KAPITEL 45-. AGAIN? NO..

"Seth." Log hon milt tillbaka. Jag nickade och reste mig upp innan jag gick ut till Justin och kysste honom passionerat på läpparna.
Hans händer gick upp och ner för min rygg och kyssen avbröts.
"Förlåt." Viskade jag mot hans läppar. Han skakade lätt på huvudet och pressade sina läppar mot mina igen.
Där kändes allt bra igen.
Joss tryckte in filmen och satte sig i fotöljen bredvid Justin. Jag suckade djupt och lutade mig tillbaka med min Ben &Jerry i högsta hugg. Joss och Justin verkade ha det jätte trevligt. Filmen tog slut och Joss sträckte nöjt på sig.
"Vad ska vi göra nu?" Frågade hon glatt och blinkade mot mig och Justin.
Jag ryckte lätt på axlarna och kollade på Justin som hade blicken på colaflaskan. Joss sken upp i ett leénde och drog upp mobilen ur fickan. Hon knappade på ett nummer och lämnade oss.
"Så, snart ska vi hem!" Uppmuntrade Justin mig och jag fnös till svars. Snart? Justin måste tänka helt fel!
"Snart? Det är 2 veckor kvar Bieber!" Skrockade jag och ett stort leénde sken upp på hans söckersöta läppar.
"Jag älskar dig så!" Utbrast han dramatiskt och drog mig närmare. Ett fnitter gled ur min mun och jag la armarna kring hans nacke. Han fuktade sina läppar och jag kunde känna hans varma andetag mot mina läppar. Sekunden därpå så var hans läppar tryckta mot mina. De masserade praktiskt taget mina. Jag kunde inte få nog, men efter ett tag hörde vi en ljus harkling bredvid oss.
"Vart var du?" Frågade Justin snabbt. Jag mötte hans blick och började genast rodna. Joss log stolt mot oss och la huvude på sned.
"Jag ringde Seth! Han kommer inom en minut!" Klingade hon ur sig. Jag svalde hårt och nickade. Hennes pojkvän? Var det så bra att bjuda hit honom? Vad skulle vi göra här med honom?
"Vad ska vi göra?" Fortsatte Justin som om han hade läst mina tankar. Jag log smått mot Joss och nickade instämmande.
"Snurra flaskan!" Där blev både jag och Justin allvarliga. Förra gången vi körde det blev nästan någon skadad.
-
Jag gav Justin en allvarlig blick och reste mig upp. När jag kom in i köket hann jag bara vända mig om innan Justin hade börjat prata.
"Det här är inte bra! Inte bra alls." Muttrade han ogillandes och satte sig ner på en av barstolarna. Jag nickade och öppnade kylskåpet för att ta ut en vattenflaska. När jag är nervös dricker jag mycket.. Sekunden därpå hade jag redan hunnit få en irriterande hicka.
"Det här kommer sluta dåligt! Det vet jag..." Justin mötte min blick och rynkade lätt pannan.
"Hur vet du det?" Frågade han snabbt. Jag ryckte på axlarna och började tugga på mina fingrar. Också en stress reaktion.
"Jag har sett en bild på honom. Såna där killar är inte bra!" Justin nickade och skulle precis sägan något när Joss kom in i köket med ett stort leénde på läpparna. Både jag och Justin pressade fram två leénden och ställde oss framför henne. Hon kollade undrande på oss.
"Vad gör ni här inne? Lagar mat?" Skämtade hon. Jag skrattade snabbt till och kände redan hur stelt det var när det plingade på dörren. En glimt av lycka träffade Joss ögon och hon praktiskt taget skuttade mot dörren.
Killen, Seth, var väldigt stor och muskulös. Kim kramade genast om min hand när han såg oss för att bevisa att det är vi som är tillsammans. Han kollade på våra händer och drog upp blicken mot oss då ett leénde spreds på hans läppar.
"Biever?" Utbrast han frågande. Jag ogillade honom redan.
"Bieber." Rättade jag honom stelt. Han nickade och kollade sedan på Kim. Hans ögon blev genast större. Kim kollade ner på sina fötter och sedan upp på Seth igen.
"Kimberly. Eller Kim." Hälsade hon med ett litet leénde på läpparna. Hon kanske inte gillade stämmningen, men hon var riktigt väluppfostrad. Något som Seth tydligen inte var med tanke på att han klampar ner på mig det första hans gör.
Seth? 1. Justin? 0. Han såg det här som ett spel om våra tjejer säkert eftersom att han flörtar med Kim hela tiden. Vi gick in i vardagsrummet och satte oss ner i soffan. Kim stängde av tv:n och kollade ogillandes och obekvämt på mig när Seth satte sig ner bredvid henne.
"So, vad ska vi göra?" Frågade han trött och kollade på Joss. Hon sken upp i ett leénde och kollade på flaskan.
"Snurra flaskan!" Seth kollade genast på Kim när hon sa det och blinkade lätt med ögat.
"Redo?" Viskade han flörtigt och hon vek undan blicken och nickade innan hon reste sig upp och gick fram till mig.
Usch vad jag störde mig på den där Seth. Och jag känner honom knappt! Vi satte oss i en ring på golvet och Joss snurrade flaskan. Det här kommer bli roligt...
-
Flaskan hamnde på Kim och en rodnad spred sig på hennes kinder.
"Sanning eller konka, Kim?" Flinade Joss och bet sig retligt i läppen. Kim mötte hennes blick och valde sanning vilket fick mig att lugna ner mig. Joss gav mig en blick och kollade sedan på Kim.
"Har du och Justin gjort.. Aa, "Det"?" Frågade hon och Kim's rodnad blev värre. Hon nickade långsamt och snurrade flaskan för att få det glömt. Den hamnade på mig.
"Eh.. Sanning eller konka Bieber?" Jag fuktade mina läppar och log stort mot henne.
"Konka." Hon svalde hårt och putade lite med underläppen. En grop hamnade mellan hennes ögonbryn, så hon tänkte hårt. Ett leénde spreds på hennes läppar och hon reste sig upp och kollade ut genom fönstret.
"Du ska ta ett par kalsonger och kasta ut de till fansen där nere!" Sa hon lömskt och pekade på havet av fans utanför huset. Jag spärrade upp ögonen mot henne men reste mig ändå upp. Har man tagit konka så har man, det finns ingen återvändo.
Jag tog ett par ljusblåa och skrev min autograf på de för att vara snäll innan jag gick ut på balkongen med Kim bredvid mig. Fansen blev galna och började skrika. Jag lyfte upp kalsongerna, vilket fick de att skrika mer och Kim brast ut i skratt. Jag kastade ner de och gick sedan in igen. Jag orkade inte stå och kolla på längre.
"Okej, din tur Bieber!" Skrattade Seth och pekade på flaskan. Jag snurrade den snabbt och ja, den hamnade på Seth.
"Konka." Sa han innan jag hade hunnit säga något. Han var ute efter Kim, det visste jag.
"Kyss..." Hans ögon blev stora. "Kyss Joss." Avslutade jag och en suck slank ur hans mun. Han böjde sig över henne och kysste henne snabbt.
"Kommer snart." Mumlade Kim och reste sig upp. Hon gick mot toaletten och försvann sedan inom synhåll.
"Ska dricka vatten." Ursäktade Seth sig och gick också iväg.
Vad ville han?
Jag öppnade dörren till toaletten och precis när jag skulle stänga så blev jag inknuffad av två stora händer. Jag vände mig om och där stod.. Ja, Seth.
"Seth?! Vad gör du?! Ut!" Väste jag tyst och försökte knuffa på honom. Men han rörde sig inte ur fläcken.
Han kollade ner på sina händer och mumlade något ohörbart.
"Vad sa du?" Han svalde hårt och kollade upp på mig. Hans blick var obeskrivlig men han hade något i kikarn.
"Ja-.." Började han men blev avbruten av att det knackade på dörren.
"Kim? Hur går det?" Det var Justin. Jag kollade med stora ögon på Seth och satte mig nervöst ner på toaletten.
"Ehum.. Kommer snart!" Mumlade jag nervöst och hörde att han gick därifrån.
Det var nära ögat...
Seth?! OMG, love destroyer #3?! Gaha, vad kommer hända?
KOMMENTERA FÖR MED SUGAS! :D


Kommentarer

moa skriver:

sjukt bra!!!

Datum: 2012-04-22 - Tid: 19:29:43 -


Jssmn! skriver:

OHHH MEEER NUUUUU BRUDEN!!! :D :D :D

Datum: 2012-04-22 - Tid: 19:29:47 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Me+You 'Imma Tell you one time. <3 skriver:

jasjdsa, MEERA! <3

Datum: 2012-04-22 - Tid: 19:48:52 -


Madicken skriver:

GRYYMT :D<3

Datum: 2012-04-22 - Tid: 19:50:56 -


Anonym skriver:

skit bra mer i kväll???????!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3

Datum: 2012-04-22 - Tid: 20:00:36 -


Wilma skriver:

Omg !! Mer !! <33

Datum: 2012-04-22 - Tid: 20:01:45 -


Anonym skriver:

Sjukt bra! meeeeeer? <33333333333333

Datum: 2012-04-22 - Tid: 20:19:27 -


Josse skriver:

Sjukt bra! Mer, i kväll? :D<33

Datum: 2012-04-22 - Tid: 20:24:54 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


Anonym skriver:

meer

Datum: 2012-04-22 - Tid: 20:36:16 -


Juustinbieebernoveller skriver:

Jädjfjiffjbm bra! Mer nuuu. Snälla ett till idag?:):*

Datum: 2012-04-22 - Tid: 20:37:58 - URL: http://juustinbieebernoveller.blogg.se/


Anonym skriver:

Mer! ASA BRAA!

Datum: 2012-04-22 - Tid: 20:42:30 -


Nora skriver:

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER! ♥

Datum: 2012-04-22 - Tid: 20:43:20 -


Ebba skriver:

Skit bra! Mer!:3

Datum: 2012-04-22 - Tid: 20:44:33 -


elin (: skriver:

grymt :D

Datum: 2012-04-22 - Tid: 21:09:06 - URL: http://elinohrn.devote.se


Emma skriver:

snälla liv ett till idag snälla jag avlider på plats annars!!!!<3333333333

Datum: 2012-04-22 - Tid: 21:23:47 -


Anonym skriver:

Sjukt bra♥♥

Datum: 2012-04-22 - Tid: 21:26:13 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback