Kapitel 12-. Whaaat?

Kim
Justin's läppar mot mina.. Det var som en dröm. Mitt hjärta bankade hårt innanför bröstet.
"Jag älskar dig." Viskade han mot de. Jag log mot hans läppar och la en hand på hans nacke innan jag pressade mina läppar mot hans mjuka.
"Jag kommer aldrig tröttna på dina läppar.." Stönade jag och avslutade kyssen. Han kollade in i mina ögon och blinkade lätt med ögat.
"Kom nu." Viskade han sexigt i mitt öra och flätade samman mina fingrar med hans. Jag vände mig frammåt och började gå. Det var så vackert. Stranden, allt. Justin log stort mot mig och kollade ut mot det blåa havet.
"Välkommen till Spanien älskling." Sa han mjukt och kysste mig lätt på hjässan.
-
"Så, vad ska vi göra?" Frågade han och kollade ner på mig. Han var väldigt lång jämfört med mig..
"Jag vet inte. JORDGUBBAR!" Utbrast jag när jag fick syn på en skål med jordgubbar och smält choklad. Justin skrattade till och kom upp bakom mig med händerna på min midja.
"Hugg in älskling." Sa han flörtigt in i mitt öra och kysste mig i nacken. Livet var väll inte bättre än det här? Vi slog oss ner i soffan och Justin bokstavligen matade mig med jordgubbar.
"När vi kommer hem.. Vad händer då? Börjar inte du jobba då? Resa runt och sånt.." Frågade jag oroligt och svalde hårt.
Han kollade bekymrat på mig och skakade lätt på huvudet med ett leénde.
"Jag kan inte åka utan dig.. Du får väll följa med!" Jag satte mig spikrakt upp.
"Skolan då?" Han log stort mot mig. Leéndet växte sig upp till ögonen.
"Hur tror du att jag sköter mina studier?" Flinade han. Jag log stort mot honom och ryckte på axlarna innan jag lutade mig tillbaka mot honom och började äta jordgubbar igen.
Han tog undan skålen och kysste mig passionerat på läpparna. Kyssarna blev allt vildare. Jag satte mig gränsle över honom och drog händerna genom hans vackra, mjuka hår. Han öppnade lätt sina ögon, detsamma gjorde jag. Ett tag satt vi bara där, med läpparna tryckta mot varandra och kollade in i varandras ögon tills det blev för jobbigt.
"Ska vi bada?" Frågade han tyst och sneglade på vår privata strand. Jag nickade. Han bar upp mig i sin famn och gick ut till stranden där vi började ta av oss våra kläder. Jag hade sett Justin naken förut, så det gjorde inget.
Jag vaddade lätt ut i vattnet och andades långsamt in den friska luften. Jag vände mig om och kollade på Justin som stod på stranden. Hans blick blev en grimas och han kollade vettskrämt bakom mig.
"Kom upp!" Ropade han, men det var försent. En våg slukade mig. Det salta vattnet sved i min hals. Jag gled med i strömmen och slog till en sten. Det här var slutet..
-
Jag slog snabbt upp ögonen och satte mig upp i sängen. Lakanet var dyblött av svett. Bara en dröm Kim. Klockan var 08, så det var lika bra att kliva upp. Jag klampade in i duschen och drog av mig de svettiga kläderna innan jag hoppade in i duschen. Det kalla vattnet strilade skönt nerför min kropp.
Men den där drömmen hängde sig kvar..
JUSTIN
Mobilen vibrerade i min ficka. Jag svalde flingorna och fiskade upp den.
'Göra något? XX Kim.' Jag log stort mot sms;et och svarade snabbt.
'Sure. Kommer om någon sekund.' Mamma log smått mot mig och tog tag i min skål och diskade den snabbt.
"Kom hem till middagen." Sa hon och jag nickade.
-
"Vad ska vi göra?" Frågade Kim nervöst. Jag kollade förvirrat på henne.
"Vad har hänt?" Hon viftade bort mina ord med handen och satte sig ner i sin säng, som var nybäddad. Hon hade antagligen svettats pågrundav en.. mardröm? Tänkte jag gissandes och fuktade mina läppar och kollade ner på mina händer.
När jag kollade upp igen stod Kim framför mig. Väldigt nära. Jag kände hennes andetag mot mina läppar.
"Jag kan inte hålla mig längre!" Utbrast hon och slängde sig runt min hals. Hennes läppar var som en dröm..
Jag kunde känna hans varma andetag mot mina läppar. Hans läppar var en ynka centimeter från min när hans mobil ringde.
Han lutade sig snabbt tillbaka och muttrade en svordom.
"Hejdå." Pep jag till och lämnade honom därute. När jag kom innanför dörren sjönk jag ner på golvet.
Vad hände nyss?
Justin's läppar mot mina.. Det var som en dröm. Mitt hjärta bankade hårt innanför bröstet.
"Jag älskar dig." Viskade han mot de. Jag log mot hans läppar och la en hand på hans nacke innan jag pressade mina läppar mot hans mjuka.
"Jag kommer aldrig tröttna på dina läppar.." Stönade jag och avslutade kyssen. Han kollade in i mina ögon och blinkade lätt med ögat.
"Kom nu." Viskade han sexigt i mitt öra och flätade samman mina fingrar med hans. Jag vände mig frammåt och började gå. Det var så vackert. Stranden, allt. Justin log stort mot mig och kollade ut mot det blåa havet.
"Välkommen till Spanien älskling." Sa han mjukt och kysste mig lätt på hjässan.
-
"Så, vad ska vi göra?" Frågade han och kollade ner på mig. Han var väldigt lång jämfört med mig..
"Jag vet inte. JORDGUBBAR!" Utbrast jag när jag fick syn på en skål med jordgubbar och smält choklad. Justin skrattade till och kom upp bakom mig med händerna på min midja.
"Hugg in älskling." Sa han flörtigt in i mitt öra och kysste mig i nacken. Livet var väll inte bättre än det här? Vi slog oss ner i soffan och Justin bokstavligen matade mig med jordgubbar.
"När vi kommer hem.. Vad händer då? Börjar inte du jobba då? Resa runt och sånt.." Frågade jag oroligt och svalde hårt.
Han kollade bekymrat på mig och skakade lätt på huvudet med ett leénde.
"Jag kan inte åka utan dig.. Du får väll följa med!" Jag satte mig spikrakt upp.
"Skolan då?" Han log stort mot mig. Leéndet växte sig upp till ögonen.
"Hur tror du att jag sköter mina studier?" Flinade han. Jag log stort mot honom och ryckte på axlarna innan jag lutade mig tillbaka mot honom och började äta jordgubbar igen.
Han tog undan skålen och kysste mig passionerat på läpparna. Kyssarna blev allt vildare. Jag satte mig gränsle över honom och drog händerna genom hans vackra, mjuka hår. Han öppnade lätt sina ögon, detsamma gjorde jag. Ett tag satt vi bara där, med läpparna tryckta mot varandra och kollade in i varandras ögon tills det blev för jobbigt.
"Ska vi bada?" Frågade han tyst och sneglade på vår privata strand. Jag nickade. Han bar upp mig i sin famn och gick ut till stranden där vi började ta av oss våra kläder. Jag hade sett Justin naken förut, så det gjorde inget.
Jag vaddade lätt ut i vattnet och andades långsamt in den friska luften. Jag vände mig om och kollade på Justin som stod på stranden. Hans blick blev en grimas och han kollade vettskrämt bakom mig.
"Kom upp!" Ropade han, men det var försent. En våg slukade mig. Det salta vattnet sved i min hals. Jag gled med i strömmen och slog till en sten. Det här var slutet..
-
Jag slog snabbt upp ögonen och satte mig upp i sängen. Lakanet var dyblött av svett. Bara en dröm Kim. Klockan var 08, så det var lika bra att kliva upp. Jag klampade in i duschen och drog av mig de svettiga kläderna innan jag hoppade in i duschen. Det kalla vattnet strilade skönt nerför min kropp.
Men den där drömmen hängde sig kvar..
Mobilen vibrerade i min ficka. Jag svalde flingorna och fiskade upp den.
'Göra något? XX Kim.' Jag log stort mot sms;et och svarade snabbt.
'Sure. Kommer om någon sekund.' Mamma log smått mot mig och tog tag i min skål och diskade den snabbt.
"Kom hem till middagen." Sa hon och jag nickade.
-
"Vad ska vi göra?" Frågade Kim nervöst. Jag kollade förvirrat på henne.
"Vad har hänt?" Hon viftade bort mina ord med handen och satte sig ner i sin säng, som var nybäddad. Hon hade antagligen svettats pågrundav en.. mardröm? Tänkte jag gissandes och fuktade mina läppar och kollade ner på mina händer.
När jag kollade upp igen stod Kim framför mig. Väldigt nära. Jag kände hennes andetag mot mina läppar.
"Jag kan inte hålla mig längre!" Utbrast hon och slängde sig runt min hals. Hennes läppar var som en dröm..
Tha Kiss! ;D Finally... Rätt kort, men kommentera för mer ;D


Kommentarer

Hanna skriver:

Jag visste att hon drömde!!!:)

Datum: 2012-04-02 - Tid: 20:09:55 -


Anonym skriver:

AAAH fett bra mer nu!!!!!!!!<3

Datum: 2012-04-02 - Tid: 20:19:02 -


Jssmn! skriver:

gaaah gaaahhh mer mer mer mer mer NUUUUUUUUU!!! :D :D 2 TILL SNÄLLA? <3

Datum: 2012-04-02 - Tid: 20:42:31 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Anonym skriver:

Meer !!! <3

Datum: 2012-04-02 - Tid: 20:47:47 -


Lisa skriver:

Skit bra :)

Datum: 2012-04-02 - Tid: 20:51:49 -


Carmen skriver:

åh, vad bra du skriver, jätte spännande!!<3

mer snälla. :)

Datum: 2012-04-02 - Tid: 21:07:03 -


Josse skriver:

AWESOME! :D<3

Datum: 2012-04-02 - Tid: 21:25:30 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


Ellinor skriver:

Skit bra! Snälla mer!

Datum: 2012-04-02 - Tid: 21:43:04 -


Anonym skriver:

MEEEEEEEEEEER!

Datum: 2012-04-02 - Tid: 21:44:10 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback