Kapitel 14-. Sxes? What...?

"Natt." Sa jag bara och log stort mot honom innan jag spottade ut löddret och släckte i badrummet.
Det var svårt att ta sig till Justin's rum utan att se
någonting, men han låg och sms:ade med någon så skenet av hans mobil gjorde det iallafall lite lättare.
"Vem messar du med?" Frågade jag ner jag kröp ner under täcket.
"Ingen." Svarade han och tryckte på skärmsläck, men jag hann skymta ett namn. Gabbie...
Jag låg och vred och vände på mig hela natten. Varför ljög jag?
"Sony?" Viskade jag. Hon vände sig snabbt om, vilket tydde på att hon också hade legat vaken.
"Mhm?" Frågade hon surt och snörpte på munnen.
"Jag smsade inte alls med ingen.." Sa jag och kollade ner i kudden, fast somtur var kunde inte Sony se det.
"Jag vet." Sa hon och gnuggade sig i ögonen.
Jag kollade chokad på henne i mörkret men kunde bara se konturer av hennes ansikte.
-
Efter ett tag blev hennes andetag tyngre och hon måste ha somnat, men inte jag.
Klockan visade med stora röda bokstäver 5.31 AM.
Jag hade legat uppe hela natten och tänkt på mig själv. Vem jag egentligen var. Mitt liv var toppen, visst
men det räckte inte alltid.
När klockan visade 6 så gick jag upp och in i badrummet. Mina ögon sved av all trötthet, men jag kunde inte somna.
Jag tappade upp lite vatten i badkaret och hoppade i.
När jag vaknade låt inte Justin bredvid mig. Vart är han?
Jag hörde ett läte från badrummet och gick med snabba steg ditåt. När jag tryckte ner handtaget
kände jag att det var låst.
"Justin?" Sa jag och knackade men fick inget svar. Jag knackade hårdare och när jag inte fick något
svar så drog jag ut hårspännet ur mitt hår och låste upp.
Jag slet upp dörren och såg Justin i badkaret. Men han var under vatten ytan. Jag sprang
dit och lyfte upp honom och drog honom ner på golvet.
Han andades inte.
Mun mot mun metoden fungerade inte, så jag var tvungen att gå till Chaz och Ryan. Nu var ambulanser
här och sjukmän som lyfte upp Justin på en bår.
"Vem var det som hittade honom?" Frågade en ambulanskille stressat.
Jag kollade mot honom och fick ögonkontakt.
"Det är jag..." Sa jag med en klump i halsen. Han frågade om jag ville följa med och det ville jag.
-
Det mest frustrerade som finns är att behöva sitta och vänta på resultat. Pattie hade
kommit hit, men också Gabbie.
"Vad gör du här?" Frågade hon med bitter röst.
"Ja vad tror du att hans flickvän gör här?" Frågade jag anklagande och blängde surt på henne
som en treåring.
"Du? Flickvän? Hah! Justin och jag skickade snuskiga sms igår... Men du kanske visste det?"
Mitt hjärta stannade. Va?
"Vadå snuskiga?" Frågade jag och försökte dölja klumpen i halsen.
"Jodu vet! Sxes, kallas det. Det är lika snuskigt som sex, fast på sms. Så jag tror nog inte han är
så intresserad av dig!" Sa hon och lämnade mig där.
Som en liten smutsig hundvalp, som precis fått se sin mamma dö, lämnade hon mig där.
Bieber Drama! Ohoo O.o Kommentera! Ska göra åtminstånde tre kapitel.
Förresten, vad tycker ni om mina nya skyltar (Justin och Sony) och den nya designen?
Kommenteeeraaaaaa! ^.- (A)

Kommentarer

Hanna skriver:

:O.OMB!!!!Späningen stiger!!!

Datum: 2012-02-10 - Tid: 16:01:12 -


Anonym skriver:

Gud vad bra !!!!!! :)

Datum: 2012-02-10 - Tid: 16:35:35 -


Stina skriver:

meeeer as bra. designen är as fin men jag gillade gamla skyltarna mer.

Datum: 2012-02-10 - Tid: 16:37:38 -


Anonym skriver:

det ska vara den andra tycker jag! men en här var också fin!! Fortsätt skriv, många kapitel blir det!? Justin är bara för bra!!



Fan önskade att jag också hade så bra fantasi! Du är super grym!<3

Datum: 2012-02-10 - Tid: 16:39:07 - URL: http://linneabengtsberg.devote.se


Carmen skriver:

Jag gillar det! :D

Jag kan inte heller vänta tills du skriver ett annat kapitel eller vad det nu kallas. Du är jätte bra på det här, jag besöker den här sidan minst 5 gånger om dagen!<3

Datum: 2012-02-10 - Tid: 17:03:13 -


Anonym skriver:

jättebra! ♥

Datum: 2012-02-10 - Tid: 17:16:59 -


Anonym skriver:

Jättebra & snygg design:) Men jag gillade dem gamla skyltarna bättre......

Datum: 2012-02-10 - Tid: 18:01:06 -


Celine skriver:

Älskar den snälla mer:)!

Datum: 2012-02-10 - Tid: 18:23:44 -


Lisa skriver:

Skit bra :)

Mer :D

Datum: 2012-02-10 - Tid: 18:33:15 -


olivia skriver:

Men gud !! :o skriv mer idag snälla ?!

<33

Datum: 2012-02-10 - Tid: 19:14:27 - URL: http://bieberstoory.devote.se


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback