Kapitel 15-. Dram,Drama,Drama....

"Vadå snuskiga?" Frågade jag och försökte dölja klumpen i halsen.
"Jodu vet! Sxes, kallas det. Det är lika snuskigt som sex, fast på sms. Så jag tror nog inte han är
så intresserad av dig!" Sa hon och lämnade mig där.
Som en liten smutsig hundvalp, som precis fått se sin mamma dö, lämnade hon mig där.
Jag kunde inte tro det. Justin? Han skulle väll inte göra så?
Då kom jag ihåg att jag hade tagit med hans mobil! Så att när han skulle vakna
så skulle han kunna
ringa till Chaz och Ryan och säga att han var okej. Såklart så var ju mobilen låst.
Toppen!
Ledtråden var "Min älsklings person" jag log snett och slog in Sony. Mobilen vibrerade och
visade fel. Va?
Vadå fel? Jaha.. Tänkte jag surt och tryckte in Pattie,Jazmyn,Jaxon,Jeremy,Ryan,Chaz, Caitlin
och det jag fruktade mest för Gabbie.
När jag hade klickat in Gabbie's namn så låstes mobilen upp. Vilken bra pojkvän man har då...
Jag klickade mig in på sms och läste igenom alla hans och Gabbie's sms. Jag fattade inte varför jag lät
mig plågas sådär. Ända sen vi blev ihop och tidigare, så har han sms:at med Gabbie.
För det mesta.. Snuskigt också.
"Hmhm?" Harklade sig någon framför mig. Jag kollade skräckslaget upp och där stod en sjuksköterska
leéndes.
"Mr.Bieber är vaken nu." Sa hon och väntade på att jag skulle resa mig upp och följa efter henne.
Jag satt stenfrusen i minst en minut innan jag reste mig upp och gick mot hans nummer.
Jag räknade sakta mina andetag och gick in i det vita rummet.
Det luktade aceton och skurmedel.
Justin log stort mot mig och pekade på en stol och menade att jag skulle sätta mig där, vilket jag
inte gjorde. Jag ställde
mig vid sängens fot och svalde hårt.
"Vi borde in träffas mer." Sa jag stelt. Min hjärna ville hoppa in i hans famn men mitt hjärta ville bara
slänga ur mig elakheter.
"Varför då?" Frågade han oroligt.
"Jag kan inte ha en pojkvän som bedrar mig.. Det är samma sak som otrohet vet du."
"Vadå?" Frågade han igen. Är han dum eller?
"Du vet nog själv!" Fnös jag och förvånades över hur kaxig jag lät på rösten.
"Vadå? Har jag..." Började han men slutade för att han nog hade fattat.
"Du har kollat i min mobil!" Fräste han surt mot mig.
"Den behövdes inte. Gabbie sa det så bra själv." Sa jag och slängde hans mobil till honom.
"Du hade ingen rätt till det!" Sa han så pass högt att det var gränsfall till skrik.
"Nähä! Men har du rätt till att skicka 'Sxes'?! Och vara otrogen?!" Skrek jag högt till honom.
"Nej har jag sagt det?!" Skrek han tillbaka.
Alla som gick utanför rummet kollade förvånat in men jag viftade bort de med handen.
"Gå o dö..." Muttrade jag och ställde mig i dörrkarmen. Gud vad jag hatade honom nu!
"Gör det själv!" Röt han tillbaka.
Jag fnös åt honom och gick med snabba steg ut men gick snabbtt tillbaka igen och gav honom en sur blick.
"Vilket schyst lösenord du har också!" Röt jag och sprang därifrån med tårar rinnandes
ner för kinderna.
Han var inte värt det... Han skulle få som han ville!
Jag menade det verkligen inte.. Varför hade jag ens sms:at med Gabbie från första början?
"Hey!" Hörde jag Gabbie säga i dörrskarmen.
När man talar om trollen... Tänkte jag surt och blängde mot hennne.
"Då var vi av med henne." Sa hon med ett stort leénde på läpparna. Vad var hennes problem?!
"Gabbie... Stick och brinn!" Röt jag åt henne.
"Jaha! Om det är så du ska ha det... Jag hatar dig!" Skrek hon innan hon också sprang ut.
Justin, du är verkligen duktig när det gäller tjejer.
-
Jag vaknade upp av att det sprang runt en massa doktorer utanför mitt rum. Ingen svarade
på mina frågor så jag klickade på en röd knapp.
En sjuksköterska kom in anfådd, som om hon hade sprungit hit.
"Vad önskar du?" Frågade hon och gick fram till min säng.
"Varför springer alla omkring som yra höns?" Frågade jag hennes fråga.
"Jo, en tjej har hoppat ner från sjukhuset tak.. Ehum.. Sony Tree är hennes namn"
Åhnej. 
Hoppas ni gillar drama för jag har väldigt mycket på G!
Ni gillade tydligen inte mina nya skyltar, så det blir de här! Pussis! <3

Kommentarer

Linnea skriver:

Yes! Det kommer ett till ikväll va?! Hoppaaas!

Omg dööööör! :O Hon får inte dö!

Vad elakt av Justin.... Meeer!<3333333

Datum: 2012-02-10 - Tid: 19:21:28 -


Stina skriver:

As grymmtjag är tyyyyyp beroende du är bäst på att skriva. Ahhhhhh hoppas att hon överlever.. Ahhhh spänningen stiger. Btwbfett dum Justin va. Ahhhhhh kommerser mer i kväll?!?!?! Ihhhh vill läsa meeeeeeeeeeeeeeeeer <33333333 kollar typ den här bloggen 1735373836349716283637398 grr i timmen ihhhhhh.. Okej seriöst vill ha mer NU!

Datum: 2012-02-10 - Tid: 19:47:53 -


Becca skriver:

JAG KOMMER BOKSTAVLIGEN DÖÖÖÖÖÖ OM DU INTE SKRIVER MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER SNART!!

Datum: 2012-02-10 - Tid: 19:55:02 -


Anonym skriver:

OMG...MER! jag kollar in den här bloggen hela tiden!

Snälla mer!!

Datum: 2012-02-10 - Tid: 20:19:05 -


Anonym skriver:

MEEEEEEEEER! helt seriöst jag kollar in den här bloggen typ varenda timme!

Hoppas du skriver mer i kväll, döör snart!

Datum: 2012-02-10 - Tid: 20:22:10 -


Ellinor skriver:

OMFG! gud vad bra den är!<3



spänningen bara stiger...hoppas ett till kapitel kommer snart!<3

Datum: 2012-02-10 - Tid: 20:23:26 -


olivia skriver:

Nej men skriv mer !!! Asso what the heck , du får inte bara sluta sådär !!!! <33

Datum: 2012-02-10 - Tid: 20:37:01 - URL: http://bieberstoory.devote.se


Anonym skriver:

OMG så jävla bar du måste bara skriva ett till kapitel i kväll men känn dig inte pressad de är bara något jag önskar;)<3 du är fett duktig på att skriva :)<3<3<3<3<3

Datum: 2012-02-10 - Tid: 20:57:19 -


Anonym skriver:

Jag kommer seriöst bli gaaaaalen om du inte skriver mer snaaaaaaart

Datum: 2012-02-10 - Tid: 20:58:23 -


Lisa skriver:

Så himmla bra :)

Datum: 2012-02-10 - Tid: 21:14:15 -


AMANDA skriver:

Det här är för jäkla bra.

Datum: 2012-02-10 - Tid: 21:28:57 - URL: http://amandaabitch.blogg.se/


Hanna skriver:

Alla skriver MEEEERRR.Du är duktig på att skriva.Jag älskar dina noveller:)Dom bästa faktiskt:)Du får krya på dig<3

Datum: 2012-02-11 - Tid: 08:13:27 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback