KAPITEL 21-. LAKE HOUSE

"Är du tre? Skaffa en egen man.." Mumlade jag och slog mig ner bredvid Justin i soffan. Han kysste mig mjukt på läpparna och kollade surt på Samantha, Ryan och Haley som hade en skamsen min i ansiktet.
"Jaja.. Ska vi kolla på film?" Frågade Chaz glatt. Jaså, han hade vågat sig ur badrummet nu. Alla mumlade ett ja och kollade surt på honom. Inte rätt tillfälle Chaz.

Mobilen vibrerade starkt i min ficka. Jag kollade ursäktandes på Kim som inte ens märkte det. Hon var så inne i filmen.
"Hallå?"  Andades jag ut när jag hade kommit ut till hennes massiva kök. De var verkligen rika.
"Hej Justin! Stör jag?" Svarade mamma glatt i andra änden. Jag skrattade till.
"Nej mamma, vad är det?"
"Jo, jag ska till New York i 3 dagar och hälsa på Polly. Mormor och Morfar ska åka på någon konferens med kyrkan. Så jag tänkte att du och Kim kanske kunde åka till sommar stugan?" Ett leénde sken upp i mitt ansikte. Sommar Stugan var det ända stället som jag verkligen älskade här i Stratford.
"Det låter toppen! Ikväll?" Frågade jag glatt. Jag hörde hur hon satte sig ner, antagligen i soffan.
"Ja, ikväll blir väll bra! Jag kan ringa och berätta för Mick och Sierra, men då blir det ditt updrag att lura dit henne!"
"Allt är under kontroll. Du vet, jag är ju överraskningarnas kung!" Mamma skrattade till.
"Ja.. Mmm.. Justin, Justin! Haha, men du behöver inte packa! Du har redan kläder där och Kim passar väll i mitt?" Sa hon prövandes. Jag nickade lätt men slutade när jag kom på att hon inte såg.
"Ja. Men jag måste gå, Kim börjar nog sakna mig vid det här laget."
"Okej. Puss!"
"Puss Puss." Jag la på och tryckte ner mobilen i fickan igen innan jag gick ut till Kim som inte ens hade märkt att jag hade gått. Snäll flickvän! Tänkte jag sarkastiskt och skrattade till.
-
"Kim, rappa på nu! Vi ska dra!" Ropade jag in till henne som stod och sminkade sig i hundra år. Dörren öppnades och Kim kom ut, grymt vacker.
"Du är så vacker, varför använder du smink?" Hon skrattade till och kysste mig mjukt på läpparna.
"Jag har sagt det 100 gånger... För att förstärka det du kalla skönhet!" Skrattade hon och gick tillbaka mot sin säng och började bädda. Jag log stort mot henne och satte mig ner på en stol.
"Så vart ska vi egentligen?" Frågade hon nyfiket och sneglade snabbt på mig. Jag flinade stort mot henne.
"Överraskning!" Log jag och fuktade mina läppar.
Tumblr_m1pyozvmc51r6hr20o1_500_large

"Justin, berätta nu!" Gnällde jag och kollade ut på landskapet som snabbt åkte förbi oss. Han skakade på huvudet.
"Nej! Då är det ju ingen överraskning! Är du alltid såhär?" Jag lipade mot honom.
"Nej, faktiskt inte. Bara mot dig för att du ska känna av min gnällhet och få lite spel och sedan berätta!" Min plan var enkel men dum. Justin kunder behålla hemligheter och överraskningar, gott och väl. Han skulle inte ens berätta om jag så började galltjuta!
"Jaha. Tre eller? Nej vänta, du är ju 5!" Flinade han och saktade ner farten lite. Jag slog till honom löst på armen och lutade huvudet mot fönstret. När var vi framme egentligen?
-
"Framme!" Ropade Justin glatt och kollade ut genom mitt fönster. Jag kollade åt samma riktning som han och såg ett rött hus som stod bredvid en skö. Huset hade en blå dörr och en stor gräsmatta framför med en massa blommor på. Det var som en dröm. En dröm med Justin.
"Wow.. Vart är vi?" Han log smått mot mig och pressade sina himmelska läppar mot mina och masserade de mjukt.
"Mormor och Morfars sommar stuga. Mitt barndoms ställe. Jag kommer hit för att skriva ibland."
"Jag... Det är fantastiskt." Jag drog av mig mitt bälte och gick ut ur bilen. Justin gjorde detsamma och kramade om min hand innan vi började gå med små steg mot det röda huset.
"Det är jätte fint Justin!" Log jag och en liten tår lämnade mitt öga. Han smekte bort den med sin tumme och plaserade sina händer på mina kinder.
"Du är jätte fin.." Viskade han innan hans läppar mötte mina i en fantastisk kyss. Han lyfte upp mig och jag la mina ben gränsle om hans midja. Med små steg gick han mot huset med mina läppar tryckta mot hans.
"Ska vi bada?" Mumlade han mot de. Jag nickade snabbt och hoppade ner från hans famn för att kunna gå mot dörren.
"Men jag har ingen bikini!"Utbrast jag nervöst och bet mig i läppen. Justin log lungt mot mig.
"Mamma har." Han öppnade dörren och gick in. Det var verkligen mysigt här. Gammla möbler, en vedspis och en liten tv.
"Så mysigt." Viskade jag lyckligt och tog imot Bikinin han räckte över och satte på mig den. Han lyfte upp mig igen och jag satte benen gränsle kring hans midja.

-
"Justin, vad ska jag ha på mig?" Frågade jag och kollade menandes ner på mina underkläder som jag stod i.
"Här." Log han och slängde över en röd, stor skjorta till mig. Jag drog snabbt på mig den utan tvekan och log tacksamt mot honom.
"Ska vi gå ut och kolla på stjärnorna?" Föreslog han och stort mog mig. Jag nickade och kramade om hans varma hand innan vi lämnade det lilla mysiga huset.
Jag slog mig ner i Justin's omfamning och kollade upp på den stjärnklara himmeln.
"Kolla ett stjärnfall!" Utbrast Justin och pekade upp mot himmelen.
Tumblr_lauobuo2zc1qzzxybo1_500_large
"Wow!" Han log mot mig och lutade sig långsamt mot mitt öra.
"Önska dig något shawty." En ilning åkte genom hela min kropp och jag korsade fingrarna och önskade mig något.
"Vad önskade du dig?" Frågade han efter en minut.
"Jag önskade att det skulle vara du och jag, föralltid." Svarade jag lent och kysste honom försiktigt på halsen.
Naaaw! Vad tycker ni? Bra/Dåligt? Mer drama?!?! :D Haha ^^
BTW, Kolla jag gjorde en ny 'KOMMENTERA' skylt, vad tycks? :) Hihihihi <3



Kommentarer

Anonym skriver:

jättebra :)<3

Datum: 2012-04-09 - Tid: 17:12:38 -


Emma skriver:

gillar det fett bra du e liv + jag gillar din nya komentera skylt puss <333333!!!!!

Datum: 2012-04-09 - Tid: 17:28:28 -


Ebba skriver:

Bra mer!!!:3

Datum: 2012-04-09 - Tid: 17:42:55 -


Anonym skriver:

Skit bra nej Inge drama snälla:)<3<3<3

Datum: 2012-04-09 - Tid: 17:43:43 -


Jssmn! skriver:

Meeeeer! :D

Datum: 2012-04-09 - Tid: 18:05:11 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Josse skriver:

Awesome ! <33

Datum: 2012-04-09 - Tid: 18:27:08 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


Im a belieber and Im damn proud of it<3 skriver:

AWWWW! okej nu måste han fan göra slut med Jasmine! om han inte redan har gjort det aja

kommentar skylten var nice :D

P.s MEEEEEEEEEEEEEER!<3

Datum: 2012-04-09 - Tid: 19:30:43 -


Linnea skriver:

vill ha mer nu!

sen en fråga! Hur många kapitel blir det? :)

Jättefin ny kommentars bild.

Älskar dina noveller, skulle kunna läsa en hel novell på en kväll!

Kommer du skriva mer noveller?

Lite mer drama skulle vara amazing!<3

Datum: 2012-04-09 - Tid: 19:38:17 - URL: http://linneabengtsberg.devote.se


Anonym skriver:

Jätte bra!

Lite mer drama skulle varit kul;))

THIHI.Men.....ja.

rättså bra iallafall!!!!! ;D

Datum: 2012-04-09 - Tid: 20:20:15 -


elin (: skriver:

grymt :D

Datum: 2012-04-09 - Tid: 21:04:03 - URL: http://elinohrn.devote.se


alex skriver:

Jätte bra skrivet, och jätte fin komentarskylt ;) Hihi <3

Datum: 2012-04-09 - Tid: 23:00:03 - URL: http://itsonlyonedirectiontomyheart.blogg.se/


bruden på golvet (ellen) skriver:

Vad heter Samantha på riktigt? :)

Datum: 2012-04-11 - Tid: 09:49:09 - URL: http://boyfriendgirlfriend.bogg.se


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback