KAPITEL 32-. REAL BIEBERGASM

glädjetår lämnade min kind och jag log stort mot Justin.
"Så vackert." Sa jag med tjock röst och kramade om hans hand över bordet. Han lutade sig över och kysste mig passionerat på läpparna.
"Du Kim?" Frågade han helt plötsligt. Jag mötte hans blick och nickade.
"Ja?" Han svalde hårt innan han öppnade munnen för att säga något.
"Jo.. Om 9 dagar ska jag åka igen... Till L.A" Mumlade han ledsamt fram. Jag kollade in i hans ögon.
"Men hur länge blir du borta?" Han bröt ögonkontakten och fuktade sina läppar. Han gör så många gånger om dagen
"3 veckor." Andades han ut och kollade ner på våra sammanbundna händer.
Mina ögon vattnades snabbt men jag var tvungen att vara stark för Justin. Då något slog mig.
"Kan inte jag följa med? Jag har aldrig riktigt sett något annat än Stratford och Sverige." Justin's ögon förstorades och ett stort leénde sken upp i hans ansikte.
"Ja! Vilken bra idé! Jag älskar dig." Han reste sig upp från bordet och gick fram till mig och kysste mig mjukt på läpparna. Kyssarna gick över till hångel och smekningar.
"Notan tack!" Ropade Justin mitt i allt och betalade snabbt. Jag log sexigt mot honom och gick med honom ut.
"Kom." Sa han och drog med mig till ett hotell som låg bredvid resturangen.
"Bieber." Sa han till gubben i receptionen och fick genast en nyckel.
Såfort Justin hade stängt dörren efter oss blev kyssarna vilda. Han tryckte upp mig på väggen och jag la mina ben gränsle kring hans midja. Hans tunga lekte med min och jag kunde inte få nog av hans sockersöta läppar.
"Justin."Stönade jag och drog av honom hans t-shirt. Vi fortsatte tills vi låg helt nakna i sängen. Han log mot mig och höjde frågande på ögonbrynen. Jag nickade hastigt och stack ner handen i hans byxficka.
"Jag sätter på." Flinade jag och trädde på kondomen innan jag satte mig över honom och lät han komma in i mig.
-
"Jag älskar dig." Mumlade jag mot hans nacke när vi var klara. Han nickade och drog bort en svettpärla ur pannan.
"Duschen?" Jag nickade hastigt och hoppade ur sängen och gick hastigt mot duschen. Jag hade alltid varit osäker på min kropp, men Justin fick det att försvinna. Han la sina händer på min midja och fortsatte gå mot duschen. När vi kom in så var hela rummet fullt med rosblad och tända ljus. Det stora badkarlet var redan tappat. Jag vände mig om mot Justin och bet mig i läppen.
"Hur visste du att vi skulle... Du vet." Han log större mot mig och drog mig mot honom.
"Jag hoppades." Viskade han till svars mot min panna och kysste den ömt. Jag kramade om hans hand och klev ner i badkarlet och satte mig mot hans bröstkorg.
Vi började leka med varandras fingrar och kysstes då och då. Jag hade aldrig varit såhär galen i en kille.
"Justin.. Du.." Orden täpptes i min hals.
"Jag vad?" Fortsatte han och plaskade lite med handen i vattnet. Jag rullade runt och kysste honom intensivt på läpparna.
"Det var inget."
Hon var så vacker. Hela hennes kropp. Hur hon rörde sig i sängen.. Allt!
"Ska vi gå upp? Jag börjar bli torr!" Utbrast hon och visade sin hand. Den hade skrynklat till sig en hel del.
"Ja visst." Mumlade jag och reste mig upp för att räcka över en badrock till henne. Vi satte på oss de och gick ut till vardagsrummet.
"Vill du ha något?" Frågade jag och kysste hennes handrygg.
"Nää.. Tror inte det." Svarade hon lätt och kramade hårdare om min hand. Jag nickade och satte mig ner i soffan med Kim i min omfamning. Jag skulle aldrig släppa henne igen. Inte såra henne för den delen heller.
"Jag önskar vi kunde stanna såhär. Bara sitta här tills vi blev 101 år gammla. Och sen dö här." Hon rös till.
"Usch Justin! Säg inte så!" Jag skrockade till och ryckte på axlarna.
"Nattdrömmande. Eller snarare morgondrömmande." Hon ryckte till.
"Va? Morgon?" Sa hon och en frågande rynka satte sig mellan hennes ögonbryn. Jag pekade på klockan bakom henne som just nu visade 08.35 AM.
"Har vi varit uppe hela natten?!" Jag skrattade till och nickade långsamt.
"Jag har kläder här till dig. Så kan vi gå och käka frukost." Hon nickade snabbt och svalde hårt. Hon hade tydligen inte dygnat i sitt liv.
"Kom nu så klär vi på oss." Sa jag lungt och kramade om hennes mjuka hand.
-
"Someday? Ska jag använda din parfym?" Frågade hon och kollade ner på den lilla parfym flaskan. Jag flinade stort mot henne och nickade.
"Ja!" Hon rynkade snabbt pannan men tog två sprut över sin kropp. Jag hade fått med ett grått linne och en blå kjol. Hon verkade vara nöjd med det, så det var väll bra.
"Den luktar ju skit gott!" Utbrast hon och sprejade fler sprut på sin kropp. Jag skrattade till och kramade om hennes hand än en gång och lämnade hotellrummet. Vi gick in på cafeét bredvid och slog oss ner för att få beställa.
"En latte med kola smak och en toast." Rabblade Kim upp och log smått mot servitrisen och började sedan pilla med sitt halsband som jag hade gett henne.
"Jag tar samma." Sa jag lent till henne och lutade huvudet i mina händer. Hon log stort mot mig och gick sedan iväg för att fixa det åt oss. Hela cafeét var folktomt förutom mig och Kim. Men när det är sommarlov så sover ju folk till klockan 3 på dagen. Med folk menar jag Chaz och Ryan.
"Du, vad ska vi göra i L.A?" Frågade hon när vi hade fått våran mat och betalat. Jag tog en klunk av min latte.
"Spela in musik och chilla. Jag bor där vet du." Hon fnissade till.
"Jag vet allt om dig Bieber." Flinade hon och tog en tugga av sin toast. Just det. Belieber.
"Det känns som om du inte bryr dig så mycket om det. Hela Justin Bieber grejen." Fick jag fram och fuktade mina läppar. Gud jag måste sluta med det där!
"Haha, vem vet?"
-
Vi öppnade långsamt dörren och gick in i hallen. Ingen kom och besvarade oss så de sov säkert.
"Kom." Viskade jag och drog med henne in i vardagsrummet.
Där satt mamma med röda, svullna ögon och kollade på oss. Hon reste sig snabbt upp och drog bort några tårar.
"Justin.. Det är morfar." Snyftade hon fram.
"Vad är det med morfar?" Andades jag ut och kramade hårdare om Kim's hand. Mamma andades djupt in innan hon öppnade munnen igen.
"Han finns inte längre bland oss. Han gick bort för 2 timmar sen." 
Åhneej... R.I.P Bruce.. Jag hittar bara på, jag vet att han lever!
MER IKVÄLL? KOMMENTERA DÅ!


Kommentarer

lexie S skriver:

omg kunde inte ens läsa klart meningen med bruce , jag skulle inte klara av att förlora hnm irl <3

Datum: 2012-04-14 - Tid: 22:12:42 -


JBiebs skriver:

Åh nej..:( Asså du skriver verkligen JÄTTE BRA!:D you know that ?:)

XX

Datum: 2012-04-14 - Tid: 22:12:47 - URL: http://JBiebs.devote.se


Anonym skriver:

neeeejjjj jag gråter liv sluta!!!!!!!!!!



Datum: 2012-04-14 - Tid: 22:12:51 -


Me+You 'Imma tell you one time. skriver:

Omb, måste ha mer!

Datum: 2012-04-14 - Tid: 22:14:51 -


Jssmn! skriver:

OH NO! :( Bieber kommer bli så ledsen nu! :( Ååååååhh neeej <3 MER NUUU!!! ANNARS DÖR JAG BRUDEN! :D

Datum: 2012-04-14 - Tid: 22:15:25 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Linnéa skriver:

Neeejj, MeeRR :)

Datum: 2012-04-14 - Tid: 22:17:11 -


Anonym skriver:

Bra!

Datum: 2012-04-14 - Tid: 22:21:51 -


A-king <3 skriver:

NEEEEEEJ! INTE BRUCE!! :'(

OMFG DU MÅSTE SKRIVA MER FÖR ANNARS DÖR JAG ÅH SÅ BRA MEN SORGLIGT MEN BRAAAA!<33

Datum: 2012-04-14 - Tid: 22:42:02 -


Emma skriver:

skit bra tjejen fortsätt så!!!!

Datum: 2012-04-14 - Tid: 22:42:44 -


Anonym skriver:

Skit bra mer nu!!!!!!!

Datum: 2012-04-14 - Tid: 22:44:35 -


sandra skriver:

hur lång blir novellen?!

Datum: 2012-04-14 - Tid: 22:50:10 -


Carmen skriver:

OMB. Sjuukt bra skrivet!! :')

döör här borta, du måste skriva mer!

Datum: 2012-04-14 - Tid: 22:52:31 -


elin (: skriver:

grymt :D

Datum: 2012-04-14 - Tid: 23:04:00 - URL: http://elinohrn.devote.se


Wilma <33 skriver:

Döör !! Skriv mer ! Ikväll. ??? Nu måste du skriva mer !!! <333

Datum: 2012-04-14 - Tid: 23:59:40 -


JuustinBieeberNoveller skriver:

Sorgligt:(

Datum: 2012-04-15 - Tid: 00:03:38 - URL: http://juustinbieebernoveller.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback