KAPITEL 18-. SAMANTHA REED

JUSTIN
Stratford. Det är inte direkt som alla andra ställen i världen. Här känner alla till allt och alla. Det är skönt att vara hemma. Jag kramade om Kim's bruna hand och log mot henne.
"Skönt att vara hemma?" Hon nickade och la sig ner i sanden. Solen stod långt bort i horisonten och var påväg att försvinna för natten.
"Vad ska vi göra? Det är så grymt tråkigt här!" Gnällde Kim och kollade lidsamt på mig. Ett skratt slank ur min mun och jag böjde mig ner för att kyssa henne.
"Ska vi dra till Ryan och Chaz?" Hon nickade och hoppade snabbt upp på benen för att dra upp mig.
"Kom igen bieber! Här kan du inte sitta och lata dig!" Skrattade hon och
"Du behöver inte smink." Viskade Justin bakom mig och la sina händer på min midja.
"Jodå!" Skrattade jag till och la tillbaka sminket i necesären.
"Kom nu. Jag är hungrig!" Justin log stort och kramade om min hand innan vi gick ut till hallen för andra gången idag.
Stratford. Det är inte direkt som alla andra ställen i världen. Här känner alla till allt och alla. Det är skönt att vara hemma. Jag kramade om Kim's bruna hand och log mot henne.
"Skönt att vara hemma?" Hon nickade och la sig ner i sanden. Solen stod långt bort i horisonten och var påväg att försvinna för natten.
"Vad ska vi göra? Det är så grymt tråkigt här!" Gnällde Kim och kollade lidsamt på mig. Ett skratt slank ur min mun och jag böjde mig ner för att kyssa henne.
"Ska vi dra till Ryan och Chaz?" Hon nickade och hoppade snabbt upp på benen för att dra upp mig.
"Kom igen bieber! Här kan du inte sitta och lata dig!" Skrattade hon och hjälpte mig upp.
"Kom nu." Viskade jag och drog med henne till cyklarna. Vi hade cyklat till stranden och praktiskt taget spenderat dagen där. Vilket var riktigt skönt.
-
"Justin! Hey Bro'!" Utbrast Ryan och Chaz i mun och gjorde våran hand-shake med mig innan de kramade om Kim och log stort mot henne.
"Haley har tagit med sig en kompis, så det är 3-3 nu!" Log Chaz och dunkade till mig i ryggen.
"AJ, Chaz." Muttrade jag och gick in i hallen. Det luktade parfym i hela hallen så hon måste vara något extra.
Och jag hade såklart rätt.. När vi kom in i rummet reste sig Haley och tjejen upp. Haley kramade om oss innan hon ställde sig bredvid tjejen igen.
"Det här är Samantha!" Log hon och kollade på tjejen som tydligen hette Samantha. Hon log stort mot mig och ägnade inte en blick åt Kim.¨
Tumblr_lxrahses9f1qf4v9wo1_250_large
"Samantha." Sa hon flörtigt och kramade om mig och kollade sedan på Kim som hade ett svagt leénde på läpparna.
"Samantha." Upprepade Samantha och kollade överlägset på Kim. Hon nickade och satte sig ner i fotöljen.
"Så, vart bor du?" Frågade jag Samantha av artighet.
"I Atlanta, men jag ska vara här hos Haley hela lovet." Hon fuktade sina rosa läppar och smetade på ett lager läppglans. Kim och Ryan satt och pratade om Fotbollen medans Chaz och Haley fixade med grillen på baksidan. Jaså, vi skulle grilla?
"Ursäkta mig." Mumlade jag till Samantha och gick ut till Haley och Chaz.
"Samantha.. Är hon inte lite på?" Skrattade jag och kollade på Haley som log lekandes mot mig och skakade på huvudet.
"Hon gillar bara att få vad hon vill ha. Tydligen, vill hon få dig." Inte bra. Jag har ju Kim? Samantha ska inte vara mer än min vän, det kan jag svära.
"Stackars henne, för mig kommer hon inte få. Inte ens för flera miljoner." Haley skrattade åt mig.
"Lycka till. Du känner inte Sam.. Hon får verkligen allt hon vill ha."
"Ryan.. Upp och prata." Viskade jag när Samantha var upptagen med sitt smink. Han nickade och reste sig upp och började gå upp för trappan.
"Jag gillar inte Sam." Suckade jag när han hade stängt dörren. Han nickade och satte sig i sin säng.
"Tell me about it.. Du skulle ha sett hennes min när vi berättade att Justin skulle komma. Oslagbar." Jag drog en hand genom mitt hår och skönk ner på golvet.
"Varför måste alltid någon eller något komma mellan mig och Justin? Jag älskar honom, Samantha kommer inte kunna ändra på det genom att hora till sig." Ryan skrattade till och kollade in i mina ögon.
"Lugna ner dig. Justin älskar dig mer än sitt liv. Han kommer inte bry sig om Samantha. OK? Inget kommer komma mellan er, ni är som gjorda för varandra." Jag nickade och log stelt mot honom när vi hörde Chaz's röst.
"MATEN ÄR KLAR!" Ropade han högt från undervåningen.
"Kom igen nu Butlet, de kanske har börjat skicka vykort?" Skämtade jag och reste mig upp.
-
När vi kom ner drog Justin in mig i sin famn och kysste mig passionerat. Hans läppar masserade mina och hans tunga dök upp i min mun. Jag slängde mina armar kring hans nacke och blundade. Fjärilar? Check!
Justin lös upp min värld. Samantha skulle inte släcka den. Han avbröt kyssen och lutade sin panna mot min ett tag innan han satte sig ner med mig vid sin sida.
"Så är ni ihop?" Frågade Samantha bitchigt och började fixa sin hamburgare. Jag blängde mot henne.
"Nej då! Vi är bara två kompisar som gillar att hångla lite!" Slängde jag sarkastiskt ur mig. Ett skratt slank ur Ryan's mun men han slutade genast när han fick se Samantha's min.
"Kul." Svarade hon drygt och tog en tugga av sin hamburgare. Jag kollade åt höger där Justin satt med läpparna putade mot mig.
Jag skrattade till och pressade mina läppar mot hans i en mjuk kyss. Han lutade sig tillbaka och tog en tugga av hans hamburgare.
-
"Vad ska vi göra?" Frågade Haley glatt när alla hade ätit upp.
"Jag vet inte." Suckade Ryan medans Chaz rapade högt. Alla kollade äcklat på honom. Han blängde surt på oss och ryckte på axlarna.
"Vadå? Har ni aldrig rapat?" Där var skrattattackerna igång.
"Jo, men inte bland folk!" Flinade Justin och kramade om min hand. Jag log mot honom och kysste honom intensivt på läpparna.
"Ta in på ett rum!" Utbrast Ryan och slog till Justin på armen.
"Din jevel!" Skrattade Justin och så var skrattattackerna igång. Igen. Samantha kollade surt på mig och Justin men jag ignorerade det. Mamma har alltid lärt mig att man inte kan ändra folk, man kan bara ändra sig själv. Vilket var otroligt sant.
"Så, ska vi ha färgkrig eller?" Log Samantha sexigt och kollade på Justin och Chaz. Eftersom att Chaz är lite som han är, så sa han ju självklart ja.
"Kommer snart." Mumlade Samantha och reste sig upp. Hon vickade på rumpan hela vägen till dörren. Det störde mig inte, utan det som störde mig var att Justin och Ryan's blick var på den hela tiden.
Vi satt och pratade lite men blev avbrutna av Samantha som kom ut med en leopard mönstrad bikini. Hon ruskade snabbt på håret och bet sig sedan i läppen.
"Vem är redo för färgkrig?" Ropade hon ut och sprang ut på gräsmattan där hon tog upp en färgburk.
Ryan, Chaz och Justin var mer än redo...
Heheh! Nej alla som kommer kommentera : 'Det är bara bråk hela tiden!' Nej, det kommer INTE bli bråk, så slösa inte tid med att gnälla på det! ;)
KOMMENTERA FÖR MER, DET KOMMER ANTAGLIGEN IKVÄLL I SÅNA FALL! :D


Kommentarer

jenny skriver:

jäättebraa!! :D

Datum: 2012-04-07 - Tid: 18:03:28 - URL: http://delfinblondin.blgg.se


Cecilia skriver:

amazing! Love it! Hur många kapitel blir de? :)<3

Datum: 2012-04-07 - Tid: 18:06:36 -


Jssmn! skriver:

meeeeeeeeeeeeer! :D <333

Datum: 2012-04-07 - Tid: 18:20:56 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Hanna skriver:

Skit bra, som vanligt! :D

Datum: 2012-04-07 - Tid: 18:21:24 -


Anonym skriver:

såå bra!!!

Datum: 2012-04-07 - Tid: 18:59:02 -


Anonym skriver:

skit bra!!!!!!!!!!<3<3<3:)

Datum: 2012-04-07 - Tid: 19:05:49 -


Anonym skriver:

Meeeer !!!!!

Datum: 2012-04-07 - Tid: 19:11:54 -


ilma skriver:

SJUKT bra!! <333 Men sen är det ju liksom bråken som gör det spännande, eller? <3<3

Datum: 2012-04-07 - Tid: 19:46:02 -


Ebba skriver:

Mer !:3

Datum: 2012-04-07 - Tid: 21:13:59 -


Josse skriver:

Jättebra! :D<3

Datum: 2012-04-07 - Tid: 21:31:37 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


Wilma <33 skriver:

Meeer, nu !!!

Datum: 2012-04-07 - Tid: 21:35:28 -


Lisa skriver:

Jättebra :)

Datum: 2012-04-07 - Tid: 21:41:50 -


Anonym skriver:

Hoppas inte Justin sårar Kim :/

Datum: 2012-04-07 - Tid: 21:44:06 -


Anonym skriver:

mer mer mer mer mer mer mer mer mer

Datum: 2012-04-07 - Tid: 22:36:06 -


alex skriver:

Blä på folk som gnäller på bråk,det är ju det som håller igång allt ;) Haha, men seriöst skriv mer nu !!! <33 xx

Datum: 2012-04-07 - Tid: 23:45:48 - URL: http://itsonlyonedirectiontomyheart.blogg.se/


Celine <3 skriver:

Du e grymt duktig <3 älskar din blogg!!<3 den är super

Datum: 2012-04-08 - Tid: 08:54:19 -


Anonym skriver:

BRAA!MEEERAAAA

Datum: 2012-04-08 - Tid: 11:00:03 -


Wilma skriver:

Meeeeeeeer. !!!!!¡¡ <33

Datum: 2012-04-08 - Tid: 12:32:20 -


Anonym skriver:

skit bra!!!!!!!!!!!!!!

Datum: 2012-04-08 - Tid: 14:42:34 -


Anonym skriver:

bra annas får jag en damp attack på dig morgon!!!!!



Datum: 2012-04-08 - Tid: 15:24:19 -


Anonym skriver:

Meeeer :D

Datum: 2012-04-08 - Tid: 16:35:09 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback