Kapitel 5- Ohno

I förra delen:
Hon svarade inte utan gick bara in.
Jag följde efter och såg att Justin var förbannad.
Selena öppnade munnen för att prata...

-Justin vad gör du här? Frågade hon bitchigt och låtsades som om hon inte visste varför.
-Åh så du vet inte? Sa Justin, jo men då kan ju jag berätta.. DU GÅR JU FAN UT MED DITT EX, SÄGER ATT DU SAKNAR HONOM OCH LIGGER MED HONOM!!!! DET ÄR VAD DET ÄR!!!
-Juujuj...ustin förlåååt... Sa selena och nu började tårna rinna ner för hennes kind.
-NEJ! DET ÄR SLUT SELENA! LÄMNA MIG IFRED OKEJ?! Skrek Justin och glodde nästan hål på henne.
-Menn... hon avbröts sig och rätade på sig, visst! Jag förtjänar inte dig! Sen vände hon på klacken och gick.
-BRA! Skrek Justin efter henne.
Hon smällde igen dörren och gick.
Justin var kvar till klockan 12.
Jag följde med honom till bilen. Han vände sig om och tog tag mig runt min midja. Han kollade mig djupt in i ögonen och ärligt talat, höll jag på o drunkna i hans. Hans läppar var nära mina men jag ville inte, än. Han hade ju nyss gjort slut. Jag vände bort ansiktet och han släppte.
-Hej då. sa han och hoppade in och körde iväg.
Jag gick in igen och fick ett samtal.
-Hallå det är Jen! Sa jag glatt.
Jag hörde en kvinnoröst i andra änden som sa:
-Du vet inte vad du har gett dig in i.....
Det där var... pinsamt? Jag satte mig i bilen och körde hem till Ry. Vi satt och snackade ett tag och tillslut sa han:
- Du vet Jen?
-Aaa, svarade jag.
- Jag tror jag ska bjuda ut henne... Jag är kär.. Han började rodna.
-Okej, sa jag,  men jag ska bara gå på toa.
Jag gick in på toaletten och satte på vatten kranen.
FAN! Fan att jag skulle falla för Jen, Fan för att jag är Justin Bieber och Fan för att Ryan är kär i henne!!FAN!
Bra?

Kommentarer

Amanda skriver:

Kort...? men bra

Datum: 2011-12-18 - Tid: 19:45:44 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback