Anonym skriver:

Aaah Gud vad bra meeeeeeeeeer nuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!<3<3

Datum: 2012-02-11 - Tid: 23:38:22 -


Emma skriver:

skit bra liv kom igen nu skriv lite mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Datum: 2012-02-12 - Tid: 10:01:07 -


Anonym skriver:

vill ha meeeeeer! <3

Datum: 2012-02-12 - Tid: 11:09:19 -


Anonym skriver:

Grymt bra! meeeeeeer!

Datum: 2012-02-12 - Tid: 15:15:18 -


olivia skriver:

Hehe han ringde nog gabie ?? Skriv mer !! <33

Datum: 2012-02-12 - Tid: 15:52:28 - URL: http://bieberstoory.devote.de


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback