Kapitel 13-. Resturante

Justin
Var det sant? Jag var tvungen att känna efter innan jag förstod att det inte var en dröm. Hennes läppar mot mina.. Jag la en hand på hennes nacke och tryckte henne närmare mig. Som om hon skulle försvinna.
"Förstår du hur länge jag har längtat efter de där läpparna?" Stönade hon och log smått mot mig. Jag andades djupt in och nickade.
"Lika länge som jag har saknat dina.." Mumlade jag tillsvars och kysste henne passionerat på läpparna. Hon log större mot mig och kramade om min hand innan hon satte sig på sin säng igen. Wow.. Hon kysste mig. Det fick mig att känna mig värdelös på något sätt.
"Vad tänker du på?" Frågade hon ointresserat och kollade in i mina ögon. Jag bet mig lätt i läppen och rynkade snabbt pannan.
"Jag känner mig värdelös.. Är det inte jag som skulle ta första steget och kyssa dig? Jag är en riktig fegis.." Hon skrattade till och gick fram mot mig igen.
"Du är ingen fegis, Justin Drew Bieber." Jag log tacksamt mot henne och klamrade hennes kropp tätare kring min.
"Det är jag tacksam över att du inte tycker, Kimberly Mary Brooks." Hon grimaserade ogillandes mot mig och skakade på huvudet.
"Kim låter bättre. Kimberly..? Nej tack!" Skrattade hon och höll upp handflatorna framför ansiktet som skydd på något sätt.
"Nehepp." Flinade jag och la mig ner bredvid henne i hennes 2 meter breda säng.
"Ni bor väldigt stort." Suckade jag och började leka med hennes hår. Hon fnös till och kollade ointresserat på mig.
"Du har ett till hus i Atlanta. Remember eller?" Skrattade hon och lipade åt mig.
"Lipade du nyss åt mig? Åt Justin BIEBER?" Hon spärrade långsamt upp ögonen och nickade. Jag kisade lätt med ögonen och kollade surt på henne.
"Det kommer du ångra." Väste jag retligt och började kittla henne. Hennes svaga punkt.
-
"Ungdommar!" Ropade Mick från undervåningen. Kim kollade menande på mig och reste sig ur sängen och gick ut ur rummet med mig i följetåg.
"Ja?" Sa hon trött när vi hade kommit ner till vardagsrummet.
"Vad sägs om att äta på resturang ikväll?" Frågade han med ett stort leénde på läpparna. Kim kollade prövande på mig.
"Funkar det för dig?" Jag nickade glatt och kramade om hennes hand, något som Mick genast märkte. Ett stort flin spreds på hans läppar och han vände sig om till Sierra.
"Vi har tydligen några turturduvor i huset!" Skrockade han och flinade mot oss.
"Ha-Ha, pappa. Du är jätte rolig." Muttrade Kim sarkastiskt och drog med mig upp på rummet igen där hon började gräva efter kläder.
KIM
"Ska jag ta den här?" Frågade jag nervöst Justin och höll upp en svart tupklänning, med puffärmar. Han nickade glatt.
"Tack." Jag drog på mig den och plattade håret innan jag lätt sminkade mig.
"Klart!" Utbrast han när jag var klart. Jag nickade och drog min hand genom hans mjuka hår.
"Du är så vacker." Viskade jag mot hans läppar. Han höjde på ögonbrynen.
"Har du sett dig själv?" Skrattade han och kysste mig passionerat på läpparna. Jag kollade tänkandes upp i taket och skakade på huvudet. Båda brast ut i gapskratt på golvet, som var tvungen att stoppas när pappa kom in och förstörde allt.
"Kommer ni eller?" Vi nickade långsamt och reste oss upp. Jag satte på mig mina slitna converse och kramade om Justin's varma hand och log mjukt mot honom innan vi gick ner för trappan.
"Vilken resturang ska vi till?" Frågade jag pappa och log stort mot honom i backspegeln. Han ryckte på axlarna och körde in mot Stratford Centrum.
Vi gick in på en random resturang och beställde bord. Maten var fantastiskt god. Men jag kunde knappt andas där inne.
"Jag går ut och tar lite luft." Ursäktade jag mig och reste mig upp.
"Ska jag följa med?" Frågade Justin allvarligt. Jag skakade snabbt på huvudet och kysste honom på huvudet innan jag gick ut ur den kvävda resturangen.
Det var lagom kallt ute. Ingen stod utanför resturangen vilket var skönt. Eller en person stod där. Jag satte mig på en bänk utanför och kollade ut över parken som var mitt över gatan. Helt plötsligt började någon röra sig ut ur parken, mot mig.
Hon hade antagligen svettats pågrundav en.. mardröm? Tänkte jag gissandes och fuktade mina läppar och kollade ner på mina händer.
När jag kollade upp igen stod Kim framför mig. Väldigt nära. Jag kände hennes andetag mot mina läppar.
"Jag kan inte hålla mig längre!" Utbrast hon och slängde sig runt min hals. Hennes läppar var som en dröm..
Var det sant? Jag var tvungen att känna efter innan jag förstod att det inte var en dröm. Hennes läppar mot mina.. Jag la en hand på hennes nacke och tryckte henne närmare mig. Som om hon skulle försvinna.
"Förstår du hur länge jag har längtat efter de där läpparna?" Stönade hon och log smått mot mig. Jag andades djupt in och nickade.
"Lika länge som jag har saknat dina.." Mumlade jag tillsvars och kysste henne passionerat på läpparna. Hon log större mot mig och kramade om min hand innan hon satte sig på sin säng igen. Wow.. Hon kysste mig. Det fick mig att känna mig värdelös på något sätt.
"Vad tänker du på?" Frågade hon ointresserat och kollade in i mina ögon. Jag bet mig lätt i läppen och rynkade snabbt pannan.
"Jag känner mig värdelös.. Är det inte jag som skulle ta första steget och kyssa dig? Jag är en riktig fegis.." Hon skrattade till och gick fram mot mig igen.
Tumblr_m11sqzwuvm1qkznheo1_500_large
"Du är ingen fegis, Justin Drew Bieber." Jag log tacksamt mot henne och klamrade hennes kropp tätare kring min.
"Det är jag tacksam över att du inte tycker, Kimberly Mary Brooks." Hon grimaserade ogillandes mot mig och skakade på huvudet.
"Kim låter bättre. Kimberly..? Nej tack!" Skrattade hon och höll upp handflatorna framför ansiktet som skydd på något sätt.
"Nehepp." Flinade jag och la mig ner bredvid henne i hennes 2 meter breda säng.
"Ni bor väldigt stort." Suckade jag och började leka med hennes hår. Hon fnös till och kollade ointresserat på mig.
"Du har ett till hus i Atlanta. Remember eller?" Skrattade hon och lipade åt mig.
"Lipade du nyss åt mig? Åt Justin BIEBER?" Hon spärrade långsamt upp ögonen och nickade. Jag kisade lätt med ögonen och kollade surt på henne.
"Det kommer du ångra." Väste jag retligt och började kittla henne. Hennes svaga punkt.
-
"Ungdommar!" Ropade Mick från undervåningen. Kim kollade menande på mig och reste sig ur sängen och gick ut ur rummet med mig i följetåg.
"Ja?" Sa hon trött när vi hade kommit ner till vardagsrummet.
"Vad sägs om att äta på resturang ikväll?" Frågade han med ett stort leénde på läpparna. Kim kollade prövande på mig.
"Funkar det för dig?" Jag nickade glatt och kramade om hennes hand, något som Mick genast märkte. Ett stort flin spreds på hans läppar och han vände sig om till Sierra.
"Vi har tydligen några turturduvor i huset!" Skrockade han och flinade mot oss.
"Ha-Ha, pappa. Du är jätte rolig." Muttrade Kim sarkastiskt och drog med mig upp på rummet igen där hon började gräva efter kläder.
"Ska jag ta den här?" Frågade jag nervöst Justin och höll upp en svart tupklänning, med puffärmar. Han nickade glatt.
"Tack." Jag drog på mig den och plattade håret innan jag lätt sminkade mig.
"Klart!" Utbrast han när jag var klart. Jag nickade och drog min hand genom hans mjuka hår.
"Du är så vacker." Viskade jag mot hans läppar. Han höjde på ögonbrynen.
"Har du sett dig själv?" Skrattade han och kysste mig passionerat på läpparna. Jag kollade tänkandes upp i taket och skakade på huvudet. Båda brast ut i gapskratt på golvet, som var tvungen att stoppas när pappa kom in och förstörde allt.
"Kommer ni eller?" Vi nickade långsamt och reste oss upp. Jag satte på mig mina slitna converse och kramade om Justin's varma hand och log mjukt mot honom innan vi gick ner för trappan.
"Vilken resturang ska vi till?" Frågade jag pappa och log stort mot honom i backspegeln. Han ryckte på axlarna och körde in mot Stratford Centrum.
Vi gick in på Friday's och beställde bord. Maten var fantastiskt god. Men jag kunde knappt andas där inne.
"Jag går ut och tar lite luft." Ursäktade jag mig och reste mig upp.
"Ska jag följa med?" Frågade Justin allvarligt. Jag skakade snabbt på huvudet och kysste honom på huvudet innan jag gick ut ur den kvävda resturangen.
Det var lagom kallt ute. Ingen stod utanför resturangen vilket var skönt. Eller en person stod där. Jag satte mig på en bänk utanför och kollade ut över parken som var mitt över gatan. Helt plötsligt började någon röra sig ut ur parken, mot mig.
Ojoj! :D


Kommentarer

Anonym skriver:

Snälla lite mer idag! :D så spännande!

Datum: 2012-04-02 - Tid: 22:01:52 -


Josse skriver:

Jättebra !<3

Datum: 2012-04-02 - Tid: 22:27:23 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


Jssmn! skriver:

Jiiihooooo :D MEEER! <33

Datum: 2012-04-02 - Tid: 23:08:32 - URL: http://jssmn.blogg.se/


A-King<3 skriver:

Åh va äckligt om nån person du inte vet vem det är bara går rakt emot dig sådär usch!!

men aja återgå till det vanliga : MEEEEEEEEEER NU KVINNA!!!<3333

Datum: 2012-04-02 - Tid: 23:37:33 -


elin skriver:

det var så grymt :D

Datum: 2012-04-03 - Tid: 00:29:54 - URL: http://elinohrn.devote.se


Hanna skriver:

Love it!!! Mer mer mer!!!

Datum: 2012-04-03 - Tid: 06:30:57 -


alex skriver:

Jätte bra !!! Mer !! <33 xx

Datum: 2012-04-04 - Tid: 18:29:30 - URL: http://itsonlyonedirectiontomyheart.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback