KAPITEL 38-. SWEDEN!

"Nu drar vi." Mumlade han mot mina läppar och öppnade bildörren. Jag kollade undrande på honom och sedan bak. Där låg 2 väskor, en var min och en var hans.
"Justin, vart ska vi?" Han log mjukt mot mig och höjde på ögonbrynen. Å, en överraskning säker!
"Överraskning!" Utbrast han retsamt och flinade stort mot mig. Jag himlade lätt med ögonen och kollade ut på vägen. Vart skulle vi nu då?
Justin drog med mig in på flygplatsen.
"Justin, du skulle jobba här i tre veckor. Vi har varit här i 3 dagar! Det är lite skillnad." Uppkyste jag honom och höjde menande på ögonbrynen. Han fnös år mig.
"Jaja. Scooter äger inte mig och jobba kan man göra när som helst. Jag tar bara 4 dagars paus!" Log han och fortsatte innåt. En vakt kom och mötte oss och räddade oss från fansen och papzen.
"Vi tar mitt jet-plan." Skröt Justin och log överlägset mot mig. Jag himlade lätt med ögonen och muttrade till.
Men den stora frågan var, vart ska vi?
-
Jag kollade ut genom fönstret på den immiga havet. Det var vackert, men tråkigt.
"Justin.. Vart ska vi?" Han log retligt mot mig och drog med fingrarna över läpparna som ett tecken att han inte fick säga något. Jag suckade högt och stoppade in en hörlur i mitt öra.
"Får jag den andra?" Viskade Justin i mitt fria öra. Jag log snett mot honom och räckte över en av snäckorna.
Han stoppade in den i örat och jag satte på 'Nicki Minaj- Girl falls like dominoes'
Justin log gillande mot mig och lutade sig tillbaka med sin hand i min. Vart skulle vi någonstans? Hem? Till Sverige? Nej det kan det inte..
Med de tankarna blundade jag, och det tog inte lång tid innan jag hade somnat.
Jag drog en trött suck och log mot flygvärdinnan som kom med ett glas vatten till mig.
"Tack." Mumlade jag och tog en klunk av det kalla vattnet. Kim hade somnat men vi började närma oss.
"Vi landar om 20 minuter Mr.Bieber." Log flygvärdinnan och gick sedan iväg. Jag kollade ut och såg en stor stad under oss. Stockholm.. Wow! Att det var så stort!
"Kim, vakna!" Ropade jag och skakade på henne. Hon for snabbt upp och kollade förvirrat på mig.
"Vad är det?" Snäste hon trött och drog undan lite hår bakom öronen. Jag log stort mot henne och nickade mot fönstret. Hon kollade dit och sedan på mig med ett stort leénde.
"Sverige?" Jag nickade glatt och kysste henne intensivt på läpparna. Hon log mot de, kunde inte bärga sig. Jag skrattade till och petade henne på armen.
"Du får vara min personliga guide!" Hon nickade långsamt och tog upp två fingrar mot tinningen.
"Ajaj, kapten!"
-
När vi kom ut på Arlanda såg vi inte en enda Paparazzi. Det brukar väll inte finnas några i sverige? Men de kommer nog snart efter mig.. Dock kom flera fans fram och ville ta kort.
"We love you Justin!" Skrek många och tog en massa kort. En medelålders kvinna kom fram till oss. Kim sken upp i ett leénde och skrek något på ett oförståndligt språk. Säkert Svenska. Kvinnan började smått gråta och kramade hårt om Kim. Jag tog tag i våra väskor och gick fram till de.
Det är säkert hennes mamma skulle jag tro.. Tänkte jag realistiskt och log stort mot båda två. De slutade kramas och Kim backade tillbaka mot mig och började prata Engelska igen.
"Mamma, det här är Justin!" Kvinnan log stort och skakade om min hand med ett kraftigt handslag.
"Maya!" Jag nickade och fuktade mina läppar. Hon log mot oss båda och drog bort lite hår från ansiktet.
"Nu åker vi hem!" Utbrast hon milt och lyfte upp Kim's väska även fast jag protesterade. Det var varmt i Stockholm. Och vackert. Så många gammla hus... Vi åkte förbi ett stort tivoli på vägen hem till de. Kim log stort och pekade på det.
"Det där är Gröna Lund!" Jag nickade glatt och följde en av karusellerna med blicken innan vi kom inom synhåll. Det verkar ju roligt.
-
"Hemma!" Sa Maya mjukt och log mot oss i backspegeln. Kim nickade trött och knäppte upp bilbältet. Det var så konstigt här i Sverige. Föraren satt på vänster sida.. I U.S.A så sitter man på höger sida ju!
"Tack Justin för att du tog med mig hit!" Viskade Kim glatt och kysste mig mjukt i pannan. Jag nickade och började gå mot den vita villan. Så Kim bodde lyxigt i Sverige också?
Catherine höll upp dörren åt oss och en liten kille med blondt hår och bruna ögon kom springandes mot oss med ett stort leénde på läpparna.
"Kim!" Skrek han glatt och kramade om hennes ben. Hon lyfte snabbt upp honom och kysste honom i håret.
"Sam, det här är Justin." Förklarade hon och pekade på mig.
"Pratar ni Engelska med honom?" Frågade jag nyfiket. Hon nickade och log smått mot mig.
"Mamma bodde ju i USA i nästan hela sitt liv, så vi pratar nästan bara Engelska här." Jag nickade förstående och log stort mot Sam som kollade på mig från topp till tå.
"Hej grabben!" Log jag mot honom och ruffsade till i hans hår. Han skrattade glatt till och hoppade ner från Kim's famn för att ta tag i min hand.
"Kom Justin!" Log han. Jag nickade och följde med honom upp för trappan in i ett rum som antagligen var Kim's. Det var ljuslila och hade 5 affischer på mig.
"Är det du?" Frågade Sam intresserat och pekade på en av affischerna. Jag nickade och lyfte upp honom i min famn. Han påminde mycket om Jazzy.. Jag skakade bort tankarna och tog med honom ner.
"I Sverige tar man av sig skorna." Fnittrade Kim och kollade på sina fötter. Inga skor där. Jag log tacksamt mot henne och drog av mig mina skor i hallen.
"Mat!" Ropade en mansröst innifrån köket. Säkert Lucas som hon har berättat om. Sam släpade med mig till köket och hoppade upp i en hög stol.
Maya lyfte fram en stekpanna och en kastrull. Den ena hade makaroner i och den andra hade några konstiga, runda, rosa korvar.
"Falukorv!" Förklarade Kim och kysste mig ömt på läpparna innan vi började äta. Vad annorlunda allt var i Sverige!
Jag tog med Justin upp på mitt rum efter maten. Ja, de hade kvar mina saker även fast jag hade flyttat till Stratford! Justin flinade stort mot mig när vi klev in.
"Stort fan av mig?" Sa han fjäskigt och jag lipade stort mot honom till svars. Han slog sig ner på sin säng medans jag började med att ta ner alla affischer. Han skulle inte få den glädjen.
"Kim! Du har besök!" Jag svalde hårt och kollade stenhårt på Justin med en allvarlig min.
"Gå ingenstans. Jag kommer snart." Viskade jag och gick med små steg ner för trappan. När jag såg vem som stod där hoppade hjärtat nästan ur bröstet på mig.
VEM STÅRT DÄR?!?!?! Wihoo! De är i Sverige! <3
BTW, vad tycker ni om den nya designen? Snygg/ Ful??? ;O :D
KOMMENTERA GÄRNA! :D


Kommentarer

Me+You 'Imma tell you one time. skriver:

Sjukt bra, designen är fett snygg! <3

Datum: 2012-04-18 - Tid: 16:49:20 -


Nora skriver:

Jätte fin, och jätte bra!



Du har lovat ett till inlägg, hahah mer! ♥

Datum: 2012-04-18 - Tid: 16:50:57 -


Ebba skriver:

Jätte bra! Mer!!:3

Datum: 2012-04-18 - Tid: 17:03:59 -


Anonym skriver:

Mer nu du måste skriva mer du kommer väll skriva mer????????<3<3

Datum: 2012-04-18 - Tid: 17:09:01 -


Anonym skriver:

Jätte bra! Mer idag?

Datum: 2012-04-18 - Tid: 17:15:29 -


Josse skriver:

Sjukt bra !!<33

Datum: 2012-04-18 - Tid: 17:15:46 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


Jssmn! skriver:

MER IKVÄLL! Logga in på facebook din tönt! :) Haha ;) I'm WAITING! :D MER MER MER ! <3 Jag hade rääättttt :D Jag är BÄST!<3

Datum: 2012-04-18 - Tid: 18:43:10 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Stina skriver:

Bra fast asso föraren sitter på samma sida i Sverige so

I USA det är i Storbritannien föraren sitter på motsatta sidan <33 bara så att du vet lixom <3 kram

Datum: 2012-04-18 - Tid: 18:45:37 -


emma skriver:

HAHAHA LIV WTF?! i sverige HA-HA vem är det som gömmer sig hihi det får vi veta imorgon! :)

snygg design<-----kan inte stava hehe....

men den gammla va bättre tycker jag personligen! :)

Datum: 2012-04-18 - Tid: 21:14:16 -


Alexandra skriver:

Sv:

Började precis läsa den! SKITBRA. Kul att du läser min förra och min nya blogg. :) ❤

Datum: 2012-04-19 - Tid: 11:43:08 - URL: http://lol.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback